Svea Dearest, jeg har en fåked åp døgnrytme. Arbejdsskade, selvsagt. Så der er altid en reel risiko for at jeg sidder og stener net, ud på de små timer.
Be aware.Men i dag var jeg i Fitness World, og gøre exercits.
Delts & traps.
Smith presses:Front:15x30kg.
12x40kg.
8x50kg.
8x60kg.
7½x65kg. - failure! Hooray !!!
8x60kg.
8x60kg.
12x50kg.
12x50kg.
Bag nakken:8x45kg.
8x45kg.
8x45kg.
10x40kg.
10x40kg.
Lying, reverse cable-flyes: (rear delts)
8x10kg. - hver hånd.
12x8kg. - - hver hånd.
12x8kg. - - hver hånd.
12x8kg. - - hver hånd.
Squeeze in daz bünd.FOR SATAN !!! - jeg havde glemt hvor nådesløs, den er! Den kan kun køres ultra-strict, og gør ondt som en rodbehandling! Nice!
Seated, DB-lateral raises:8x12kg. - hver hånd.
8x12kg. - hver hånd.
8x12kg. - hver hånd.
8x12kg. - hver hånd.
Lean away, cable lat-raises:12x8kg. - hver hånd.
12x8kg. - hver hånd.
DB-frontraises, alternating: (laver dem sgu' altid alternating.. - men tænkte at jeg hellere måtte få det anført)10x10kg. - hver hånd.
10x10kg. - hver hånd.
10x10kg. - hver hånd.
Cable-frontraises, palm-up:12x8kg. - hver hånd.
12x8kg. - hver hånd.
.. og så
daz trapz. Nilez The Body Owl sagde den anden dag, at jeg skulle holde igen med shrugs - da mine trapz, iflg. ham, gror som ukrudt. Jeg fortalte ham at jeg stort set aldrig kører shrugs, at det er flere måneder siden jeg sidst brugte dem. Så fik han grineflip, og sagde at han så syntes at jeg burde begynde at køre dem - da jeg sikkert ville ende med at ligne en speedbåd, og det ville han så kunne lolle af hver gang vi sås. Jamen, ja. Tænkte jeg. Jeg retter mig altid efter Kropsuglen, bortset fra når han foreslår en kur på Deca og D-Bol, som
remedy mod mine sporadiske smerter i venstre bicep. Lidt kritisk, ikke mindst kildekritisk, har man da lov at være.
Well..
Shrugs:15x24kg. - hver hånd.
12x32kg. - hver hånd.
10x34kg. - hver hånd.
10x34kg. - hver hånd.
10x34kg. - hver hånd.
12x32kg. - hver hånd.
12x32kg. - hver hånd.
.. that's gonna hurt in the morning.Men sårn er der så meget, og imorn er det tirsdag.
Slappadubbadelle, hurra-hurra-hurra.
Jeg lugter.