... men aldrig af dine jokes.
De her indlæg kan da blive sygt' lange.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Mussetrussen skrev:Jeg kiggede mig lidt omkring, og så 2 trunter på kondicykler og én på en bold, som åbenbart havde observeret hvad der foregik. Normalt ville jeg nok have lagt vægten op og vurderet skadens omfang, men skaden var sket, så jeg besluttede mig for at færdiggøre sættet. 4 reps mere med bar røv og dingle klunker ud af buksehullet. Skal der være pinligt show, så lad der være pinligt show. Efter de 4 reps gik jeg ind i omklædningsrummet og tog et kig på hullet. Det var vel ca 10 cm i diameter og placeret lige der hvor der ikke skal være hul i shorts bagtil.
Nå men, jeg var ikke færdig, så jeg tog et par boxershorts på, og tog shortsene på igen og gik ud og squattede mit sidste sæt, samt nogle andre øvelser.
Og således gik det til at dagens mængde af dumheder blev trefoldig.

incognito skrev:et aspekt som folk ofte glemmer i hele den her failure vs. ej-failure, er at det jo nok er den muskulære udmattelsesgrad der producerer selve det fysiologiske respons, i højere grad end om man har ramt failure eller ej. Og her er det så at det er værd at spørge om det er nødvendigt at ramme failure for at producere stor muskeludmattelse... Jeg mener klart at svaret på det spørgsmål er nej...
Derudover er jeg iøvrigt enig i din sammenfatning

incognito skrev:et aspekt som folk ofte glemmer i hele den her failure vs. ej-failure, er at det jo nok er den muskulære udmattelsesgrad der producerer selve det fysiologiske respons, i højere grad end om man har ramt failure eller ej. Og her er det så at det er værd at spørge om det er nødvendigt at ramme failure for at producere stor muskeludmattelse... Jeg mener klart at svaret på det spørgsmål er nej...
Derudover er jeg iøvrigt enig i din sammenfatning

Anmoho skrev:Spændende.
Du efterspurgte nogle dokumentarer på et tidspunkt.
Jeg har opdateret tråden her: viewtopic.php?f=38&t=36670 en 10-20 gange siden.
Hvad hed de? Så kan det være jeg kan støve dem op hvis de ikke er der.
vh
, men er da faldet over et par stykker jeg ikke havde set, så thumbs up for dit gode arbejde!

Anmoho skrev:Spændende.
Du efterspurgte nogle dokumentarer på et tidspunkt.
Jeg har opdateret tråden her: http://bodybuilding.dk/viewtopic.php?f=38&t=36670 en 10-20 gange siden.
Hvad hed de? Så kan det være jeg kan støve dem op hvis de ikke er der.
vh

Og så undrer jeg mig. Er det kun de "tunge" sæt der giver styrke og hypertrophi .
Altså er opvarmning, og stripset egentligt er overflødige ifølge "muskel"-toeri??
Jeg vil drage til mussetrussernes land, for at spørge deres vismand: posting.php?mode=reply&f=21&t=19741

Anmoho skrev:Du har helt ret. Jeg er god. Og velbekomme. Jeg er også meget ydmyg.
Du her helt ret. Den mangler på listen! Tak.Og så undrer jeg mig. Er det kun de "tunge" sæt der giver styrke og hypertrophi .
Altså er opvarmning, og stripset egentligt er overflødige ifølge "muskel"-toeri??
Jeg vil drage til mussetrussernes land, for at spørge deres vismand: posting.php?mode=reply&f=21&t=19741
?

Mussetrussen skrev:Anmoho skrev:Du har helt ret. Jeg er god. Og velbekomme. Jeg er også meget ydmyg.
Du her helt ret. Den mangler på listen! Tak.Og så undrer jeg mig. Er det kun de "tunge" sæt der giver styrke og hypertrophi .
?
Hvis du scroller en 6-7 indlæg op, så får du en del af svaret fra incognito. Opvarmningssæt og stripsæt er selvfølgelig medvirkende til den samlede grad af påvirkning og udmattelse, men ellers ja, så er det de tunge "working sæt" der giver responset. Ellers kunne man jo bare nøjes med at varme rigtig meget op, 47 sæt med 4 kg, og så skulle man blive swole to the max. Dette er jo ikke tilfældet, så der har du dit svar håber jeg.

bahne05 skrev:Hej Musse.
Hvad er din holdning til at drikke shakes under træning?
Da jeg som oftest tager hjem ìg spiser aftensmad lige efter træning, er der ikke plads i maven til både Shake ìg mad efter trænig. Tænkte derfor på at indtage den under min træning.

OBS - oplysning til borgerne om styrketræning - del 4

JannikB skrev:OBS - oplysning til borgerne om styrketræning - del 4
Utrolig spænde!![]()
Hvor er de andre dele henne? Kan simpelthen ikke finde dem

bahne05 skrev:Så 1 måltid 1 time før med protein ìg carbs. 1 Shake med 30g carbs og 30g protein undertræning. Og en stor potion aftensmad max 30min efter træning er "godkendt"?

Mussetrussen skrev:JannikB skrev:OBS - oplysning til borgerne om styrketræning - del 4
Utrolig spænde!![]()
Hvor er de andre dele henne? Kan simpelthen ikke finde dem
Del 1 og 2 er på side 18 i loggen
del 3 er på side 20

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster