Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65752 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049589 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1014
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1012

Følg bodybuilding.dk på

Kapitalistsvinet disregards females acquires muscle

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





peterrm skrev:
Moody skrev:
han er seriøst et fucking bæst, 6 reps af 160 kg, endda rimeligt strict :twisted:


Det er altså Yates Rows. Det er stadig god vægt! Men der er jo en grund til at Bent Over Rows hedder Bent Over Rows (eller den meget homoseksuelle øvelse rent positionelt, eller endda den ideelle kvindelige position).


Det er vidst ren ordknepperi Peter, BOR med en højere vinkel har fået tilnavnet yates rows fordi dorian kørte dem i sin blood & guts video :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Moody skrev:
han er seriøst et fucking bæst, 6 reps af 160 kg, endda rimeligt strict :twisted:


HA!
Dude im gonna fuck you up :D hvor er den vid jeg optog af dine swole calves hehe?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 35
Tilmeldt: 7. okt 2009, 18:53
Geografisk sted: sjælland
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Dødløft: 182.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Rimelig strict my ass. Men vægten er tung :mrgreen:
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Wovern skrev:
Moody skrev:
han er seriøst et fucking bæst, 6 reps af 160 kg, endda rimeligt strict :twisted:


HA!
Dude im gonna fuck you up :D hvor er den vid jeg optog af dine swole calves hehe?


sjov historie faktisk, på vej hjem blev jeg overfaldet, heldigvis fik jeg kameraet tilbage men gerningsmanden nåede lige nøjagtigt at slette videoen af mig :x

8800> vægten tager i betragtning syntes jeg nu rom'en er fin, og selvom der i høj grad bruges momentum er lænden ret og ikke for meget bevægudslag i nakkeregionen i toppen. Men ja, det er naturligvis ikke jane fonda :mrgreen:
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Form pics plz :hihi:
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 4. jul 2009, 13:42
Geografisk sted: Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Imorgen my freund, imorgen :hihi:
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Idag var ikke store billed dag, jeg var dog relativt swole i kongens have og på bryggen.

Guns træning

DB Oh extensions
15x22,5
10x30
10x42,5
6x47,5 PR fuck me
5x47,5
4x47,5
6x42,5
6x42,5
6x42,5

Fransk pres
10x30
8x38
8x38
8x38
8x38
7x38
6x38

EZ curl
10x30
6x48
5x48
5x48
5x48
5x48
5x48

a1 bar pushdowns
15xblok 8
12xblok 10
12xblok 10
12xblok 10
12xblok 10
12xblok 10
12xblok 10

a2 db curls
10x17,5
10x17,5
10x17,5
10x17,5
8x17,5
7x17,5

v bar pushdowns
20xblok5
20xblok4
20xblok4
25xblok3
25xblok3
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



rigtig gode db-oh-ext, men nu kommer der et lille aber dabei:

Y U no compound 4 triceps?


:-k
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



A Menace To Chicken skrev:rigtig gode db-oh-ext, men nu kommer der et lille aber dabei:

Y U no compound 4 triceps?


:-k


Det er også for åndssvagt, havde en idé om at tilpas tunge oh extension er tilstrækkeligt, men du har desværre helt ret. Det bliver enten dips eller cg bænk igen :)


i blev lovet billeder, her lidt fra mit meth lab :´)
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



i blev lovet billeder, her lidt fra mit meth lab Hard work always beat talent, until talent work hard


Ligner næsten mit malergrej :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1800
Tilmeldt: 18. jul 2008, 23:06
Geografisk sted: Faaborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kan du fortælle hvad der er på billedet?
Er i øvrigt ikke sur over de manglende form-billeder, men måske lidt skuffet........ :whistle:
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 4. jul 2009, 13:42
Geografisk sted: Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Moody skrev:
A Menace To Chicken skrev:rigtig gode db-oh-ext, men nu kommer der et lille aber dabei:

Y U no compound 4 triceps?


:-k


Det er også for åndssvagt, havde en idé om at tilpas tunge oh extension er tilstrækkeligt, men du har desværre helt ret. Det bliver enten dips eller cg bænk igen :)



.. giv evt. også Tate presses et skud, man skal lige vænne sig til dem men de rammer ganske nobelt.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Stenfeldt> Det har også fungeret som glimrende paintbrush, jeg har fået tegnet mine abs over :8

Nders> Håber ikke jeg reklamerer mod sitet, men du ser på 2 x kreatin i forgrunden, 1 stor 2,25 kg's 80/20, og på begge siderne weight gainer af forskellige fordeling.

Menace> Tate presses er ikke noget dumt forslag, mine albuer er enormt fleksible hvad angår extension så dem vil jeg forsøge mig med :) thx menage a trois

Nu vil jeg gå ind og pløje en serbisk udvekslingsstuderende, der netop er kommet til københavn... man er vel gæstfri :mrgreen:
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Loggen er lukket.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:Loggen er lukket.


:laugh2:

Moody, du skylder stadig en vacuum-pose, don't you forget that!

Og mht. til hende studinen, så husk at hun skal forlade stedet og tænke "wow, Copenhagen really IS wonderful"! :mrgreen:

Jeg er simpelthen nødt til at poste en røv i den her log - de har været en mangelvare so far.

When you train: Brain + pain = gain!

Lift and lift again until pussies become swole!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1062
Tilmeldt: 3. aug 2010, 23:37
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



En serber... - oho. Germanic, but in a slavic kind of way.


Intriguing, I must say.



:mrgreen:
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Sandy> jeg har på fornemmeren du lukker min log hver gang du er utilfreds med noget, om det i denne omgang er tate press eller weight gainer lader jeg stå hen i det uvisse.

Hansi> lol hun syntes ikke copenhagen var så wonderful da jeg smed hende ud igen :mrgreen: Indtil videre får du dette 2 år gange vacuum pose som appetizer

:lol:

Menage a trois> Det er interessant med slavere, de er meget enten eller, deres mixtur af racer kan falde mig uheldigt ud, eller meget heldigt. Lidt samme problemstilling som med latinamerikanere, eller i særdeleshed folk fra caribien.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tråden på foregående side blev lidt afsporet af min dovenskab, og manglende intellektuelle state of mind, særligt bambay's indlæg vil jeg gerne knytte lidt kommentarer til. Her efter 1 glas rødvin og et styks serbisk sviner.

8800> kan du for øvrigt anbefale nogle bøger, publikation o.l. om emnet? det lyder yderst interessant :)

bambay skrev:Havde det ikke været for resten af verden - især vesten, så havde der ikke været meget tilbage af det afrikanske folk. Du glemmer en meget vigtigt pointe - samt overser de billioner der ryger derned, uden at afsenderne forventer at få noget økonomisk ud af det. Du kan sagtens kalde udelandsbistand en investering, men det er på ingen måde en økonomisk investering.
For 1 kr. kan et menneske i afrika få mad i en uge - hvor langt rækker billioner så ikke i det regnestykke ?

Vestens skyld og idioti historisk set - i fortiden er jeg helt enig i.

Jeg ser det dog som et faktum, at vesten kan leve uden afrika, men afrika kan afgjort ikke klare sig uden vesten.

Det helt store syndere ser jeg som værende de magtfulde i afrika, dem der har de midler - økonomiske og militante - der skal til at styre landet, og som bærer skylden for at alle billionerne havner i deres lommer. De militante ledere i afrika er utvivlsomt de mest inhumane mennesker der til dags dato trækker vejret. Defor mener jeg at skyldsspørgsmålet er næsten lig indiskutabelt - vel at mærke hvem der bærer den største skyld, i dag !


Danmark er rent humanitært, og ud fra et ulandsbistandssynspunkt, stort set et af de eneste som giver penge ud af næstekærlighed, jf. hvor stor del af Bnp der bliver sendt derned. Usa f.eks. har den agenda for deres ulandsbistand, at den er ren og skær udenrigspolitisk betonet. EF landene har i perioder stået for hovedparten af verdens udviklingsbistand, uden forventligt at få noget retur, men det er trods alt også deres egne tidligere kolonier pengene går til. Frankrig, storbritannien og til dels belgien/italien har gennemført omfattende bilaterale udviklingsprogrammer i deres tidligere kolonier. Måske for at undgå situationer vi så i østtimor, rwanda, congo osv. Førstnævnte en af de største og mest oversete humanitære katastrofer nogensinde. Kald det medmenneskelighed, eller kald det samvittighed, slutningen er den samme; vi skylder vores tidligere kolonier ikke at lade dem dræbe hinanden på kryds og tværs.
Din pointe omkring at vesten kan leve uden afrika, men afrika kan ikke leve uden vesten, forstår jeg ikke. De fleste afrikanske krigsherrer er kuppet, fundet, forsynet i en eller anden grad af vesten, men ja afrika ville for alvor gå op i flammer hvis vi skred nu. De rigtigt bad guys findes givet vis blandt afrikanerne selv, det ved jeg ikke noget om, f.eks. er det en offentlig hemmelighed at unicef, fn, røde kors osv. bestikker lokale høvdinge for at få nødhjælp frem. At der pt. er store reservelagrer af fødevarer i somalia, men korruption, og inkompent lokal adminstration, ikke er i stand til at formidle det. Men der er bare en stor forskel på at være en tyran, inhuman men også dum og ubetænksom skiderik, og så til Shell som tager skyklapperne på når de pumper olie op i nigeria.
Afrikanerne er ikke uden skyld, det benægter jeg ikke, men alverdens penge redder ikke afrika, deres problemer er så mere komplicerede og ugennemskuelige.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Moody skrev:Hansi> lol hun syntes ikke copenhagen var så wonderful da jeg smed hende ud igen :mrgreen: Indtil videre får du dette 2 år gange vacuum pose som appetizer


:lol:

Hold kæft, du var tynd dengang - man bliver helt i tvivl om, hvorvidt du overhovedet trækker maven ind eller ej :mrgreen:
When you train: Brain + pain = gain!

Lift and lift again until pussies become swole!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1062
Tilmeldt: 3. aug 2010, 23:37
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



hansi hinterseer skrev:
Moody skrev:Hansi> lol hun syntes ikke copenhagen var så wonderful da jeg smed hende ud igen :mrgreen: Indtil videre får du dette 2 år gange vacuum pose som appetizer


:lol:

Hold kæft, du var tynd dengang - man bliver helt i tvivl om, hvorvidt du overhovedet trækker maven ind eller ej :mrgreen:


ja jeg var, og til dels stadig er, ufatteligt tynd; jeg var ikke engang opmærksom på problemet, jeg betragtede mig egentlig selv som ret "buff". Dette til trods for at jeg på ovenstående billede vejer 70 kg, med min nuværende højde, og at jeg 1½ år forinden vejede 62 #-o
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Moody skrev:ja jeg var, og til dels stadig er, ufatteligt tynd; jeg var ikke engang opmærksom på problemet, jeg betragtede mig egentlig selv som ret "buff". Dette til trods for at jeg på ovenstående billede vejer 70 kg, med min nuværende højde, og at jeg 1½ år forinden vejede 62 #-o


Du var da i hvert fald over gennemsnittet, massemæssigt set. Det værste er fede mennesker, som tror at de er muskuløse (Eric Cartman er et godt eksempel :mrgreen: ).

Nu er jeg jo i katabolismens tegn, gået i gang med at træne til marathon, så mon ikke jeg ender som en 50 kg's uduelig, masseforladt pencilneck?
When you train: Brain + pain = gain!

Lift and lift again until pussies become swole!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1062
Tilmeldt: 3. aug 2010, 23:37
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



hansi hinterseer skrev:Nu er jeg jo i katabolismens tegn, gået i gang med at træne til marathon, så mon ikke jeg ender som en 50 kg's uduelig, masseforladt pencilneck?


Du er ikke velkommen i loggen mere :|

I øvrigt kan jeg til de interesserede berette hvordan man får store lægge; alder, noter hvordan alle nogenlunde vedligeholdte middelaldrende mænd har disproportionelt store lægge. Hvorvidt det skyldes de alle har en plateloaded seated donkey calf raise i kælderen, om de squuezer deres lægge under akten med fruen eller noget helt 3. har jeg dog ikke et bud på.

Bryst træning sent i 24/7

db flad
10x20
10x30
8x37,5
6x40
6x40
6x40
6x40
6x40
6x40
egentlig ikke nogen synderlig imponerende omgang, men op kom de

db 30 grader
12x30
12x30
12x27,5
12x27,5
12x27,5
12x27,5

db 45 grader
15x22,5
15x22,5
15x22,5
15x22,5
15x22,5
13x22,5

db 15 grader flies
20x15
18x15
15x15
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Moody skrev:Du er ikke velkommen i loggen mere :|


:crying:
When you train: Brain + pain = gain!

Lift and lift again until pussies become swole!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1062
Tilmeldt: 3. aug 2010, 23:37
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I øvrigt kan jeg til de interesserede berette hvordan man får store lægge; alder, noter hvordan alle nogenlunde vedligeholdte middelaldrende mænd har disproportionelt store lægge. Hvorvidt det skyldes de alle har en plateloaded seated donkey calf raise i kælderen, om de squuezer deres lægge under akten med fruen eller noget helt 3. har jeg dog ikke et bud på.



.. min højre læg er væsentlig større end den venstre, det tror jeg skyldes at der altid gik krampe i netop dén når jeg OD'ede på kokain, og gik i fase 2.


Food 4 thought.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kan man anvende coke kontraproduktivt for at opnå muskel atrofi? f.eks. hvis man en meget stor schlong? Nuvel ikke at jeg har dét problem, men alligevel.

Quads+læg

Ol squat, ekstremt høj hæl
10x60
10x90
8x90
4x120 slam pr med så meget hæl
8x90
8x90
8x90

a1 seated donkey calf raises
15x30
15x40
15x40
15x40
15x40
20x30
30x15

a2 roman chair, langsom excentrisk
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

calf raises
10x150
10x150
20x100
20x100
20x100
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kan man anvende coke kontraproduktivt for at opnå muskel atrofi? f.eks. hvis man en meget stor schlong? Nuvel ikke at jeg har dét problem, men alligevel.



.. min erfaring siger man man ikke kan anvende coke andet end kontraproduktivt, formålet des uagtet.


:whistle:
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg har sniffet ufatteligt meget kokain i den seneste tid, her er udviklingen:

Alle billederne er kolde, det der med at tage billeder med pump giver god effekt, men ringe sammenligningsgrundlag.

Først et af dagsformen


og så af rygudviklingen i den seneste tid


til

ikke helt sammenlignelige poses, men forhåbentlig tydelig breddeforskel. Det er ca. 8 uger fremme.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mirrin' bro! Sweet form. Traps ser dog noget små ud.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TheCzech skrev:Mirrin' bro! Sweet form. Traps ser dog noget små ud.


thx tc! Ja øvre trapz er meget små, gider ikke shrugge, og kv dødløfter sjældent. Må hellere se at få gjort noget ved dem :hihi:
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



TheCzech skrev:Mirrin' bro! Sweet form. Traps ser dog noget små ud.

Meget Frank Zaneiian.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster