Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Slazper skrev:Hva er tråden til?

cl1nt skrev:Slazper skrev:Hva er tråden til?
Hvad ligner det, Einstein?
Slazper skrev:cl1nt skrev:Slazper skrev:Hva er tråden til?
Hva vil du bruge det til?

cl1nt skrev:Slazper skrev:cl1nt skrev:Slazper skrev:Hva er tråden til?
Han smider en opskrift til et let og sundere alternativ til de usunde burgere, man finder andre steder.

Visible Ghost skrev:Mums![]()
Hvor dælen får du fat i Fuldkornsburgerboller?

Dexter skrev:cl1nt skrev:Slazper skrev:cl1nt skrev:Slazper skrev:Hva er tråden til?
Han smider en opskrift til et let og sundere alternativ til de usunde burgere, man finder andre steder.
lige præcis...
Old school skrev:Er fedt med opskrifter, men kunne man ikke lave EN samlet tråd som alle brugere kunne smide opskrifter ind i?? Væsentlig mere overskueligt.

Slazper skrev:Dexter skrev:cl1nt skrev:Slazper skrev:cl1nt skrev:Slazper skrev:Hva er tråden til?
lige præcis...
Du kan da ikke bruge det til noget uden du kender energi indholdet
Old school skrev:Er fedt med opskrifter, men kunne man ikke lave EN samlet tråd som alle brugere kunne smide opskrifter ind i?? Væsentlig mere overskueligt.
Der er MASSER af tråde med opskrifter her på sitet, der er sågar blevet lavet en hel hjemmeside med en samling af dem. også derfor jeg synes det er en lidt ligegyldig tråd at starte.

DHL^ skrev:Slazper skrev:Dexter skrev:cl1nt skrev:Slazper skrev:cl1nt skrev:Slazper skrev:Hva er tråden til?
lige præcis...
Der er MASSER af tråde med opskrifter her på sitet, der er sågar blevet lavet en hel hjemmeside med en samling af dem. også derfor jeg synes det er en lidt ligegyldig tråd at starte.
Så er din kommentar vel lige så ligegyldig som denne tråd.
Selvfølgelig kan du bruge noget uden at have energi indholdet, - ikke alle går og tæller kcal konstant.

Lystfiskeren skrev:Hvad er det der kyllingebøf for noget? Eller hvordan er den lavet.

Slazper skrev:DHL^ skrev:Slazper skrev:Dexter skrev:cl1nt skrev:Slazper skrev:cl1nt skrev:Slazper skrev:Hva er tråden til?
lige præcis...
Så er din kommentar vel lige så ligegyldig som denne tråd.
Selvfølgelig kan du bruge noget uden at have energi indholdet, - ikke alle går og tæller kcal konstant.
jaja

Dexter skrev:Lystfiskeren skrev:Hvad er det der kyllingebøf for noget? Eller hvordan er den lavet.
Normalt bruger jeg kyllingefilet, men jeg fandt nogle frostne i føtex som jeg valgte at prøve.

A Menace To Chicken skrev:Slapzer, hvis informationerne i nærværende tråd forekommer dig ubrugelige.. - ja, så lad være at bruge dem.
Det er et frit land, ihvertfald hvad angår ønsket om at gøre brug af, eller ikke gøre brug af, evt. opskrifter på et internetforum.
Demisthene skrev:Det er bare dejligt at blive hakket ned på når man uddeler af egne erfaringer, det får virkeligt folk i humør til at gøre det.
Jeg synes fremover at vi skal SVINE folk til hvergang de uddeler egne erfaringer om opskrifter, fordi så er vi da sikker på de ikke gidder gøre det en anden gang.
Lystfiskeren skrev:Dexter skrev:Lystfiskeren skrev:Hvad er det der kyllingebøf for noget? Eller hvordan er den lavet.
Normalt bruger jeg kyllingefilet, men jeg fandt nogle frostne i føtex som jeg valgte at prøve.
Steger du dem så i olie eller? Synes den der kyllinge bøf der ser kanon lækkker ud.

Dexter skrev:Lystfiskeren skrev:Dexter skrev:Lystfiskeren skrev:Hvad er det der kyllingebøf for noget? Eller hvordan er den lavet.
Steger du dem så i olie eller? Synes den der kyllinge bøf der ser kanon lækkker ud.
Ja, i olivenolie, de her skulle bare varmes, men bruger du kyllingfilet er det het optil dig selv hvordan du vil kryder den osv.

Old school skrev:A Menace To Chicken skrev:Slapzer, hvis informationerne i nærværende tråd forekommer dig ubrugelige.. - ja, så lad være at bruge dem.
Det er et frit land, ihvertfald hvad angår ønsket om at gøre brug af, eller ikke gøre brug af, evt. opskrifter på et internetforum.
Præcis, men alle må sgu da kunne blive enige om at et enkelt emne med opskrifter er bedre end at der bliver oprettet enkelte tråde evig og altid, med alt lige fra kyllingeburger til kager osv...

Old school skrev:Demisthene skrev:Det er bare dejligt at blive hakket ned på når man uddeler af egne erfaringer, det får virkeligt folk i humør til at gøre det.
Jeg synes fremover at vi skal SVINE folk til hvergang de uddeler egne erfaringer om opskrifter, fordi så er vi da sikker på de ikke gidder gøre det en anden gang.
Lad nu være at tud, men skriv dem dog ind i en af de tråde med opskrifter der ligger i forvejen.

Lystfiskeren skrev:Dexter skrev:Lystfiskeren skrev:Dexter skrev:Lystfiskeren skrev:Hvad er det der kyllingebøf for noget? Eller hvordan er den lavet.
Ja, i olivenolie, de her skulle bare varmes, men bruger du kyllingfilet er det het optil dig selv hvordan du vil kryder den osv.
Skal bestemt prøves så, dejligt med lidt sundt guf når man er på cut

ja jeg syntes også at den er rigtigt god.
Old school skrev:Demisthene skrev:Det er bare dejligt at blive hakket ned på når man uddeler af egne erfaringer, det får virkeligt folk i humør til at gøre det.
Lad nu være at tud, men skriv dem dog ind i en af de tråde med opskrifter der ligger i forvejen.
Er vel ikke meget anderledes end at man gerne må søge før man spørger om ting der har været svaret på massevis af gange.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster