Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Maskinen skrev:Virkelig godt!
Fik self et par pointers jeg skal huske næste gang jeg squatter
Regner med at der skal lidt ekstra på stængen næsten, når teknikken er helt på plads udfra de nye pointers 

B4RDUR skrev:Ja, jeg lærte selv at låse kroppen i den tilstand jeg havde tænkt mig at squatte i før jeg unrackede igårOg det virkede!

B4RDUR skrev:Maskinen skrev:B4RDUR skrev:Ja, jeg lærte selv at låse kroppen i den tilstand jeg havde tænkt mig at squatte i før jeg unrackede igårOg det virkede!
Fik ikke helt fat i hvordan man præcist låste den øvre del, var det bare at kigge lidt opad og samtidig skyde brystet frem ?
Ja altså normalt har jeg unracket også stået og justeret mine fødder og ryg i mange sekunder før jeg har udført øvelsen. Jeg tror at man skal holde sit bryst 'proud' for at få en naturligt arch i sin ryg, samt kigge skråt op ad. Jeg har prøvet at komme til at bukke mig for langt for over og stangen er rullet over scapula knogler, kun fordi jeg har kigget ned.

B4RDUR skrev:incognito skrev:jeg synes de sidste kommentarer er meget sigende. Man skal huske at præmisse for videoer er "so you think you can power squat". Han ville jo f.eks. nok sige at de kinesiske vægtløftere løfter "forkert", hvilket jo i høj grad er et spørgsmål om hvad præmissen er...
Det er selvfølgelig korrekt, men video'en er god uansat om man er til "Olympic Squat" eller til "Powerlifting Squat". Mark Rippetoe træner sine olympiske løftere med low-bar. Han begrunder det med at Front Squat og High-Bar overlapper for meget, eller noget.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster