Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Paffum skrev:Hej!
Jeg modtog idag min bestilling på noget whey protein og nogle carbs, men fik 'whey 100' selvom jeg havde bestilt whey 80 :/
Hvad er forskellen på disse? Gør det noget jeg tager det istedet for, eller?

Rasmus Thorup skrev:Vi har skiftet design og navn på Whey 80 (som vi også gør opmærksom på inde på bodylab.dk).
Venligst send spørgsmål omkring ordrer direkte til mail@bodylab.dk. Vi ser ikke alle spørgsmål der postes her.

Rasmus Thorup skrev:Vi har skiftet design og navn på Whey 80 (som vi også gør opmærksom på inde på bodylab.dk).
Venligst send spørgsmål omkring ordrer direkte til mail@bodylab.dk. Vi ser ikke alle spørgsmål der postes her.

caps-iii skrev:Jeg synes fandme det er så lamt! Det vildleder bare de forbrugere, som ikke har forstand på kosttilskud. Men hvad gør man ikke for penge nu om dage..
Forresten så kan jeg oplyse at whey95 kommer til at hedde whey100+ - det gjorde den hvert fald inde i deres butik i Aalborg.

caps-iii skrev:Jeg synes fandme det er så lamt! Det vildleder bare de forbrugere, som ikke har forstand på kosttilskud. Men hvad gør man ikke for penge nu om dage..
Forresten så kan jeg oplyse at whey95 kommer til at hedde whey100+ - det gjorde den hvert fald inde i deres butik i Aalborg.

Mussetrussen skrev:http://www.bodylab.dk/whey-100.asp

jon pall skrev:sjovt de eneste der kan se logikken er moderatoere.. de må være meget kloge

MC skrev:jon pall skrev:sjovt de eneste der kan se logikken er moderatoere.. de må være meget kloge
Enten det, ellers er alle andre meget dumme

jon pall skrev:MC skrev:jon pall skrev:sjovt de eneste der kan se logikken er moderatoere.. de må være meget kloge
ja ellers er i røvslikkere for den side i modere for

Rasmus Thorup skrev:Lad mig starte med at slå fast at Bodylab er en virksomhed der, lige som ALLE andre virksomheder, skal tjene penge. Vi opererer desværre ikke med et monopol og er derfor også nødt til at optimere vores markedsføring, emballage, branding, produktnavn og meget mere. Det skal ikke være nogen hemmelighed.
I forbindelse med en lang række nye tiltag (ikke alle er endnu implementeret og lanceret) så har vi skiftet navn på vores whey protein produkter. Som det bliver nævnt, så kommer Whey 80 til at hedde Whey 100 og Whey 95 (som jo i øvrigt heller ikke indeholder 95 % protein) til at hedder Whey 100 Extra Pure.
’Whey 100’ refererer til at produktet alene består af valleprotein – dvs. det er ikke et mix af fx soja og valleprotein.
Er man i tvivl omkring protein-procenten, ingredienser eller lign. så kan man altid kigge på næringsdeklarationen, som for hvert enkelt produkt er lagt ud på siden.

jon pall skrev:MC skrev:jon pall skrev:sjovt de eneste der kan se logikken er moderatoere.. de må være meget kloge

Jenslyn87 skrev:Men jeg kan sagtens se det fra den anden side; I skal selvfølgelig kunne konkurrere og sælge nogle produkter. Med kyniske briller kunne man dog indvende, at en øget omsætning ved et sådant navneskifte jo nemt kunne tænkes at komme fra forbrugere, der reelt får et andet produkt, end de tror. Ellers havde de jo ikke ændret købevaner til at starte med.

Dingo skrev:jon pall skrev:MC skrev:jon pall skrev:sjovt de eneste der kan se logikken er moderatoere.. de må være meget kloge
Haha epic comment of the year.
Jeg er ikke uenig i folks tanker og stod så sent som for 5 timer siden og snakkede med en i centeret om præcis det samme men modsat mange så har jeg ikke sand i kussen over det.
Og ja jeg har en sweet deal med rasmus om at hvis jeg slikker lidt røv på ham så får jeg en stor sending produkter gratis hver måned. Kaster jeg et blowjob med i dealen så får jeg også træningstøj. Uh det er nice
Rasmus Thorup skrev:Vi opvejer naturligvis også tingene. Faktum er bare at vi er oppe imod, og det gælder især US produkterne, nogle særdeles fantasifulde konkurrenter – både hvad angår produkttekster og produktnavne. Vi kan jo ikke tillade os at være 100 % blinde overfor hvad vores konkurrenter gør. I så fald bliver man med tiden kørt over ende.

Rasmus Thorup skrev:Jenslyn87 skrev:Men jeg kan sagtens se det fra den anden side; I skal selvfølgelig kunne konkurrere og sælge nogle produkter. Med kyniske briller kunne man dog indvende, at en øget omsætning ved et sådant navneskifte jo nemt kunne tænkes at komme fra forbrugere, der reelt får et andet produkt, end de tror. Ellers havde de jo ikke ændret købevaner til at starte med.
Vi opvejer naturligvis også tingene. Faktum er bare at vi er oppe imod, og det gælder især US produkterne, nogle særdeles fantasifulde konkurrenter – både hvad angår produkttekster og produktnavne. Vi kan jo ikke tillade os at være 100 % blinde overfor hvad vores konkurrenter gør. I så fald bliver man med tiden kørt over ende.
Det betyder naturligvis IKKE at vi så skal gå i deres fodspor og være lige så ’kreative’ når vi skal sælge vores produkter. Det er en balancegang mellem at optimere salget og så være tro mod konceptet.
Vi lytter gerne til (saglig) kritik og vender og drejer naturligvis alle ting vi foretager os.
I øvrigt tager vi nu også aspartam ud af vores produkter. Ikke fordi vi pludselig mener at aspartam er blevet farligt, men fordi aspartam bare har et meget dårligt rygte. Det må vi jo så reagere på hvis vi vil optimere vores salg. Og det vil vi gerne - uanfægtet at aspartame er mindst lige så sikkert at indtage som sucralose, ace k og andre sødemidler.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster