Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65705 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 922
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 920

Følg bodybuilding.dk på

Fælles billedeupdates!

Udskriv emne


Upload et billede af dig selv og få andres kommentarer

Tilbage til Personbilleder





Odysseus skrev:
toto_G4M3R skrev:
RippedInFourWeeks skrev:
Padi skrev:
Okay 77kg, så er der nok noget krudt indblandet.. troede han var op mod de 90 - 100

Det er utroligt så let, det er at overbevise dig om det modsatte. Ét indlæg fik dig til at gå fra dette, til dette:
RippedInFourWeeks skrev:Jamen forhelvede fordi Casper og Feldskov er lidt større end normale trænede betyder sq da ikke at de er på doping, nu må i altså tage jer sammen...


Desuden er det meget sjovt, som du nævner hvor meget du kan bænke i enhver sammenhæng, du kan få det flettet ind i.

Det skal ses som et princip, at folk ikke skal beskylde folk for at være på steroider fordi de er store. Mente ikke kún Casper og Feldskov

- Så igen jeg kender mange 18 årige som kan bænke 150kg.. derimod vejer de op mod som sagt de 90 - 100kg. Jeg har ikke set nogen som vejer 77 som har så meget styrke, derfor begynder jeg selv at tvivle, (Det er styrken i forhold til vægten) som lyder for godt til at være sandt...

altså.... Nogen mennesker er på roids, ikke? Så er det jo MEGET nærliggende at beskylde de største, da det jo nok højst sansynligt er dem der er på det? :owned:


Ja og succesfulde folk som tjener mange penge, er garanteret også dem der snyder i skat ikke?

Hold kæft en TABER-attitude, mage til jantelov. ](*,) ](*,) ](*,)


Sandt, men det er alene fordi de "små" er for uintelligente og absolut ingen forstand har på de faktorer der spiller ind i træningsverdenen.
CLEAN AND ALWAYS WILL BE
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1191
Tilmeldt: 10. maj 2007, 23:12
 
Træner her: Hulen
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



Jeg synes det er fascinerende at se udviklingen i de her "er-han-nu-krudtet-eller-ej"-diskussioner. De følger efterhånden en meget stringent formel med helt forudsigelige karaktertræk:

1) En eller anden poster et billeder der, med vedkommendes historik på siden, indikerer et vist forbrug af boler.

2) En anden gør ham og boardet opmærksom på, at han krudter den, og at han i den gode sags tjeneste bør stå frem herom.

3) OP gør opmærksom på, at han altså ikke er på boler. Gerne med referencer til overlegen genetik, squats & milk, seriøsitet osv.

4) Tvivlerne skyder hans argumenter ned.

5) De blåøjede forsvarerer ham.

6) Frem og tilbage mellem 4) og 5) indtil Odysseus kommer ham til undsætning - hvilket blot for alvor cementerer, at han boler den og ikke vil stå åbent frem, eftersom Odysseus efterhånden kun skriver herinde, når han skal sine brothers in arms til undsætning.

7) Mere af 4) og 5).

8) Diskussionen afsluttes og en tredjepart laver et meta-refererende indlæg (i dette tilfælde undertegnede).

Tænk hvor meget besvær og ligegyldig fnidder man kunne spare, hvis folk bare ville skrive, at de bolede den, når de postede billeder. Også selvom de ikke gør.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Haha, udmærket indlæg Juice..

Forstår ikke rigtigt længere, hvorfor man gider diskutere det? Er formålet at advare andre? Er formålet at få personen til at stoppe? Eller noget helt andet?

Jeg har prøvet et hav af approaches, men gider egentligt ikke mere..
Brugeravatar
 
Reputation point: 145
 
Indlæg: 3008
Tilmeldt: 4. feb 2010, 21:27
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Genialt indlæg Juice.
Brugeravatar
 
Reputation point: 90
 
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 6. jun 2011, 00:09
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 122.00
- Squat: 152.00
- Dødløft: 182.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fandt den her på BH. Som Sandyfrink siger, doping er ikke vigtigt, det er bare prikken over i'et.

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 4163
Tilmeldt: 25. nov 2008, 15:14
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Jeg synes det er fascinerende at se udviklingen i de her "er-han-nu-krudtet-eller-ej"-diskussioner. De følger efterhånden en meget stringent formel med helt forudsigelige karaktertræk:

1) En eller anden poster et billeder der, med vedkommendes historik på siden, indikerer et vist forbrug af boler.

2) En anden gør ham og boardet opmærksom på, at han krudter den, og at han i den gode sags tjeneste bør stå frem herom.

3) OP gør opmærksom på, at han altså ikke er på boler. Gerne med referencer til overlegen genetik, squats & milk, seriøsitet osv.

4) Tvivlerne skyder hans argumenter ned.

5) De blåøjede forsvarerer ham.

6) Frem og tilbage mellem 4) og 5) indtil Odysseus kommer ham til undsætning - hvilket blot for alvor cementerer, at han boler den og ikke vil stå åbent frem, eftersom Odysseus efterhånden kun skriver herinde, når han skal sine brothers in arms til undsætning.

7) Mere af 4) og 5).

8) Diskussionen afsluttes og en tredjepart laver et meta-refererende indlæg (i dette tilfælde undertegnede).

Tænk hvor meget besvær og ligegyldig fnidder man kunne spare, hvis folk bare ville skrive, at de bolede den, når de postede billeder. Også selvom de ikke gør.


Du må meget gerne uddybe, hvordan dette cementerer at de "boler" den? Jeg kender intet til hvad de gør i forbindelse med træning? Men det skulle ikke være første gang, at folk drager forhastede konklusioner på bb.dk :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2706
Tilmeldt: 25. sep 2007, 23:22
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



salt skrev:Fandt den her på BH. Som Sandyfrink siger, doping er ikke vigtigt, det er bare prikken over i'et.


It's all about that tiny edge
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



jeg har undersøgt sagen og fundet ud at feldskov er på roids fra en yderst pålidelig kilde. og han har vidst kørt en del. grunden til han ikke er særlig stor er fordi han ikke har styr på hans kost, hvilket forklarer hans lave vægt kontra roid forbrug.

It's official, Feldskov is sponsered by
Billede
Sidst rettet af danielbech 3. sep 2011, 16:06, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 604
Tilmeldt: 23. jan 2010, 12:03
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



danielbech skrev:jeg har undersøgt sagen og fundet ud at feldskov er på roids fra en yderst pålidelig kilde. og han har vidst kørt en del. grunden til han ikke er særlig stor er fordi han ikke har styr på hans kost, hvilket forklarer hans lave vægt kontra roid forbrug.


så skal du da have en medalje =D>

Det en fed form han har, end of discussion :)
The one and only Patman:)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2664
Tilmeldt: 9. apr 2008, 20:25
Geografisk sted: Sønderborg
 
Træner her: Sønderborg Fitness
Zielkes Fitnessklub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (62)
Kostplan: Vis kostplan



Jenslyn87 skrev:
salt skrev:Fandt den her på BH. Som Sandyfrink siger, doping er ikke vigtigt, det er bare prikken over i'et.


It's all about that tiny edge


bare se "Bigger stronger faster". En der krudter og som er ligeglad med kost, træning og søvn får mere muskelmasse end en dedikeret bodybuilder der er clean.
Synes det siger sig selv. Når kemien kommer ind over sker der noget.

Det sjovt at folk har ikke meget imod at indrømme stofmisbrug og weekend narkomani, men krudt er langt sværere at få folk til at indrømme. De vil gerne have at folk tror det er benhårdt arbejde :)
The one and only Patman:)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2664
Tilmeldt: 9. apr 2008, 20:25
Geografisk sted: Sønderborg
 
Træner her: Sønderborg Fitness
Zielkes Fitnessklub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (62)
Kostplan: Vis kostplan



Odysseus skrev:Du må meget gerne uddybe, hvordan dette cementerer at de "boler" den? Jeg kender intet til hvad de gør i forbindelse med træning? Men det skulle ikke være første gang, at folk drager forhastede konklusioner på bb.dk :)

Forhastede konklusioner? Jeg erindrer at du, Pzyrex og Leicht har stået for skud, og i alle tilfælde har det været korrekt, trods jeres åbenlyse søforklaringer.
Hvis du seriøst vil tillægge det vægt at teenagedrenge smider anklager til højre og venstre om krudt når det eksempelvis er åbenbart uberettiget, så gør gerne det. Det har bare ikke noget med den situation at gøre når det bredere af bb.dk siger der er noget om snakken ved en konkret poster. Lige nu behandler du en karikatur af din debatmodstander.

Det kommer måske som en overraskelse, men de fleste teenagedrenge der høster hurtige gains foretrækker at lyve om det for at høste ufortjent anerkendelse. Hvem skulle have troet at mennesker kan lide opmærksomhed og credit og snyde sig til den.

Ud af måske 999 genetiske variabler som har relevans til træning vil der selvfølgelig være mulighed for nogle meget fordelagtige konstellationer eller clusters som gør at enkeltpersoner kan opnå gains som mange andre skulle krudte sig til. Genetiske afvigere, "freaks" i ordets rette forstand. Det ændrer ikke ved at sandsynligheden for sådanne er ret lav, når du så kombinerer det med både objektive og subjektive momenter som træningstid, udseende (hud, vaskularitet, kropsbygning), udstråling, sociale faktorer, evt. ignorance og stupiditet (som ofte er laveste fællesnævner ved folk der krudter den) så er det ikke så forbandet svært at se på folk om de krudter den eller ej.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



1 billede på to sider med indlæg!!!
Kan I ikke oprette en tråd a la "Er han/hun krudtet eller ej".
:?
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 1523
Tilmeldt: 31. jul 2008, 16:06
Geografisk sted: 2640
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Odysseus skrev:Det er så til gengæld noget vås :)


Er det virkelig?
Deca har rigtig nok en sporingstid på 18 måneder, men flere oraler er nede på en måned eller to.
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 4. jul 2009, 13:42
Geografisk sted: Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



HuggyBear skrev:1 billede på to sider med indlæg!!!
Kan I ikke oprette en tråd a la "Er han/hun krudtet eller ej".
:?

Nej, fordi der er ingen tvivl, overhovedet.

+1 til Sandy og Juice
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 695
Tilmeldt: 22. dec 2010, 00:58
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bambay skrev:
HuggyBear skrev:1 billede på to sider med indlæg!!!
Kan I ikke oprette en tråd a la "Er han/hun krudtet eller ej".
:?

Nej, fordi der er ingen tvivl, overhovedet.



Du godt nok dum hva.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 286
Tilmeldt: 22. feb 2011, 22:45
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



SandyFrink skrev:Hvem skulle have troet at mennesker kan lide opmærksomhed og credit og snyde sig til den.


:lol: :lol:

And that's a scientific fact :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 145
 
Indlæg: 3008
Tilmeldt: 4. feb 2010, 21:27
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Odysseus skrev:Du må meget gerne uddybe, hvordan dette cementerer at de "boler" den? Jeg kender intet til hvad de gør i forbindelse med træning? Men det skulle ikke være første gang, at folk drager forhastede konklusioner på bb.dk :)


Det er samme historie hver gang. Du er med jævne mellemrum fuldstændig fraværende herinde, men springer frem fra tid til anden for at forsvare en med-boler, der påstår at være clean. Qua din historik herinde og dit forsøgt skjulte krudtforbrug mister din opbakning til dine bolere-in-arms fuldstændig troværdighed og legitimitet.

Bemærk at dette er en (tilstræbt) objektiv analyse.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



BigSquare skrev:
Bambay skrev:
HuggyBear skrev:1 billede på to sider med indlæg!!!
Kan I ikke oprette en tråd a la "Er han/hun krudtet eller ej".
:?

Nej, fordi der er ingen tvivl, overhovedet.



Du godt nok dum hva.


Og du er så skide klog? hmm.

http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?f=4&t=49723
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 888
Tilmeldt: 7. sep 2010, 12:29
 
Træner her: Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:
Odysseus skrev:Du må meget gerne uddybe, hvordan dette cementerer at de "boler" den? Jeg kender intet til hvad de gør i forbindelse med træning? Men det skulle ikke være første gang, at folk drager forhastede konklusioner på bb.dk :)


Det er samme historie hver gang. Du er med jævne mellemrum fuldstændig fraværende herinde, men springer frem fra tid til anden for at forsvare en med-boler, der påstår at være clean. Qua din historik herinde og dit forsøgt skjulte krudtforbrug mister din opbakning til dine bolere-in-arms fuldstændig troværdighed og legitimitet.

Bemærk at dette er en (tilstræbt) objektiv analyse.


+1
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 293
Tilmeldt: 17. dec 2006, 16:06
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



jeg er på sterioder


hilsen feldskov


diskussion slut
Pain is weakness

...leaving the body
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: 20. nov 2010, 21:51
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 170.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Og hvad så hvis han er på noget? Gør det ham så til et dårligere menneske eller hvad?
Roidz er en del af bodybuilding verdenen and thats it.

Så get a grib, bare fordi jeres form er lort i forhold til hans.. Sorry to say it.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 78
Tilmeldt: 1. maj 2010, 11:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jegerny skrev:Og hvad så hvis han er på noget? Gør det ham så til et dårligere menneske eller hvad?
Roidz er en del af bodybuilding verdenen and thats it.

Så get a grib, bare fordi jeres form er lort i forhold til hans.. Sorry to say it.


Det er jo fordi han benægter det, at folk vil have det frem. Det bliver næppe mere fail at man er på steoider, men ikke vil indrømme det. Derudover ødelægger det, det for folk der virkelig har knoklet røven i laser clean. For når dem der bruger medikamenter siger: "nej nej jeg er clean, dedikation, 100% styr på kost mundbræk mundbræk mundbræk". Så bliver deres reaktion når de møder en som faktisk er clean: "hvorfor er du ikke større? du har vist ikke så meget motivation og du er ikke alle in" Det er der det hele ligger. Hvis de nu bare var ærlige når folk spurgte, så var den jo ikke meget længere.

Så get dit eget grib og du er en lorte form, u jelly?

Jeg tror også jeg vil sige jeg har gennemført en ironman, lave min egen medalje og finde på en tid, bare for at folk tror jeg er awesomezz.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4159
Tilmeldt: 17. jun 2007, 18:03
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Gaxe skrev:
Jegerny skrev:Og hvad så hvis han er på noget? Gør det ham så til et dårligere menneske eller hvad?
Roidz er en del af bodybuilding verdenen and thats it.

Så get a grib, bare fordi jeres form er lort i forhold til hans.. Sorry to say it.


Det er jo fordi han benægter det, at folk vil have det frem. Det bliver næppe mere fail at man er på steoider, men ikke vil indrømme det. Derudover ødelægger det, det for folk der virkelig har knoklet røven i laser clean. For når dem der bruger medikamenter siger: "nej nej jeg er clean, dedikation, 100% styr på kost mundbræk mundbræk mundbræk". Så bliver deres reaktion når de møder en som faktisk er clean: "hvorfor er du ikke større? du har vist ikke så meget motivation og du er ikke alle in" Det er der det hele ligger. Hvis de nu bare var ærlige når folk spurgte, så var den jo ikke meget længere.

Så get dit eget grib og du er en lorte form, u jelly?

Jeg tror også jeg vil sige jeg har gennemført en ironman, lave min egen medalje og finde på en tid, bare for at folk tror jeg er awesomezz.


Det er da også fail at træne for at søge anerkendelse af andre.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 331
Tilmeldt: 3. apr 2011, 11:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 55.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Odysseus skrev:
essensen skrev:
Odysseus skrev:
Malke skrev:
Odysseus skrev:Casper jeg troede vi blev enige om, at der ikke ville komme noget positivt ud af at poste dine billeder herinde? ;)


Her er det forbudt at være stor :lol:


Det er ikke velset! Nu ved jeg godt, at jeg selv er snusket AAS-"mis"brugende afskum, men jeg finder det ganske underholde at folk kan basere det på folks styrke. Vi er jo ALLE skabt 100% lige, det ved alle som træner jo..... :wink:

Jeg nappede selv 8*46kg db i incline bænk som 16 årig, og jeg røg først af vognen flere år senere, men hvis man kan bænke 150kg så er man roided to the gills!


Det er skam velset at være stor her - og det er heller ikke forbudt at være stor; til gengæld er det ikke velset at lyve som sit krudtforbrug; og du kan vidst godt selv se forskellen. Når folk her er åbne om deres krudtforbrug, er brugerne som regel overraskende åbne og venlige (tag wild-zyc eksempelvis).


Åhhh hvor har jeg ventet i spænding på dit uvurderlige input! Jeg vil give dig ret, men de to situationer er stadig ikke ens, naturligvis stod man ikke frem når man var på eliteteamet, eftersom det officielt var et "clean" team, mere er der skam ikke i det. Pt. er jeg hamrende ligeglad :)

Og lad os slet ikke begynde med BeStrong teamet som Patman nævner, og så har jeg ikke sagt for meget :wink:


Det har du sikkert - du er vel stadig lidt bitter. Jeg har aldrig haft noget imod dig, det var dine løgne jeg ikke brød mig om (og hvorfor overhovedet melde sig på et 'clean' team når man er krudtet op over begge ører).

Never the less, jeg rettede det faktisk ikke specifikt mod dig og din situation, men snakkede generelt (og så er vi jo enige tilsyneladende).

Jeg har vitterligt intet imod folk der krudter den - det er deres valg, men jeg hader når folk er uærlige omkring det. Indrøm det dog bare og så kan alle komme videre og spekulationerne er ude af verdenen. Det er sjovt så stigmatiseret ASS er (og påfaldende at stigmatiseringen oftest opfattes størst hos dem der er på) - det er nærmest mere acceptabelt at stå frem og sige man tæsker sin kæreste.

At der så er rigtig mange, både begrundede og ubegrundede, mistanker på det her board, er en anden sag. Det er lige et generelt fænomen på boards jo... selv boards hvor folk er meget åbne omkring krudt, er der ramaskrig hvis en stor gut kommer ind og claimer han er natural.

Jeg ved i øvrigt ikke lige hvor det med Bestrong-teamet kom fra - det har jeg aldrig nævnt noget om ?
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I like turtles
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 19
Tilmeldt: 19. maj 2009, 22:03
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 4.00
- Squat: 5.00
- Dødløft: 6.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



essensen skrev:
Odysseus skrev:
essensen skrev:
Odysseus skrev:
Malke skrev:
Odysseus skrev:Casper jeg troede vi blev enige om, at der ikke ville komme noget positivt ud af at poste dine billeder herinde? ;)


Her er det forbudt at være stor :lol:


Det er ikke velset! Nu ved jeg godt, at jeg selv er snusket AAS-"mis"brugende afskum, men jeg finder det ganske underholde at folk kan basere det på folks styrke. Vi er jo ALLE skabt 100% lige, det ved alle som træner jo..... :wink:

Jeg nappede selv 8*46kg db i incline bænk som 16 årig, og jeg røg først af vognen flere år senere, men hvis man kan bænke 150kg så er man roided to the gills!


Det er skam velset at være stor her - og det er heller ikke forbudt at være stor; til gengæld er det ikke velset at lyve som sit krudtforbrug; og du kan vidst godt selv se forskellen. Når folk her er åbne om deres krudtforbrug, er brugerne som regel overraskende åbne og venlige (tag wild-zyc eksempelvis).


Åhhh hvor har jeg ventet i spænding på dit uvurderlige input! Jeg vil give dig ret, men de to situationer er stadig ikke ens, naturligvis stod man ikke frem når man var på eliteteamet, eftersom det officielt var et "clean" team, mere er der skam ikke i det. Pt. er jeg hamrende ligeglad :)

Og lad os slet ikke begynde med BeStrong teamet som Patman nævner, og så har jeg ikke sagt for meget :wink:


Det har du sikkert - du er vel stadig lidt bitter. Jeg har aldrig haft noget imod dig, det var dine løgne jeg ikke brød mig om (og hvorfor overhovedet melde sig på et 'clean' team når man er krudtet op over begge ører).

Never the less, jeg rettede det faktisk ikke specifikt mod dig og din situation, men snakkede generelt (og så er vi jo enige tilsyneladende).

Jeg har vitterligt intet imod folk der krudter den - det er deres valg, men jeg hader når folk er uærlige omkring det. Indrøm det dog bare og så kan alle komme videre og spekulationerne er ude af verdenen. Det er sjovt så stigmatiseret ASS er (og påfaldende at stigmatiseringen oftest opfattes størst hos dem der er på) - det er nærmest mere acceptabelt at stå frem og sige man tæsker sin kæreste.

At der så er rigtig mange, både begrundede og ubegrundede, mistanker på det her board, er en anden sag. Det er lige et generelt fænomen på boards jo... selv boards hvor folk er meget åbne omkring krudt, er der ramaskrig hvis en stor gut kommer ind og claimer han er natural.

Jeg ved i øvrigt ikke lige hvor det med Bestrong-teamet kom fra - det har jeg aldrig nævnt noget om ?


Indrømmet, jeg er måske lidt bitter, but its all water under the bridge now :)
Jeg forstår det skam godt, men man meldte sig som sådan ikke på et clean team, det var blot en offentlig facade, og så er der heller ingen grund til at køre mere i det.
Jeg læste faktisk lidt i din blog tidligere i dag, og er vildt misundelig over, at du studerer på UC Berkeley, overvejer selv at nappe et semester i udlandet :)

Og ja jeg føler mig nok personligt krænket eller stødt, hvilket ikke er berettiget i tilfældet med dig, der er The Juice i langt større udstrækning explicit ude efter mig!

Jeg føler, at dette er en MEGET polariseret debat, og argumenterne meget ofte er de samme, hvilket jeg også selv er skyldig i, min hovedanke er blot, at jeg ikke forstår at man gider spilde så meget tid på at gå op i hvad andre gør eller ikke gør.

Hvis du læser mit indlæg igen, så vil du se, at det var en respons på Patmans tidligere indlæg :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2706
Tilmeldt: 25. sep 2007, 23:22
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Odysseus skrev:Indrømmet, jeg er måske lidt bitter, but its all water under the bridge now :)
Jeg forstår det skam godt, men man meldte sig som sådan ikke på et clean team, det var blot en offentlig facade, og så er der heller ingen grund til at køre mere i det.
Jeg læste faktisk lidt i din blog tidligere i dag, og er vildt misundelig over, at du studerer på UC Berkeley, overvejer selv at nappe et semester i udlandet :)

Og ja jeg føler mig nok personligt krænket eller stødt, hvilket ikke er berettiget i tilfældet med dig, der er The Juice i langt større udstrækning explicit ude efter mig!

Jeg føler, at dette er en MEGET polariseret debat, og argumenterne meget ofte er de samme, hvilket jeg også selv er skyldig i, min hovedanke er blot, at jeg ikke forstår at man gider spilde så meget tid på at gå op i hvad andre gør eller ikke gør.

Hvis du læser mit indlæg igen, så vil du se, at det var en respons på Patmans tidligere indlæg :)


Det kan kun anbefales - det er 3. gang jeg er afsted og det er på ingen måde blevet en dårlige oplevelse. Hvis du har brug for råd til at komme igang skyder du mig bare en PM - jeg har efterhånden en del erfaring med det.

Tjah, hvis vi ikke gik op i hvad andre gør og ikke gør, ville det være en kedelig verden. Og eksistensgrundlaget for fx det her board ville forsvinde totalt, men desværre går man jo op i andre på både godt og ondt - sådan forholder det sig nu engang. Og når folk står offentligt frem og ønsker andre skal bedømme dem, inviterer de jo netop til at andre skal gå op i hvad de går og foretager sig - igen på godt og ondt.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Efter mit først bulk og første cut, mit cut er dog kun halvvejs....


 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 3296
Tilmeldt: 13. nov 2009, 21:28
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



androide skrev:Efter mit først bulk og første cut, mit cut er dog kun halvvejs....

Du ser lidt kvapset ud, men jeg kender ikke dit udgangspunkt for hverken før cut begyndte eller før bulk. Klø på :-)
<script></script>
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 583
Tilmeldt: 15. maj 2007, 00:56
Geografisk sted: Roskilde
 
Træner her: FitnessDK Roskilde
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 11.00
- Squat: 11.00
- Dødløft: 11.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



androide skrev:Efter mit først bulk og første cut, mit cut er dog kun halvvejs....




Der skal sgu bare noget mere masse på, kom igang! .. :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 888
Tilmeldt: 7. sep 2010, 12:29
 
Træner her: Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Personbilleder




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster



cron