Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65751 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049589 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 965
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 962

Følg bodybuilding.dk på

DRØMMEN: Store glutes og eye-popping hams!

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Jeg foretrækker at komme lidt mere forover i mine dips. Det reducerer vinklen i skulderen en del.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bay skrev:Jeg foretrækker at komme lidt mere forover i mine dips. Det reducerer vinklen i skulderen en del.


Tak Thomas - sådan har jeg også forsøgt at køre dem i dag ! Føler også at skuldrene har bedre af at køre lettere foroverbøjet :)
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg trænede ryg og biceps i går, men det bliver ikke logget. Er i dag kommet hjem fra Slagelse hvor jeg har været siden onsdag og det var som altid meget hyggeligt og meget underholdende.
Var virkelig kvæstet da jeg kom hjem, så tog en lur, spiste noget mad og kørte så til træning. Det blev til en stille og rolig omgang, som ikke varede forfærdeligt lang tid.

I dag trænede jeg med Rehband knæbind, sponsoreret af tvillingerne. Fuck de er nice !

TRÆNING I HGVS

I HG træner vi så hårdt at skiverne går i stykker :twisted:
DSCN1839.JPG


GENOPTRÆNING AF KNÆ
Lidt TKE's med band
Statisk hold 5x 10sek

FRIVEND FRA HÆNG + MILITÆRPRES uden afsæt
5x 25kg
5x 25kg
5+5x 30kg
5+5x 30kg
5+5x 30kg - føles lidt fjollet, men bare for at starte lidt op igen
Kun militærpres her fra
6x 35kg
6x 35kg
5x 35kg - fik et par gode teknik pointers angående mine albuer

OPADSTØD TEKNIK

BAND ASSISTED DIPS blue band
6x BW
6x BW
6x BW
6x BW
6x BW - mere foroverbøjet i dag og ikke så dybe

OPADSTØD TEKNIK

ROTATORCUFF

MAVE

I morgen formiddag skal der trænes igen, først sammen med min mor og så sammen med Hard-Kaare. Efterfølgende skal jeg i biografen og se Jensen og Jensen. Har egentlig ikke vildt lyst til at se lige den, men nu er det en kammerat der har inviteret mig, så må jeg hellere sige ja O:) :mrgreen:
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mzg skrev:I morgen formiddag skal der trænes igen, først sammen med min mor og så sammen med Hard-Kaare. Efterfølgende skal jeg i biografen og se Jensen og Jensen. Har egentlig ikke vildt lyst til at se lige den, men nu er det en kammerat der har inviteret mig, så må jeg hellere sige ja O:) :mrgreen:


Jeg håber for din egen skyld, at du når at blive så træt af træningen, at du falder i søvn under reklamerne, inden den starter :) : http://www.b.dk/film/dum-grim-og-beskidt
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 10. okt 2010, 02:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ntp9 skrev:
Mzg skrev:I morgen formiddag skal der trænes igen, først sammen med min mor og så sammen med Hard-Kaare. Efterfølgende skal jeg i biografen og se Jensen og Jensen. Har egentlig ikke vildt lyst til at se lige den, men nu er det en kammerat der har inviteret mig, så må jeg hellere sige ja O:) :mrgreen:


Jeg håber for din egen skyld, at du når at blive så træt af træningen, at du falder i søvn under reklamerne, inden den starter :) : http://www.b.dk/film/dum-grim-og-beskidt


Ja, nu må vi se :hihi: Det kan jo være at jeg kan få ham overtalt til en anden film !
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mine lår er ved at være små :( Da jeg var i Slagelse, sagde Laura at jeg er ved at få barbie-ben !! For satan da, hvor skal jeg snart squatte de små ben i stykker !
Igen var min mor med - hun whiner meget, men hun skal bare sættes lidt på plads :mrgreen:


TRÆNING I HGVS

Billede

Startede træningen stille og roligt ud med lidt udstrækning, lal med bands og en tennisbold.

GENOPTRÆNING AF KNÆ
Lidt TKE's med band
Statisk hold 5x 10sek

STYRKETRÆK FRA HÆNG igen uden afsæt
5x 25kg
5x 25kg
5x 25kg
5x 25kg
5x 25kg - Føles lidt mærkeligt, det er svært at få et ordentligt hiv når jeg ikke kan bruge benene helt endnu.

DØDLØFT FRA BLOK
5x 75kg
5x 85kg
5x 100kg
3x 110kg
3x 120kg - dårlig koncentration på dette sæt, da min mor råbte " Uuriiiidyyyyl"
3x 130kg - fin og let omgang, bælte på sidste sæt

BAND ASSISTED CHINUPS blue band
9x BW
9x BW
7x BW
7x BW
7x BW - Troede mine underarme og biceps ville gå i stykker. Ms. Weak.

CS DB ROWS
10x 14kg
10x 17kg
10x 17kg
10x 20kg
10x 20kg

EZ CURLS
10x 20kg
10x 25kg
10x 27,5kg
10x 27,5kg
10x 27,5kg

ROTATORCUFF

Så er der lige video igen.


Træningen startede fint og stille og roligt ud, da min mor var med for at træne og skulle lige holde øje med hende. Tror hun er nogenlunde hooked, så håber at hun snart kommer og siger at hun vil være medlem. Hun skal dog lige lære at lade være med at forstyrre lige før og under et sæt, når jeg træner :evil:
Det føles dejligt at kunne bruge lidt mere af kroppen, den står snart på squuuuat igen ! Måske off-dag i morgen, ved det ikke helt endnu. Ellers først træning i løbet af mandagen - det bliver en travl uge. :)
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det blev til en off-dag i dag.

Har dog lavet lidt SMR med en tennisbold og leget lidt med triggerpunkter - det virker til at have løsnet lidt op. Har døjet med smerter i sternocleidomastoid og albuer. Umiddelbart virker det til at det i albuerne stammede fra triggerpunkter i triceps og det i sternocl. stammede fra triggerpunkter i trapezius.

Ellers er dagen gået med at spise godt, da jeg lige har haft behov for at par dage med et godt kcal-overskud.

I morgen står den på dejlig træning igen !
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mzg skrev:sternocleidomastoid


?? :-k

Mzg skrev:I morgen står den på dejlig træning igen !


:wub:
£isbeth
Quadratisch, praktisch, gut!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3259
Tilmeldt: 20. okt 2008, 17:03
Geografisk sted: Haslev
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Træbenet skrev:
Mzg skrev:sternocleidomastoid


?? :-k

Mzg skrev:I morgen står den på dejlig træning igen !


:wub:



Billede

:D
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



M Sternocleidomastoideus. Du kan lige så godt lære det rigtigt til at starte med :´)





Et eller andet siger mig forøvrigt at du vil sætte pris på at finde ud af, hvad navnet stammer fra.


Tillykke med optagelsen.
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010
 
Reputation point: 897
 
Indlæg: 11744
Tilmeldt: 3. jul 2007, 23:20
Geografisk sted: www.moosfit.dk
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mzg skrev:
Bay skrev:Jeg foretrækker at komme lidt mere forover i mine dips. Det reducerer vinklen i skulderen en del.


Tak Thomas - sådan har jeg også forsøgt at køre dem i dag ! Føler også at skuldrene har bedre af at køre lettere foroverbøjet :)


Ja, det tager en tand af stresset af skulderen i yderstillingen og putter lidt mere stress på brystet. Derudover kan man som regel også flytte lidt flere kilo i den stilling.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



StefanM skrev:M Sternocleidomastoideus. Du kan lige så godt lære det rigtigt til at starte med :´)





Et eller andet siger mig forøvrigt at du vil sætte pris på at finde ud af, hvad navnet stammer fra.


Tillykke med optagelsen.



Tak og tak Stefan :D

Bay skrev:
Mzg skrev:
Bay skrev:Jeg foretrækker at komme lidt mere forover i mine dips. Det reducerer vinklen i skulderen en del.


Tak Thomas - sådan har jeg også forsøgt at køre dem i dag ! Føler også at skuldrene har bedre af at køre lettere foroverbøjet :)


Ja, det tager en tand af stresset af skulderen i yderstillingen og putter lidt mere stress på brystet. Derudover kan man som regel også flytte lidt flere kilo i den stilling.


Det er også helt fint, når nu jeg ikke træner så meget bryst mere :)
Det bliver godt den dag jeg kan køre med egen kropsvægt, fremfor at være en svans som nu :mrgreen:
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har længe gået og tænkt på at skrive et indlæg her i loggen om mine "problemer" med min vægt, som har stået på siden starten af skolen. Det er primært nok for min egen skyld jeg skriver dette, da det har været nødvendigt for mig at bearbejde de problematikker der har været omkring at være tyk.

Da jeg var lille(indtil omkring børnhaveklassen/1.klasse) var jeg som alle andre børn. Normal af bygning, blond hår og legede i sandkassen :mrgreen: Det eneste der var lidt specielt ved mig, var at jeg kom til skade HELE tiden. Meget vel, det gør små børn, men jeg faldt bogstavelig talt over mine egne fødder hvilket førte til en masse dejlige ar. I børnehaven tænkte man åbenbart ikke meget over det, men da jeg startede i skole blev lærerne bekymrede. Jeg fik foretaget en masse tests, både af psykologisk og fysisk karakter og de nåede frem til at jeg havde store problemer med min motorik, der så havde en indvirkning på min leg med andre børn(jeg kan ikke huske en skid selv, men har det fået fortalt af min mor). Ydermere fik mine forældre af vide at jeg højst sandsynligt ville ende i en specielklasse, da min mongol-lignende motorik rent teoretisk skulle have en indvirkning på min indlæring.

De andre børn spillede fodbold og klatrede i træer - jeg sad og byggede sandslotte og tegnede.

10 år gammel - før cola zero :mrgreen:
P9295168.JPG


Jeg begyndte der i børnehaveklassen og op igennem noget af 1. klasse at gå til motorik-undervisning. Så vidt jeg kan huske, skulle man balancere en masse, kravle i ribbe og ellers tumle rundt i en gymnastiksal sammen med pædagog og 2 andre børn :D Allerede her begyndte jeg at være lidt buttet og dette blev kun værre op igennem de små klasser. De andre børn mobbede mig og kaldte mig "fede" og andre pæne navne der lige kunne passe på en lille tyk lort :roll:

Jeg husker det selv som om at det var en fucking failure hver gang jeg prøvede på at deltage i de andres lege - jeg var en mongol med en bold - jeg kunne ikke balancere på de store sten - det jeg gjorde bedst, var at gynge.
Det handler jo bare om at springe ud i det, men det havde jeg ikke selvtillid til, som en tyk 8årig pige med briller :mrgreen: Mobningen kom jeg til livs i 3. klasse, da jeg begyndte at slå fra mig, når jeg blev mobbet. Det udviklede sig så til at jeg blev "bøllen" og dette var jeg egentlig til 9.klasse hvor jeg gik ud af folkeskolen. Rent fagligt klarede jeg mig ret godt, skal det lige nævnes, selvom jeg var blevet spået andet O:)
Alle årene i folkeskolen kæmpede jeg med vægten og prøvede af en masse omgange mislykkedes slanekure. Jeg har prøvet alt fra nupo til suppekure - intet virkede. På et tidspunkt ville jeg sulte mig selv, men det virkede ikke :mrgreen: Jeg prøvede at komme i gang med at løbe, hvilket ikke gik godt. Som 11årig startede jeg til kampsport, da vi flyttede til anden by. Dette skulle vise sig at blive en KÆMPE udfordring. Rullefald, vejrmøller, kolbøtter og andet godt blev min store frygt, men fik til sidst nogenlunde styr på det. Jeg endte med at være tæt på det sorte, da jeg stoppede til fordel for vægtløftning. Jeg flyttede til Næstved som 11årig og fik heldigvis en masse nye venner, bl.a. en kammerat hvis far havde røven fuld af penge. Det betød vi gik på jensens bøfhus, åd is, gik på cafe - to 12årige børn !

Jeg tog ekstremt mange kg på i denne periode og i samme omgang følte jeg mig en anelse fortabt, pga. flytningen og jeg stadig havde meget lav selvtillid. De andre piger var pæne - det var jeg ligefrem ikke. Jeg gik en meget svær periode i møde, som jeg ikke vil uddybe nærmere, men jeg var helt nede og skrabe bunden, indtil slutningen af 1.g hvor jeg sagde til mig selv at jeg skulle tage mig sammen. Fik nogenlunde styr på tingene og stoppede med at whine. Jeg havde i den dårlige periode tabt en masse kg, men tog hele lortet på igen da jeg begyndte at tage ansvar for mine handlinger og droppe en del dårlige venskaber som ledte til lidt ballade.
Jeg følte mig som en KÆMPE fejltagelse, pga. jeg tog de kg på igen - hvorfor kunne jeg ikke være tynd som alle de andre piger? Jeg prøvede at spise sundere og træne mere, men der skete ikke en fucking skid.

Jeg startede i et motionscenter som 16årig - jeg var en maskinrytter indtil den dag jeg startede i HGVS Næstved. Her ville jeg være styrkeløfter, men det endte med at blive vægtløftning da jeg blev introduceret til det af min nuværende træner.

Jeg vejede 80kg i december 2010. Så fik jeg bare nok. Jeg var SÅ træt af mig selv - foragtede virkelig min krop. Jeg dyrkede vægtløftning og var som sådan tilfreds med min sport, men jeg kunne bare mærke at jeg ville åbne op for langt flere muligheder på det sportslige og personlige plan hvis jeg tabte mig. Ydermere fik jeg begyndte jeg er tænke over de wake up-calls der har været i min familie, mht. sygdommme grundet overvægt. Min farfar døde af hjertestop med 60årig - han var ikke ligefrem en tynd mand ! Min mormor der er 65, lider af forhøjet blodtryk og diabetes og det samme gør mange andre i min familie. Jeg vil ikke ende sådan ! Min plan er ikke at dø som 60årig.

Jeg begyndte på en kostplan, som hjalp lidt, men jeg kunne bare ikke det der med at skulle spise 6-7 måltider om dagen - fik kvalme. En dag hørte jeg så om noget kaldt IF og tænkte at det lød spændende. Jeg læste en masse om det, og tænkte at det lød for godt til at være sandt.
Mandagen efter mit dårligeste stævner ever, startede jeg på IF. Det krævede en del tilvænning mht. fasten, men det var bare MIG! Jeg har siden den dag(marts 2011) været på det og har tabt mig 8-9kg indtil videre og planen er at tabe mere. Det lyder måske meget frelst, men hold kæft jeg har det bedre end nogensinde før. Er ENDELIG ved at være tilfreds med min krop, selvom der mangler de sidste kg før at det er helt godt. Jeg har fået væsentligt mere selvtillid. Nå ja - jeg klarede da gymnasiet med et snit på 9,4 og jeg dyrker vægtløftning, som er en sport der kræver god motorik - FUCK de pædagoger og fagfolk der spåede mig en fremtid som taber !

Jeg synes selv jeg går en lys fremtid i møde nu - har væsentligt mere selvtillid og skal snart starte på ny uddannelse :D

I dag
257013_10150209673111930_668121929_7599073_8013021_o.jpg
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mzg skrev:Jeg har længe gået og tænkt på at skrive et indlæg her i loggen om mine "problemer" med min vægt, som har stået på siden starten af skolen. Det er primært nok for min egen skyld jeg skriver dette, da det har været nødvendigt for mig at bearbejde de problematikker der har været omkring at være tyk.

Da jeg var lille(indtil omkring børnhaveklassen/1.klasse) var jeg som alle andre børn. Normal af bygning, blond hår og legede i sandkassen :mrgreen: Det eneste der var lidt specielt ved mig, var at jeg kom til skade HELE tiden. Meget vel, det gør små børn, men jeg faldt bogstavelig talt over mine egne fødder hvilket førte til en masse dejlige ar. I børnehaven tænkte man åbenbart ikke meget over det, men da jeg startede i skole blev lærerne bekymrede. Jeg fik foretaget en masse tests, både af psykologisk og fysisk karakter og de nåede frem til at jeg havde store problemer med min motorik, der så havde en indvirkning på min leg med andre børn(jeg kan ikke huske en skid selv, men har det fået fortalt af min mor). Ydermere fik mine forældre af vide at jeg højst sandsynligt ville ende i en specielklasse, da min mongol-lignende motorik rent teoretisk skulle have en indvirkning på min indlæring.

De andre børn spillede fodbold og klatrede i træer - jeg sad og byggede sandslotte og tegnede.

10 år gammel - før cola zero :mrgreen:
P9295168.JPG


Jeg begyndte der i børnehaveklassen og op igennem noget af 1. klasse at gå til motorik-undervisning. Så vidt jeg kan huske, skulle man balancere en masse, kravle i ribbe og ellers tumle rundt i en gymnastiksal sammen med pædagog og 2 andre børn :D Allerede her begyndte jeg at være lidt buttet og dette blev kun værre op igennem de små klasser. De andre børn mobbede mig og kaldte mig "fede" og andre pæne navne der lige kunne passe på en lille tyk lort :roll:

Jeg husker det selv som om at det var en fucking failure hver gang jeg prøvede på at deltage i de andres lege - jeg var en mongol med en bold - jeg kunne ikke balancere på de store sten - det jeg gjorde bedst, var at gynge.
Det handler jo bare om at springe ud i det, men det havde jeg ikke selvtillid til, som en tyk 8årig pige med briller :mrgreen: Mobningen kom jeg til livs i 3. klasse, da jeg begyndte at slå fra mig, når jeg blev mobbet. Det udviklede sig så til at jeg blev "bøllen" og dette var jeg egentlig til 9.klasse hvor jeg gik ud af folkeskolen. Rent fagligt klarede jeg mig ret godt, skal det lige nævnes, selvom jeg var blevet spået andet O:)
Alle årene i folkeskolen kæmpede jeg med vægten og prøvede af en masse omgange mislykkedes slanekure. Jeg har prøvet alt fra nupo til suppekure - intet virkede. På et tidspunkt ville jeg sulte mig selv, men det virkede ikke :mrgreen: Jeg prøvede at komme i gang med at løbe, hvilket ikke gik godt. Som 11årig startede jeg til kampsport, da vi flyttede til anden by. Dette skulle vise sig at blive en KÆMPE udfordring. Rullefald, vejrmøller, kolbøtter og andet godt blev min store frygt, men fik til sidst nogenlunde styr på det. Jeg endte med at være tæt på det sorte, da jeg stoppede til fordel for vægtløftning. Jeg flyttede til Næstved som 11årig og fik heldigvis en masse nye venner, bl.a. en kammerat hvis far havde røven fuld af penge. Det betød vi gik på jensens bøfhus, åd is, gik på cafe - to 12årige børn !

Jeg tog ekstremt mange kg på i denne periode og i samme omgang følte jeg mig en anelse fortabt, pga. flytningen og jeg stadig havde meget lav selvtillid. De andre piger var pæne - det var jeg ligefrem ikke. Jeg gik en meget svær periode i møde, som jeg ikke vil uddybe nærmere, men jeg var helt nede og skrabe bunden, indtil slutningen af 1.g hvor jeg sagde til mig selv at jeg skulle tage mig sammen. Fik nogenlunde styr på tingene og stoppede med at whine. Jeg havde i den dårlige periode tabt en masse kg, men tog hele lortet på igen da jeg begyndte at tage ansvar for mine handlinger og droppe en del dårlige venskaber som ledte til lidt ballade.
Jeg følte mig som en KÆMPE fejltagelse, pga. jeg tog de kg på igen - hvorfor kunne jeg ikke være tynd som alle de andre piger? Jeg prøvede at spise sundere og træne mere, men der skete ikke en fucking skid.

Jeg startede i et motionscenter som 16årig - jeg var en maskinrytter indtil den dag jeg startede i HGVS Næstved. Her ville jeg være styrkeløfter, men det endte med at blive vægtløftning da jeg blev introduceret til det af min nuværende træner.

Jeg vejede 80kg i december 2010. Så fik jeg bare nok. Jeg var SÅ træt af mig selv - foragtede virkelig min krop. Jeg dyrkede vægtløftning og var som sådan tilfreds med min sport, men jeg kunne bare mærke at jeg ville åbne op for langt flere muligheder på det sportslige og personlige plan hvis jeg tabte mig. Ydermere fik jeg begyndte jeg er tænke over de wake up-calls der har været i min familie, mht. sygdommme grundet overvægt. Min farfar døde af hjertestop med 60årig - han var ikke ligefrem en tynd mand ! Min mormor der er 65, lider af forhøjet blodtryk og diabetes og det samme gør mange andre i min familie. Jeg vil ikke ende sådan ! Min plan er ikke at dø som 60årig.

Jeg begyndte på en kostplan, som hjalp lidt, men jeg kunne bare ikke det der med at skulle spise 6-7 måltider om dagen - fik kvalme. En dag hørte jeg så om noget kaldt IF og tænkte at det lød spændende. Jeg læste en masse om det, og tænkte at det lød for godt til at være sandt.
Mandagen efter mit dårligeste stævner ever, startede jeg på IF. Det krævede en del tilvænning mht. fasten, men det var bare MIG! Jeg har siden den dag(marts 2011) været på det og har tabt mig 8-9kg indtil videre og planen er at tabe mere. Det lyder måske meget frelst, men hold kæft jeg har det bedre end nogensinde før. Er ENDELIG ved at være tilfreds med min krop, selvom der mangler de sidste kg før at det er helt godt. Jeg har fået væsentligt mere selvtillid. Nå ja - jeg klarede da gymnasiet med et snit på 9,4 og jeg dyrker vægtløftning, som er en sport der kræver god motorik - FUCK de pædagoger og fagfolk der spåede mig en fremtid som taber !

Jeg synes selv jeg går en lys fremtid i møde nu - har væsentligt mere selvtillid og skal snart starte på ny uddannelse :D

I dag
257013_10150209673111930_668121929_7599073_8013021_o.jpg


Way to go, Mette! I dag er du jo en sand motorik-mus, der klarer skærerne på fin vis! :D

Det gamle billede med colaen dér... Haha :lol:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 284
Tilmeldt: 11. nov 2010, 00:23
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 137.00
- Dødløft: 205.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Dr. Pjattøj skrev:
Way to go, Mette! I dag er du jo en sand motorik-mus, der klarer skærerne på fin vis! :D

Det gamle billede med colaen dér... Haha :lol:


Mange tak :D

Haha, jeg ved det - der var også billeder der var endnu slemmere :lol:
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I dag spiste jeg kylling før træning. Det gør jeg egentlig altid. Jeg havde alt for meget energi før træning, så endte med at løbe rundt i huset og danse mærkeligt rundt til spicegirls :D

TRÆNING I HGVS

Billede

GENOPTRÆNING AF KNÆ
Lidt TKE's med band
Statisk hold 5x 10sek

MONGOL FRIVEND igen uden afsæt
5x 25kg
5x 30kg - så sagde formanden at mine frivend var grimme :mrgreen:
5x 35kg
5x 35kg
3x 35kg
3x 35kg
3x 40kg - Det blev ret godt til sidst. Skal huske at hive igennem+albuer og gribe den mere på linje.

MILITÆRPRES
8x 25kg
6x 30kg
5x 35kg
5x 35kg
5x 35kg - god omgang.

GOODMORNINGS
8x 30kg
5x 40kg
5x 40kg
5x 40kg - hmm, synes jeg mærkede lidt til knæet

BAND ASSISTED DIPS blue band
7x BW
7x BW
6x BW
6x BW

DB LEAN AWAY LATERAL RAISE
10x 6kg
10x 6kg
10x 8kg
10x 8kg
10x 8kg

MAVE+HYPERS

ROTATORCUFF

Det sjovt, jeg har altid bildt mig selv ind at man skal slippe gulvet i et frivend - det skal man så åbenbart ikke ! Det må jeg lige eksperimentere lidt med. I dag er der en uge til at jeg må lave benbøjninger igen ! mmmm :D
Der var godt gang i klubben og stemningen var rigtig god. Formanden for DVF var der igen, og det var ham der rettede på min frivend. Min træner sad bare pænt og kiggede på :mrgreen: Jeg blev på et tidspunkt fanget i en fælde, mellem formanden og min træner, da min træner lavede et mindre pænt frivend - men det endte med at jeg fik snakket mig uden om det og bekræftede min træner i at jeg altid støtter ham O:) :lol:
Min ene skulder driller lidt, under hiv, men er begyndt på lidt SMR+ekstra RC træning, og det har indtil videre hjulpet.

Nå ja, så er der også klubstævne i HG på lørdag ! Stævnestart kl. 11 - kom glad !

Trææning i morgen.
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hæi Mætthe!!

Fin fortælling dit magre siv...Jeg kørte lige en rulle Mariekiks i hovedet mens jeg læste den.. (alle ved jo hvor gode de er for kroppen :mrgreen: )... Hvad faen... Jeg skal jo ikk træne mere.. :)


Skal du ned og kigge på, på lørdag? håber der er mangeder deltager.. [-o<
£isbeth
Quadratisch, praktisch, gut!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3259
Tilmeldt: 20. okt 2008, 17:03
Geografisk sted: Haslev
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Træbenet skrev:Hæi Mætthe!!

Fin fortælling dit magre siv...Jeg kørte lige en rulle Mariekiks i hovedet mens jeg læste den.. (alle ved jo hvor gode de er for kroppen :mrgreen: )... Hvad faen... Jeg skal jo ikk træne mere.. :)


Skal du ned og kigge på, på lørdag? håber der er mangeder deltager.. [-o<


Harj Lisbæth !

Hehe :D Mariekiks =P~ Smagte forresten B&J phish food her den anden dag, den kunne jeg altså ikke lide :( Men spiste lige en hel bøtte caramel chew chew i går :mrgreen:

Ja, det skal jeg - har skrevet mig på til at hjælpe :) Kommer du ned og kigger?
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mzg skrev:
Træbenet skrev:Hæi Mætthe!!

Fin fortælling dit magre siv...Jeg kørte lige en rulle Mariekiks i hovedet mens jeg læste den.. (alle ved jo hvor gode de er for kroppen :mrgreen: )... Hvad faen... Jeg skal jo ikk træne mere.. :)


Skal du ned og kigge på, på lørdag? håber der er mangeder deltager.. [-o<


Harj Lisbæth !

Hehe :D Mariekiks =P~ Smagte forresten B&J phish food her den anden dag, den kunne jeg altså ikke lide :( Men spiste lige en hel bøtte caramel chew chew i går :mrgreen:

Ja, det skal jeg - har skrevet mig på til at hjælpe :) Kommer du ned og kigger?


Uhm!! Ben & Jerrys...

Nej jeg tror ikk jeg kommer... Jeg har et anstrengt forhold til træningscentre efterhånden :D


Jeg håber den stærkeste vinder... :dance:
£isbeth
Quadratisch, praktisch, gut!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3259
Tilmeldt: 20. okt 2008, 17:03
Geografisk sted: Haslev
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



I dag sov jeg helt til kl. 11 ! Hold da kæft, har åbenbart haft brug for det. Søvnen har haltet det sidste stykke tid, da jeg har haft nogle ting at tænke over :) Men det går væsentlig bedre med søvnen nu.


TRÆNING I HGVS

Billede

GENOPTRÆNING AF KNÆ Ingen irritation i knæet mere ved genoptræning ! Win !

RÅTRÆK FRA HÆNG stadig uden det vilde afsæt
5x 25kg
5x 25kg
5x 25kg
5x 30kg
5x 30kg - Nogle sad lidt på forkant, men ellers var det ganske fint.

DØDLØFT FRA BLOK TRÆKFAT
5x 75kg
5x 85kg
3x 100kg
3x 100kg
3x 105kg - fin og let omgang. Kunne mærke en anelse i knæet så gik ikke højere

BAND ASSISTED CHINUPS OH blue band
6x BW
6x BW
7x BW
7x BW - Prøvede at skubbe albuerne mere frem og pludselig føltes det meget bedre !

CS DB ROWS
10x 17kg
10x 17kg
10x 17kg
10x 20kg
10x 20kg - easy shit

EZ CURLS
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg
12x 25kg

ROTATORCUFF


Troede der ville gå meget længere tid før jeg ville kunne lave noget der bare mindede om VL. Det bliver dog bare lidt frivend og råtræk uden for meget afsæt det næste stykke tid.
Træningen gik rigtig fint i dag, er ved at få et godt "flow" tilbage i træningen. It feels good, maaan..
Har haft dejlige DOMS i øvre ryg =P~

Der blev lige taget et lille billede i dag - bredden er ved at være nogenlunde..
Arme og skuldre ser ghey ud, not fair, men det er bare billedet !

DSCN1856.JPG


I morgen bliver en travl dag. Skal til lægen om formiddagen, træne en trunte(som jeg håber vil blive nyt medlem i HG)+mig selv eftermiddag og cafe om aftenen med 3 veninder og efterfølgende se min ene venindes lejlighed :)
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mzg skrev:MEN ! Jeg fik brevet, åbnede det og der stod at jeg var blevet optaget til vinterstart som fysioterapeut ! :dance: :D Efter hvad jeg har kunnet læse mig til, har 326 søgt til vinterstart og kun 40 er kommet ind, så føler mig ret heldig ! Det skulle selvfølgelig fejres med en bryst/skulder/triceps træning :D



Sådan! Tillykke! Det bliver også godt for sporten... (altså sådan lidt ud i tiden :) )
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 371
Tilmeldt: 9. okt 2010, 13:11
 
Træner her: AK Gotha
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



MikkelHøj skrev:
Mzg skrev:MEN ! Jeg fik brevet, åbnede det og der stod at jeg var blevet optaget til vinterstart som fysioterapeut ! :dance: :D Efter hvad jeg har kunnet læse mig til, har 326 søgt til vinterstart og kun 40 er kommet ind, så føler mig ret heldig ! Det skulle selvfølgelig fejres med en bryst/skulder/triceps træning :D



Sådan! Tillykke! Det bliver også godt for sporten... (altså sådan lidt ud i tiden :) )


Tak Mikkel :)
Ja, det gør det ihvertfald ! Har også allerede lovet et par VL-friends at behandle dem når jeg engang er færdiguddannet :mrgreen:
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det blev lige til en lille gåtur her til aften.

1½ time i godt tempo, sammen med en kammerat. Vi fik så lige klaret verdenssituationen samtidig. Han har det hårdt, ham min kammerat - han har svært ved at håndtere at der er en del chicks efter ham :mrgreen: :lol: :roll:

Så må vi da lige se om jeg skal et lille smut til Rumænien her i september når der er EM i vægtløftning ! Awesome!

"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fin dag. Startede ud med et lille smut til lægen, til sådan et tjek. Mit blodtryk var en anelse forhøjet siden sidste gang, men ikke noget faretruende, så det er all good.
Efterfølgende cyklede jeg ned til min mormor med en buket blomster og drak en kop kaffe sammen med hende - meget hyggeligt og underholdende som sædvanligt :) Jeg spiste leverstohejsmadder med lagårke på.
Hjem, spise kylling og tage en lille lur...eller jeg troede at jeg skulle have en lur. Var lige faldet i søvn og så lige pludselig var der VILD HØJ musik inden fra rummet ved siden af. Mange tak, far. Han skulle lige vise hvad hans gamle B&W-højtalere kunne præstere, over for en kollega. Så afpressede jeg ham, så jeg kunne købe en redbull når nu han havde forhindret min skønhedssøvn(haha).




TRÆNING I HGVS

Billede

GENOPTRÆNING AF KNÆ


MONGOL FRIVEND
5x 25kg
5x 30kg
3x 35kg
3x 35kg
3x 40kg
3x 40kg - Ok.

MILITÆRPRES
6x 25kg
6x 30kg
5x 35kg
5x 40kg
6x 35kg
5x 35kg - Ahaha, Mette strong. Or not.

BAND ASSISTED DIPS blue band
7x BW
7x BW
6x BW
6x BW

TRICEPS ROPE PUSHDOWN
10x 20kg
10x 20kg
10x 17,5kg
10x 15kg
10x 15kg

DB BENT OVER LATERAL RAISE
10x 6kg
10x 8kg
10x 6kg
10x 8kg
10x 8kg

DB LEAN AWAY LATERAL RAISE
10x 6kg
10x 6kg
10x 8kg
10x 8kg
10x 8kg - amagad amagad påååmp

MAVE+HYPERS

ROTATORCUFF

så lige 30g. krååådtpååålwer og en nanaaan bagefter.

Rigtig god træning !Gav den fuld gas og kort pause mellem sættene. Frivendene var ganske pæne, fik afsluttet hivet. Føler mig ret godt kørende for tiden, hvilket bare er perfekt. Vægten er stadig nedadgående og jeg bliver mere swååål. I dag fik jeg en kommentar på min nakke - awesome.

Da jeg cyklede hjem regnede det som ind i helvede. På vej hjem slog det mig: Der er ikke noget smukkere en skizofren regn ! Skizofren regn er når det øser ned, samtidig med at solen skinner. Det er satme smukt.

I aften skal jeg på cafe med tre veninder(oh yes, vi er IRL SATC) :mrgreen: Jeg ved bare ikke hvem af skanks'ne jeg er.

I morgen kommer søde Laura og træner med - det glæder jeg mig til !!!! :D :D :D :D
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hihi, jeg har købt ny træningstaske :hihi: Der er dejligt med plads i den og gode lommer, så jeg har tanket godt op. For sjov vil jeg lige liste op hvad jeg så har proppet i den når nu jeg har uanede mængder af plads:
Vægtløftersko
Bands(rød og blå)
To vandflasker
1 shaker
Polsk varmecreme
Træningsbog
Kuglepen :mrgreen:
3 ruller sportstape
Druesukker
Håndledsbind
2x knækogere
Tennisbold
Straps
Kamera

Hihi :D

Startede med at hente Laura kl. 15, da hun kom til Næstved med bussen, hjem og klæde om og til træning. Mellem træningerne var vi ude og spise - på et tidspunkt kørte Laura ud foran en bil, så jeg var ved at tabe min Daim-vaffel !

TRÆNING I HGVS

Billede

TRÆNING NR. 1

GENOPTRÆNING AF KNÆ

RÅTRÆK BOLT FRA HÆNG
4x 25kg
4x 25kg
3x 30kg
4x 35kg
3x 35kg
3x 40kg - Super omgang ! Havde dog lidt problemer med at slutte hivet, men fuck det. Det kommer når jeg kan træne ordentligt hiv igen.

DØDLØFT TRÆKFAT
5x 35kg
4x 45kg
4x 55kg
1x 65kg - Av i knæ. Ellers en fin fin omgang - skulle bare lige lave lidt for at komme igang igen.

Så sagde min træner at jeg nu skulle jeg satme i gang med de ben !
KVARTE BENBØJ
6x 40kg
6x 40kg
6x 40kg
6x 40kg
6x 40kg - fårk jeg får store lår af det her. :twisted:

BAND ASSISTED CHINUPS blue band
6x BW
6x BW
6x BW
6x BW - god omgang. Laura og jeg legede med magnesium imellem sættene. Vi fik både røv-tryk og tryk på gøjen. Very much fun :D

CS DB ROWS
10x 17kg
10x 17kg
10x 20kg
10x 20kg
10x 20kg - fint fint, min træner sagde at jeg var blevet mere markeret at se på. Win.

så lige 30g. krååådtpååålwer og en nanaaan bagefter.



TRÆNING NR. 2

PUSHPRESS TRÆKFAT NAKKE
4x 35kg
4x 35kg
3x 45kg
3x 45kg
3x 50kg
3x 50kg - det var satme let ! Lol, jeg har øget min styrke af ikke at træne det.

YATES ROWS
12x 30kg
10x 35kg
8x 40kg
6x 45kg

HAMMERCURLS
12x 11kg
10x 12kg
8x 14kg

DB CONCENTRATION CURLS
12x 8kg
10x 10kg
8x 11kg
6x 12kg

MAVE
Planken 3x 1min x BW
Supersettet med
Pilates øvelse gejl - jeg begyndte at græde mellem sættene fordi min mave krampede og Laura råbte ting som : "DIN FUCKING SVANS ! PUSSY ! TAG DIG NU SAMMEN!

ROTATORCUFF+ BANDPULL APARTS


Feeeeed dag med to feeede træninger ! Elsker at være sammen med Laura og træne :D Det tegner ret godt for min vægtløftning at jeg kunne lave råtræk bolt fra hæng på 40kg, så let. Det er ret sjovt hvis jeg er blevet stærkere af at bodybuilde den de sidste måneder :roll: :P
Knæet brokkede sig ikke under kvarte benbøjninger.

Jeg er fucking træt nu og jeg elsker den følelse. Det kan være at jeg flytter til Slagelse et par uger, inden turen går til Rumænien. Så kunne jeg blive stærk, ligesom Laura :D
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kan du ikke bøje i bund endnu?
En dag uden træning, er en dag uden mening.

Interview med bodybuilding.dk viewtopic.php?p=658777#p658777
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 15825
Tilmeldt: 20. dec 2006, 21:24
Geografisk sted: Slagelse
 
Træner her: AK Atlas
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Ingen kostplan



Kæmperen skrev:Kan du ikke bøje i bund endnu?


Nej, ikke med vægt :) Jeg kan godt tage squats med BW, men må først begynde rigtig bentræning fra på mandag, af :)
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mzg skrev:
Kæmperen skrev:Kan du ikke bøje i bund endnu?


Nej, ikke med vægt :) Jeg kan godt tage squats med BW, men må først begynde rigtig bentræning fra på mandag, af :)

Modtaget.
Det er hårdt at komme igang igen. Mine stolper er pænt smadrede.

Så skal du ikke til femkamp d. 3. september?
En dag uden træning, er en dag uden mening.

Interview med bodybuilding.dk viewtopic.php?p=658777#p658777
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 15825
Tilmeldt: 20. dec 2006, 21:24
Geografisk sted: Slagelse
 
Træner her: AK Atlas
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Ingen kostplan



Kæmperen skrev:
Mzg skrev:
Kæmperen skrev:Kan du ikke bøje i bund endnu?


Nej, ikke med vægt :) Jeg kan godt tage squats med BW, men må først begynde rigtig bentræning fra på mandag, af :)

Modtaget.
Det er hårdt at komme igang igen. Mine stolper er pænt smadrede.

Så skal du ikke til femkamp d. 3. september?


Ja, det er hårdt ! Men godt, når der begynder at ske noget :)

Nej, mine stævneplaner afhænger af hvordan genoptræningen går. Men planen er DM i februar/marts hvis alt går vel.
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I dag havde jeg en aftale med en jævnaldrende pige, som gerne vil i gang med træning. Mødte hende oprindeligt til en fælles venindes studentergilde og vi var begge ret fulde da vi snakkede om træning, så vidste ikke om hun mente det seriøst. Det er dog mit indtryk at hun gerne vil ordentlig i gang, så det bliver forhåbentlig et nyt medlem i HG. Vi trænede hele kroppen igennem, og lavede lidt BW squats - hun har lidt knæproblemer, så må hellere lade være med at presse hende for meget.

Jeg trænede 5 sæt skulder, 5 sæt triceps og lidt mave undervejs, så ikke noget vildt ophidsende :mrgreen:
Kunne mærke knæet lidt efter i går, så det er nok fornuftigt med pause i morgen (HVOR DER ER KLUBSTÆVNE I HG!, stævnestart kl 11.)..Og måske holder jeg også træningsfri søndag. Har trods alt haft 6 træningspas denne uge - oh yeah, jeg er "undertrained" ifølge John Broz.

Måske tager jeg i byen senere.. Eller spiser noget is.. Eller begynde at hate på noget, det er jo åbenbart blevet den nye trend herinde på BB.dk O:)


Hav en god weekend, folkens :)
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 5844
Tilmeldt: 27. sep 2008, 20:07
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster