Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1474
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1472

Følg bodybuilding.dk på

Modtog whey 100 istedet for whey 80

Nyt fra Bodyman.dk og Bodylab.dk

Tilbage til Sponsorer

Hej!

Jeg modtog idag min bestilling på noget whey protein og nogle carbs, men fik 'whey 100' selvom jeg havde bestilt whey 80 :/

Hvad er forskellen på disse? Gør det noget jeg tager det istedet for, eller?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Paffum skrev:Hej!

Jeg modtog idag min bestilling på noget whey protein og nogle carbs, men fik 'whey 100' selvom jeg havde bestilt whey 80 :/

Hvad er forskellen på disse? Gør det noget jeg tager det istedet for, eller?

Jeg tror de fleste ville være glade for at få whey 100 i stedet for whey 80, da when 100 er noget dyrer.

Forskellen er, at der er et højere proteinindhold i whey 100. Whey 80 indeholder 80% protein og whey 100 indeholder vist et sted omkring 95%-99% protein. Ellers er forskellen minimal, mange vil dog argumentere for, at whey 100 har et bedre ernæringsindhold.
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Vi har skiftet design og navn på Whey 80 (som vi også gør opmærksom på inde på bodylab.dk).

Venligst send spørgsmål omkring ordrer direkte til mail@bodylab.dk. Vi ser ikke alle spørgsmål der postes her. :)
Brugeravatar
Administrator

Reputation point: 15

Rasmus Thorup skrev:Vi har skiftet design og navn på Whey 80 (som vi også gør opmærksom på inde på bodylab.dk).

Venligst send spørgsmål omkring ordrer direkte til mail@bodylab.dk. Vi ser ikke alle spørgsmål der postes her.

Nårh ja for søren, det kan jeg godt se nu.. my apologies
tl;dr - too long didn't read, haha..

Rasmus Thorup skrev:Vi har skiftet design og navn på Whey 80 (som vi også gør opmærksom på inde på bodylab.dk).

Venligst send spørgsmål omkring ordrer direkte til mail@bodylab.dk. Vi ser ikke alle spørgsmål der postes her. :)

Af ren nysgerrighed...
bodylab.jpg
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Jeg synes det er noget fis at kalde det whey 100 da det er misvisende når man sammenligner med andre produkter jeg læser dog altid på varedeklaratione og vil råde alle til at gøre det samme.
Det er jeg ikke alene om at dele med andre

Geografisk sted: Malmö

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 60.00

Galleri: Vis galleri (2)

Puha, hvorfor gør i det bodylab? Det bekymrer mig da lidt, nu har i selv gjort opmærksom på at andre producenter har vildledt folk ved at kalde det whey 100, hvorfor vil i så selv gøre det?
Samtidig, hænger det sammen med at i måske eventuelt kunne finde på at sætte priserne på jeres produkter op nu hvor også ændre layoutet?
Hvad med whey 95, hedder det nu whey 115 eller hvad?
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Odense

Nej nej de skal kalde det whey10000000 millioner.
Har du PMS eller hvad? Du maler da fanden på væggen hva.

Et bud kunne være at en markedsanalyse har vist det givtigt at følge strømmen og have navne der er let sammenlignelige med andre produkter ?
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Ærligt talt - det er da lidt lamt. Dermed ikke sagt, at andre ikke gør det samme, men navnet bliver da en smule vildledende. At udtrykke betænkeligheder er ikke det samme som at male fanden på væggen.

En af Bodylabs forcer er imo netop no bullshit-supplementer, hvor der ikke arbejdes med udtryk, men med indhold. Forsøger ikke er inkriminere nogen her, men imo er det lidt synd
Brugeravatar

Jeg synes fandme det er så lamt! Det vildleder bare de forbrugere, som ikke har forstand på kosttilskud. Men hvad gør man ikke for penge nu om dage..

Forresten så kan jeg oplyse at whey95 kommer til at hedde whey100+ - det gjorde den hvert fald inde i deres butik i Aalborg.
TRÆN HÅRDT!
Brugeravatar

Hvis der er tale om et produkt der hedder whey 100, som reelt kun indeholder 80% protein, så det er altså tyndt.

Går man ned i netto og samler en pakke fars op, der hedder Oksekød 7. Så bliver man da slemt skuffet hvis man kommer hjem, vender pakken om, og ser der er 20% fedt i lortet.

Og denne der logik med at 'de andre gør det, så må vi også' - den holder ikke rigtig vel?

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

caps-iii skrev:Jeg synes fandme det er så lamt! Det vildleder bare de forbrugere, som ikke har forstand på kosttilskud. Men hvad gør man ikke for penge nu om dage..

Forresten så kan jeg oplyse at whey95 kommer til at hedde whey100+ - det gjorde den hvert fald inde i deres butik i Aalborg.

LOL fuck det er lamt :D

jeg synes godt nok os det er dårlig stil. vis i vil sælge endnu mere så kald jeres keratin d-bol :mrgreen:
Brugeravatar

Reputation point: 35

Geografisk sted: FYN

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 230.00

caps-iii skrev:Jeg synes fandme det er så lamt! Det vildleder bare de forbrugere, som ikke har forstand på kosttilskud. Men hvad gør man ikke for penge nu om dage..

Fail
Brugeravatar

Har man 100 % saftevand, og hælder man 80 % heraf over i en kande med med 20 % vand, har man en kande med 80 % saftevand.

Har man 100 % saftevand, og hælder man 80 % heraf over i en kande med med 20 % vand, har man en kande med 100 % saftevand. Rationalet er, at den saftevand man har hældt i, udgør 100 % saft på ihældningstidspunktet. Det er altså ikke det samlede rumindhold i kanden man måler på, men renheden af det saftevand der hældes over i kanden. Man kunne forsåvidt hælde 1 % saft over i kanden med 99 %, og kalde det saft-100 %, fordi saften er ufortyndet på det tidspunkt man hælder det i kanden.

Er denne udlægning korrekt?

Godt at hæver barren til Nutraminos niveau og tager aktiv del i udnyttelsen af det kundesegment der ikke ved bedre.
Kan du gætte hvem jeg er? Jeg er ALUN! Den mægtigste og viseste troldmand i norden muhaha.

Geografisk sted: østerbro

Styrkeliste
- Squat: 130.00
- Dødløft: 200.00

Whey 80 = Whey 100
Whey 95 = Whey 100 Extra Pure
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Odense

Brugeravatar

Reputation point: 1285

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

Mussetrussen skrev:http://www.bodylab.dk/whey-100.asp

:lol:
TRÆN HÅRDT!
Brugeravatar

Som de selv skriver så refererer det til at produktets proteinkilde er 100% valle.
Tankerne bag aner jeg intet om men jeg vil referere til mit tidligere gæt.

Der er self plusser og minusser ved begge navne men shit jeg synes da at i farer op. Hvis i havde et produkt der var mage til andre på markedet men med et andet navn. Så laver du en markedsanalyse der viser at et andet navn, som andre også bruger, vil være Mere fordelagtigt. Ville du så lade det være? Jeg ku forstå hvis navnet blev ændret til bodylab super protein power 5000 ultra mass. De ændrer tallet, easy now..
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Lol drenge - at folk tager fejl fordi de ikke læser varedeklarationen er deres egen fejl. Det havde været misvisende hvis det hed Bodylab 100%, men eftersom der bliver gjort opmærksom på det inde på hjemmesiden kan jeg ikke se hvorfor det skulle være specielt misvisende.
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

sjovt de eneste der kan se logikken er moderatoere.. de må være meget kloge :´)
Brugeravatar

Styrkeliste

jon pall skrev:sjovt de eneste der kan se logikken er moderatoere.. de må være meget kloge :´)

Enten det, ellers er alle andre meget dumme :wink:
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste

Lad mig starte med at slå fast at Bodylab er en virksomhed der, lige som ALLE andre virksomheder, skal tjene penge. Vi opererer desværre ikke med et monopol og er derfor også nødt til at optimere vores markedsføring, emballage, branding, produktnavn og meget mere. Det skal ikke være nogen hemmelighed.

I forbindelse med en lang række nye tiltag (ikke alle er endnu implementeret og lanceret) så har vi skiftet navn på vores whey protein produkter. Som det bliver nævnt, så kommer Whey 80 til at hedde Whey 100 og Whey 95 (som jo i øvrigt heller ikke indeholder 95 % protein) til at hedder Whey 100 Extra Pure.

’Whey 100’ refererer til at produktet alene består af valleprotein – dvs. det er ikke et mix af fx soja og valleprotein.

Er man i tvivl omkring protein-procenten, ingredienser eller lign. så kan man altid kigge på næringsdeklarationen, som for hvert enkelt produkt er lagt ud på siden.
Brugeravatar
Administrator

MC skrev:
jon pall skrev:sjovt de eneste der kan se logikken er moderatoere.. de må være meget kloge :´)

ja ellers er i røvslikkere for den side i modere for :wink:
Brugeravatar

Styrkeliste

jon pall skrev:
MC skrev:

For hvad?

For at blive moderator skal du igennem en meget krævende IQ test. Derfor er vi allesammen utrolig kloge :)
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste

Rasmus Thorup skrev:Lad mig starte med at slå fast at Bodylab er en virksomhed der, lige som ALLE andre virksomheder, skal tjene penge. Vi opererer desværre ikke med et monopol og er derfor også nødt til at optimere vores markedsføring, emballage, branding, produktnavn og meget mere. Det skal ikke være nogen hemmelighed.

I forbindelse med en lang række nye tiltag (ikke alle er endnu implementeret og lanceret) så har vi skiftet navn på vores whey protein produkter. Som det bliver nævnt, så kommer Whey 80 til at hedde Whey 100 og Whey 95 (som jo i øvrigt heller ikke indeholder 95 % protein) til at hedder Whey 100 Extra Pure.

’Whey 100’ refererer til at produktet alene består af valleprotein – dvs. det er ikke et mix af fx soja og valleprotein.

Er man i tvivl omkring protein-procenten, ingredienser eller lign. så kan man altid kigge på næringsdeklarationen, som for hvert enkelt produkt er lagt ud på siden.

Tror godt folk forstår meningen herinde, og jeg kontrollerer da også altid selv, hvad produkter rent faktisk indeholder, før jeg kaster mine penge ud. Pointen er nok mere den, at mange anser bodylab som en no BS-forretning - som jeg skrev tidligere - og man føler, at navneskiftet desværre trækker lidt i den anden retning. En retning, som signalerer, at nybegynderen netop ikke altid kan stole på en indhold over udtryk-filosofi, og det er imo lidt synd, da det var en af de ting, der gør, at jeg fx hurtigt anbefaler bodylab til de uerfarne.

Men jeg kan sagtens se det fra den anden side; I skal selvfølgelig kunne konkurrere og sælge nogle produkter. Med kyniske briller kunne man dog indvende, at en øget omsætning ved et sådant navneskifte jo nemt kunne tænkes at komme fra forbrugere, der reelt får et andet produkt, end de tror. Ellers havde de jo ikke ændret købevaner til at starte med.
Brugeravatar

Så længe den nye skrift på bøtterne ikke bliver dyrere end de gamle skrifttyper, så er jeg i bund og grund ligeglad med navnet.

Det er ren business og hvis navnet kan give flere købere så fint med mig.

Så længe der er god forbrugeroplysning og man fortsætter koncepterne omkring artikler, konkurrencer, kundeservice og belønning af storkøb, så op i r.... med navnet på pulveret :)

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fredericia

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 185.00

jon pall skrev:
MC skrev:

Haha epic comment of the year.
Jeg er ikke uenig i folks tanker og stod så sent som for 5 timer siden og snakkede med en i centeret om præcis det samme men modsat mange så har jeg ikke sand i kussen over det.
Og ja jeg har en sweet deal med rasmus om at hvis jeg slikker lidt røv på ham så får jeg en stor sending produkter gratis hver måned. Kaster jeg et blowjob med i dealen så får jeg også træningstøj. Uh det er nice
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Jenslyn87 skrev:Men jeg kan sagtens se det fra den anden side; I skal selvfølgelig kunne konkurrere og sælge nogle produkter. Med kyniske briller kunne man dog indvende, at en øget omsætning ved et sådant navneskifte jo nemt kunne tænkes at komme fra forbrugere, der reelt får et andet produkt, end de tror. Ellers havde de jo ikke ændret købevaner til at starte med.

Vi opvejer naturligvis også tingene. Faktum er bare at vi er oppe imod, og det gælder især US produkterne, nogle særdeles fantasifulde konkurrenter – både hvad angår produkttekster og produktnavne. Vi kan jo ikke tillade os at være 100 % blinde overfor hvad vores konkurrenter gør. I så fald bliver man med tiden kørt over ende.

Det betyder naturligvis IKKE at vi så skal gå i deres fodspor og være lige så ’kreative’ når vi skal sælge vores produkter. Det er en balancegang mellem at optimere salget og så være tro mod konceptet.

Vi lytter gerne til (saglig) kritik og vender og drejer naturligvis alle ting vi foretager os.

I øvrigt tager vi nu også aspartam ud af vores produkter. Ikke fordi vi pludselig mener at aspartam er blevet farligt, men fordi aspartam bare har et meget dårligt rygte. Det må vi jo så reagere på hvis vi vil optimere vores salg. Og det vil vi gerne - uanfægtet at aspartame er mindst lige så sikkert at indtage som sucralose, ace k og andre sødemidler.
Brugeravatar
Administrator

Dingo skrev:
jon pall skrev:
MC skrev:

Haha epic comment of the year.
Jeg er ikke uenig i folks tanker og stod så sent som for 5 timer siden og snakkede med en i centeret om præcis det samme men modsat mange så har jeg ikke sand i kussen over det.
Og ja jeg har en sweet deal med rasmus om at hvis jeg slikker lidt røv på ham så får jeg en stor sending produkter gratis hver måned. Kaster jeg et blowjob med i dealen så får jeg også træningstøj. Uh det er nice

Oh my... :lol:

Rasmus Thorup skrev:Vi opvejer naturligvis også tingene. Faktum er bare at vi er oppe imod, og det gælder især US produkterne, nogle særdeles fantasifulde konkurrenter – både hvad angår produkttekster og produktnavne. Vi kan jo ikke tillade os at være 100 % blinde overfor hvad vores konkurrenter gør. I så fald bliver man med tiden kørt over ende.

Som Jens også er inde på, så tror jeg, at I får en del (tilbagevendende) kunder på no-bullshit-konceptet. Jeg tror nu ikke, at denne navneændring vil skubbe særlig meget til balancen(i hvert fald ikke i den dårlige retning), men hvis I fortsætter på samme måde, så vil der uangiveligt falde nogle fra i svinget. Umiddelbart er der nok mange 'første-gangs-brugere' af kosttilskud(som ikke har købt det i deres lokale center), der vælger jer grundet at navnene ikke er noget med "anabolic" eller lignende. Associationen med "anabolic" vil unægteligt skære noget nær alle unge fra, som har skeptiske forældre - de tænker jo straks anabole steroider.
At der så er mange, der udkonkurrerer jer mht. pris er så en anden side af sagen.
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

Rasmus Thorup skrev:
Jenslyn87 skrev:Men jeg kan sagtens se det fra den anden side; I skal selvfølgelig kunne konkurrere og sælge nogle produkter. Med kyniske briller kunne man dog indvende, at en øget omsætning ved et sådant navneskifte jo nemt kunne tænkes at komme fra forbrugere, der reelt får et andet produkt, end de tror. Ellers havde de jo ikke ændret købevaner til at starte med.

Vi opvejer naturligvis også tingene. Faktum er bare at vi er oppe imod, og det gælder især US produkterne, nogle særdeles fantasifulde konkurrenter – både hvad angår produkttekster og produktnavne. Vi kan jo ikke tillade os at være 100 % blinde overfor hvad vores konkurrenter gør. I så fald bliver man med tiden kørt over ende.

Det betyder naturligvis IKKE at vi så skal gå i deres fodspor og være lige så ’kreative’ når vi skal sælge vores produkter. Det er en balancegang mellem at optimere salget og så være tro mod konceptet.

Vi lytter gerne til (saglig) kritik og vender og drejer naturligvis alle ting vi foretager os.

I øvrigt tager vi nu også aspartam ud af vores produkter. Ikke fordi vi pludselig mener at aspartam er blevet farligt, men fordi aspartam bare har et meget dårligt rygte. Det må vi jo så reagere på hvis vi vil optimere vores salg. Og det vil vi gerne - uanfægtet at aspartame er mindst lige så sikkert at indtage som sucralose, ace k og andre sødemidler.

Billede

Næste

Tilbage til Sponsorer

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster