Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65825 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049613 indlæg i 100423 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1729
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1726

Følg bodybuilding.dk på

Jenslyns log (nyeste billeder på side 16)

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Fin omgang i dag - skulder, lænd og læg

Arnold press

3 sæt til failure med 24'ere

Lateral raises i kabelstativ

3 sæt til udmattelse

Pres i smith-stativ

3x15-25 med stang+20 kg

Dødløft

8x5 med 100 kg

Good mornings

4x8 med 60 kg

Siddende læg

4x15 med maksimal belastning

Stående læg

3x10 med maksimal belastning

35 minutters cardio :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fin omgang i dag

Bænkpres

1x15 med 60 kg (opvarmning)

Skrå bænkpres med håndvægte

1x20 med 32'ere - av!
2x9 med 32'ere

3 sæt flyes

3 sæt cable crossovers

Lidt chins

Shrugs med håndvægte

3x15 med 40'ere

5 intervaller - power squat (kan jeg tilsyneladende godt lave let uden av i knæet - det er vist kun front squat, der er ballade med), armbøjninger og hyperext.

20 minutters crosstrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Stille og rolig træning i dag - ryg, biceps og læg

Rows i maskine

En del sæt + rest-pause. Arbejdede mig op på en 8'er med maksimal belastning, som er lidt over 90 kg

Vertical rows i en maskine, jeg ikke har prøvet før... brændte virkelig ud her

4 sæt

Mere udbrænding med en row-øvelse, som jeg ikke aner navnet på. Ligger med brystet mod en bænk i skrå stilling og rykker, så muskulaturen mellem skulderbladende for alvor får fat.

4 sæt til omkring failure med 14'ere. Mange reps.

Preacher curls

4x15 med ?? kg

Concentration curls

4x6-12 med forskellig vægt

Siddende læg

4x15-20 med maksimal belastning

Stående læg

4x15 med maksimal belastning
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



God og dårlig nyhed

God nyhed: Er fint tilfreds med, at jeg besluttede mig til lige at cutte lidt ekstra til her op til de helt fine dage. Jeg var lidt betænkelig, jf. snakken om ringe testniveau tidligere i loggen, men det gider jeg ikke bekymre mig om nu i hvert fald. Desuden kan det kun være positivt i den sammenhæng, at jeg har fået mere fokus på at få nok fedt ind, specielt mættet fedt.

Lige et tip i den forbindelse, som i hvert fald ser ud til at fungere på mig. Loggens trofaaste læsere kan evt. se, om det har samme effekt for dem: Indtag en pæn portion af dagens fedt under første måltid. Gerne mættet fedt i form af noget lækkert; dagens 'treat'. De seneste dage har jeg brugt enten en halv plade chokolade (ca. 300 kcal) eller for 200-250 stegt bacon (120-150 gram af den variant, jeg køber). Det virker rigtig godt mod cravings, giver en fin start på dagen og virker til at give en latent tilfredshedsfornemmelse i det hele taget, så man ikke får munchies på senere.

Dårlig nyhed: Min døgnrytme er stadig ustyrlig. Bestemte mig til at tage træningsfri i dag og se, om det gjorde nogen forskel i den sammenhæng, men det virker det ikke til. Tager måske ned og napper en let omgang her til aften for lige at holde mig i sving... forhåbentlig kan jeg så sove igennem i nat!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Aftenens træning var sprængfyldt med energi og power trods den ringe søvn. Af og til er der bare ingen sammenhæng i de ting.

Meget af følgende blev taget som supersæt og i et meget højt tempo

Dødløft

3x15 med 60 kg

Power cleans

5x3 med 60 kg

Stående læg 3x15-20 med maksimal belastning

Smal bænk

1x12 med 60 kg
1x8 med 70 kg
1x8 med 80 kg
1x10 med 60 kg

Armbøjninger

Et enkelt sæt skulderpres i maskine

3 sæt lateral raises

3 sæt front raise

2 sæt lateral raise i kabelstativ

Stående triceps-pres med enkelt håndvægte

Et par sæt med 14 kg

Reverse triceps i kabelstativ

To sæt til failure

Lidt burpees

Lidt human flag


30 minutter på crosstrainer - var lækkert i dag
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Synes du, du mærker forskel, når du kører højt kontra lavt fedtindtag? Overvejer at være hardcore og få kørt minimum 50g mandler ned dagligt og i hvert fald ramme min 85g fedt, men ikke, hvis det ikke viser sig at gavne :)
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22465
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Har du prøvet at tælle sammen hvor mange gram fedt, du får dagligt? Hvis du virkelig føler for lavt fedtindtag kan være ophavsmanden til dit lave test niveau ville det nok være en fin ide at prøve at tælle det, selvom du ikke er glad for det. Jeg får ca. 100 g dagligt, men jeg burde nok tælle lidt mere nuanceret, jeg har en drøj fornemmelse af, at det meste kommer fra i form af mættet fedt.

Jeg kan desuden heller ikke se nogen ide i at undlade at indtage fedt, og gerne i fine mængder, ved alle måltider, men det var vel egentlig heller ikke din pointe?

@Garik: 85g fedt synes jeg ikke lyder af meget, men for lige at vende den, så mener jeg faktisk Jens postede noget om at ham der natural BB'eren kun fik ca. 70g dagligt, det er dog lidt ude af kontekst for jeg husker ikke om det var i offseason eller under diæt.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:Synes du, du mærker forskel, når du kører højt kontra lavt fedtindtag? Overvejer at være hardcore og få kørt minimum 50g mandler ned dagligt og i hvert fald ramme min 85g fedt, men ikke, hvis det ikke viser sig at gavne :)

Jeg mener helt sikkert at have noteret en sammenhæng! Om den er stærkere ved specielt mættet fedt, skal jeg ikke kunne sige, men indtil videre har jeg gjort det til en vane at starte dagen ud med noget lækkert med et højt indhold af mættet fedt :)
Bob Harris skrev:Har du prøvet at tælle sammen hvor mange gram fedt, du får dagligt? Hvis du virkelig føler for lavt fedtindtag kan være ophavsmanden til dit lave test niveau ville det nok være en fin ide at prøve at tælle det, selvom du ikke er glad for det. Jeg får ca. 100 g dagligt, men jeg burde nok tælle lidt mere nuanceret, jeg har en drøj fornemmelse af, at det meste kommer fra i form af mættet fedt.

Jeg kan desuden heller ikke se nogen ide i at undlade at indtage fedt, og gerne i fine mængder, ved alle måltider, men det var vel egentlig heller ikke din pointe?

Nej, det var ikke pointe. Jeg tager fordelingen meget let og elefant, men synes at mærke en dejlig og, som sagt, lidt mere latent fornemmelse af tilfredshed en snack med højt fedtindhold i første måltid :-)

Og ja, jeg er selvfølgelig enig i, at det er værd at være opmærksom på, hvis det kunne være hér, koen ligger begravet. Igen tæller jeg ikke præcist, men som sagt holder jeg et vågent øje med det, og jeg nærmer mig i hvert fald 1 gram pr. kg kropsvægt om dagen nu. Mener at have noteret mig en positiv effekt af det
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mit store problem med at øge fedtindtaget er ganske enkelt sultfornemmelsen. Mere fedt = mindre reel mad. Derfor kan jeg på ingen måde (ved godt det er en slacker-holdning :D) indtage mere end 85g. Det er jo en tredjedel af mit daglige indtag i kcal :D
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22465
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Rigshospitalets center for inflammation og metabolisme er ved at lave et projekt omkrig IF :mrgreen:

• Herefter starter din FASTLAGTE FASTE (forsøgsperiode) med:
• Total afholdelse fra mad og drikke i 14 sammenhængende timer af døgnets lyse timer
• Du må spise og drikke hvad du har lyst til udenfor den fastlagte faste
• Registrering af kost (via hjemmeside) og skridt i de 28 dage hvor du faster
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:Rigshospitalets center for inflammation og metabolisme er ved at lave et projekt omkrig IF :mrgreen:

• Herefter starter din FASTLAGTE FASTE (forsøgsperiode) med:
• Total afholdelse fra mad og drikke i 14 sammenhængende timer af døgnets lyse timer
• Du må spise og drikke hvad du har lyst til udenfor den fastlagte faste
• Registrering af kost (via hjemmeside) og skridt i de 28 dage hvor du faster

Fedt nok alligevel. Ud over det med, man må spise, hvad man vil, når man ikke faster. Sådan hænger det jo ikke sammen :)
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22465
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:Rigshospitalets center for inflammation og metabolisme er ved at lave et projekt omkrig IF :mrgreen:

• Herefter starter din FASTLAGTE FASTE (forsøgsperiode) med:
• Total afholdelse fra mad og drikke i 14 sammenhængende timer af døgnets lyse timer
• Du må spise og drikke hvad du har lyst til udenfor den fastlagte faste
• Registrering af kost (via hjemmeside) og skridt i de 28 dage hvor du faster


Hvis man ikke må drikke i 14 timer, er det jo lige så latterligt som ramadan. Så kan det ikke bruges til at bevise noget som helst ift IF.

Desuden har Garik en god pointe. Så jeg giver ikke en skid for det forsøg. Men udfra din smilie, jeg jeg regne ud, at du selv har tænkt det samme.
Brugeravatar
 
Reputation point: 165
 
Indlæg: 7820
Tilmeldt: 9. jun 2008, 01:16
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 147.50
- Squat: 180.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fistandantilus skrev:
Dingo skrev:Rigshospitalets center for inflammation og metabolisme er ved at lave et projekt omkrig IF :mrgreen:

• Herefter starter din FASTLAGTE FASTE (forsøgsperiode) med:
• Total afholdelse fra mad og drikke i 14 sammenhængende timer af døgnets lyse timer
• Du må spise og drikke hvad du har lyst til udenfor den fastlagte faste
• Registrering af kost (via hjemmeside) og skridt i de 28 dage hvor du faster


Hvis man ikke må drikke i 14 timer, er det jo lige så latterligt som ramadan. Så kan det ikke bruges til at bevise noget som helst ift IF.

Desuden har Garik en god pointe. Så jeg giver ikke en skid for det forsøg. Men udfra din smilie, jeg jeg regne ud, at du selv har tænkt det samme.

Kan det ikke tænkes, de måske mener kcal-holdige drikke som mælk, sodavand etc.? Kaffe og light-produkter er jo okay, så hvis de også "bandlyser" det, er det da helt i hegnet.
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22465
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Nej selvfølgelig følger de ikke IF guidelines, det er jo heller ikke meningen. Nu starter mN jo med et forsøg hvor man i første omgang laver en mere ordentlig kortlægning af hvad der sker når du planlægger en daglig faste. Jeg tror helt sikekrt at forsøget er inspireret a IF diskussionen men man skal starte et sted med sådanne studier.

Nu prøver de først at lade folk spise ad libitum ude for faste perioden , da det er for omstændigt at starte med at sku lave en restriktiv diæt til folk til at starte med.

Og på IF, må man så drikke hvad man vil i fasteperioden? Det giver jo ingen mening, hvis vi snakker andre ting end kaffe, the og vand.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:Kan det ikke tænkes, de måske mener kcal-holdige drikke som mælk, sodavand etc.? Kaffe og light-produkter er jo okay, så hvis de også "bandlyser" det, er det da helt i hegnet.

Nu må du også tænle på hvordan sådan noget fumgerer i praksis. Hvis de lader folk drikke kaffe osv, så er der nok nogle mongoler de tager mælk og sukker i og derved ødelægger resultaterne. I forsøg der ikke er 100 kontrollerede er det lettere , og ofte nødvendigt, at skære over én kam. Men nu kender vi self ikke de fulde detaljer
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Og på IF, må man så drikke hvad man vil i fasteperioden? Det giver jo ingen mening, hvis vi snakker andre ting end kaffe, the og vand.


Nej, man må kun indtage væske uden kalorier. Jeg drikker nok lidt over en liter under fasten, men jeg har ikke et ret stort væskebehov.
En person som Foodman drikker nok minimum 3 liter, og ville slet ikke kunne fungere under de forhold.
Brugeravatar
 
Reputation point: 165
 
Indlæg: 7820
Tilmeldt: 9. jun 2008, 01:16
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 147.50
- Squat: 180.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:
Garik skrev:Kan det ikke tænkes, de måske mener kcal-holdige drikke som mælk, sodavand etc.? Kaffe og light-produkter er jo okay, så hvis de også "bandlyser" det, er det da helt i hegnet.

Nu må du også tænle på hvordan sådan noget fumgerer i praksis. Hvis de lader folk drikke kaffe osv, så er der nok nogle mongoler de tager mælk og sukker i og derved ødelægger resultaterne. I forsøg der ikke er 100 kontrollerede er det lettere , og ofte nødvendigt, at skære over én kam. Men nu kender vi self ikke de fulde detaljer

Sandt. Kaffe er okay, kaffe med mælk er no-go.

Kunne bare være fedt, hvis de rent faktisk lavede et kontrolleret forsøg efter de rigtige retningslinjer i stedet for en omgang pseudo-IF :)
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22465
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:
Garik skrev:Kan det ikke tænkes, de måske mener kcal-holdige drikke som mælk, sodavand etc.? Kaffe og light-produkter er jo okay, så hvis de også "bandlyser" det, er det da helt i hegnet.

Nu må du også tænle på hvordan sådan noget fumgerer i praksis. Hvis de lader folk drikke kaffe osv, så er der nok nogle mongoler de tager mælk og sukker i og derved ødelægger resultaterne. I forsøg der ikke er 100 kontrollerede er det lettere , og ofte nødvendigt, at skære over én kam. Men nu kender vi self ikke de fulde detaljer


Tænkte præcist det samme :D
Selvom det er nødvendigt, er det stadigvæk lidt ærgerligt, for storsvedende personer, ville da få det pænt dårligt hvis de ikke måtte drikke vand i løbet af en varm sommerdag.

Faktisk syntes jeg at forsøget ser fint ud, er utopi at tro at almindelige overvægtige kan lære at tælle kalorier, så hvis det viser sig at IF + Ad Libitum fører til et mindre energi indtag er det jo et rigtigt anvendeligt resultat.
Glæder mig faktisk til at se resultaterne :)

Dingo> er der et sted man kan læse mere specifikke detaljer? Mindes at tidligere ad libitum forsøg har vist signifikante forskelle i satiation alt efter om fasten var fra morgenstunden ifht. om aftenen.
Sidst rettet af Foodman 22. jun 2011, 09:20, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1245
Tilmeldt: 14. jan 2009, 23:42
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:
Dingo skrev:
Garik skrev:Kan det ikke tænkes, de måske mener kcal-holdige drikke som mælk, sodavand etc.? Kaffe og light-produkter er jo okay, så hvis de også "bandlyser" det, er det da helt i hegnet.

Nu må du også tænle på hvordan sådan noget fumgerer i praksis. Hvis de lader folk drikke kaffe osv, så er der nok nogle mongoler de tager mælk og sukker i og derved ødelægger resultaterne. I forsøg der ikke er 100 kontrollerede er det lettere , og ofte nødvendigt, at skære over én kam. Men nu kender vi self ikke de fulde detaljer

Sandt. Kaffe er okay, kaffe med mælk er no-go.

Kunne bare være fedt, hvis de rent faktisk lavede et kontrolleret forsøg efter de rigtige retningslinjer i stedet for en omgang pseudo-IF :)


Lige for at fluekneppe, IF er jo intermittent fasting, leangains er en form for IF, ligesom eks. warrior diet, eat-stop-eat, ramadan osv. :)
Men kunne da være super at se et videnskabeligt forsøg sat op direkte efter principperne i leangains, med amino tabs, træning og hele pivtøjet, som skatteyder håber jeg dog ikke at rigshospitalet spilder penge på den slags :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1245
Tilmeldt: 14. jan 2009, 23:42
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Der skal laves flere statsstøttede forsøg om bicepstræning!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Foodman skrev:
Garik skrev:
Dingo skrev:
Garik skrev:Kan det ikke tænkes, de måske mener kcal-holdige drikke som mælk, sodavand etc.? Kaffe og light-produkter er jo okay, så hvis de også "bandlyser" det, er det da helt i hegnet.

Nu må du også tænle på hvordan sådan noget fumgerer i praksis. Hvis de lader folk drikke kaffe osv, så er der nok nogle mongoler de tager mælk og sukker i og derved ødelægger resultaterne. I forsøg der ikke er 100 kontrollerede er det lettere , og ofte nødvendigt, at skære over én kam. Men nu kender vi self ikke de fulde detaljer

Sandt. Kaffe er okay, kaffe med mælk er no-go.

Kunne bare være fedt, hvis de rent faktisk lavede et kontrolleret forsøg efter de rigtige retningslinjer i stedet for en omgang pseudo-IF :)


Lige for at fluekneppe, IF er jo intermittent fasting, leangains er en form for IF, ligesom eks. warrior diet, eat-stop-eat, ramadan osv. :)
Men kunne da være super at se et videnskabeligt forsøg sat op direkte efter principperne i leangains, med amino tabs, træning og hele pivtøjet, som skatteyder håber jeg dog ikke at rigshospitalet spilder penge på den slags :D

True. Mig, der kom til at skære alle de forskellige "IF-protokoller" over en kam.

Det jeg mente var selvfølgelig, at de lavede et forsøg efter en bestemt protokol/et sæt principper, ligesom du også skriver :)
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22465
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Damn, jeg har følt mig bloated i dag... Måske pga. fiber-overload fra gårsdagens aftensmad, som bestod af kylling og en RØVFULD grøntsager!

Men valgte alligevel at køre lidt refeed / carb up. Det var lækkert!

Trænede noget fullbody med en veninde, der skulle have lavet et program. Det blev en stille og rolig omgang med begrænsede vægte, hvis jeg kun virkelig gik til den i leg extensions med fem sæt...
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hurtig træning af bryst og ryg i dag før bytur (sidste fest på handelshøjskolen). Blev bare til en masse hurtige supersæt, men det var nu fint nok :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I går skulle jeg virkelig tage mig sammen for at komme ud af døren, og det tog et par øvelser, før maskineriet var i gang... men så kørte det også fint :)

Dødløft

6-8 sæt fra 90-120 kg

Smal bænk - afbrænding med 60 kg, talte ikke reps

Skull crushers

MANGE reps med en let vægt... sorry, jeg var meget lidt opmærksom på vægten under dette pas. Også fordi det ikke er det sted, jeg sædvanligvis træner

Skulderpres

3x10 med 30'ere

Lateral raises

5x12-15 med 10'ere

Arnold presses

3x6-8 med 22'ere

Extensions med enkelt håndvægt

2x10 med 12'ere

Jeg har været ret slem til at skippe mavetræning og funziez som muscle-ups på det seneste... må prøve at se, om ikke jeg kan komme i krig med dét igen!

Jeg kører forøvrigt kun omkring 2k kalorier på normale dage for tiden. Forbrændingen er ikke, hvad den har været :afraid:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hård omgang i dag! Powerwalk til og fra centeret + 15 minutter på crosstraineren efter endt træning med høj intensitet

Benpres

6 sæt, high rep (15-25 reps)

Leg ext.

2x15 med maksimal belastning

Lunges

3x10 med 20'ere

Lat pulldown

1x8 med ?? kg (det står der ikke, men alle sæt var et pænt stykke over min kropsvægt)
5x6 med ?? kg - varierer grebet

Biceps (Max OT)

Barbell curls

3x6-7 med 41-46 kg

Seated DB curls

3x6 med 20'ere

Læg

6x8-15 med nær maksimal belastning. Stående læg i maskine.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning var utroligt hård... havde fået lidt for meget koffein ind inden (lidt overskydende NO Xplode + ren koffein), så der var lidt for meget gang i systemet. Glæder mig til at få fat i noget mere Jack3d igen - helt klart bedre imo.

Bænkpres / skrå bænkpres med håndvægte (skiftede lidt)

4x12 med 30'ere

Flies

4 dropsæt 16'ere->10'ere

Lidt pres i maskine

Leg curls

5x6 med 75 kg

Cable crunches

4x12-15 med maksimal belastning

Roman situps

2xfailure

Triceps i kabelstativ (omvendt greb)

3x8-20

Dip-maskine

2x10-15 til failure

25 minutters cardio på cykel med høj intensitet!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jenslyn87 skrev:Dagens træning var utroligt hård... havde fået lidt for meget koffein ind inden (lidt overskydende NO Xplode + ren koffein), så der var lidt for meget gang i systemet. Glæder mig til at få fat i noget mere Jack3d igen - helt klart bedre imo.

UNDSKYLD!
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22465
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:
Jenslyn87 skrev:Dagens træning var utroligt hård... havde fået lidt for meget koffein ind inden (lidt overskydende NO Xplode + ren koffein), så der var lidt for meget gang i systemet. Glæder mig til at få fat i noget mere Jack3d igen - helt klart bedre imo.

UNDSKYLD!

Jeg hutler mig igennem :mrgreen:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jenslyn87 skrev:
Garik skrev:
Jenslyn87 skrev:Dagens træning var utroligt hård... havde fået lidt for meget koffein ind inden (lidt overskydende NO Xplode + ren koffein), så der var lidt for meget gang i systemet. Glæder mig til at få fat i noget mere Jack3d igen - helt klart bedre imo.

UNDSKYLD!

Jeg hutler mig igennem :mrgreen:

Manana my friend. Manana. Eller i weekenden. But you get the point :D
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22465
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Sindsygt smæk på i dag... træningen blev nærmest opdelt i to 'giant set' af 25 minutter.

Opvarmning med crosstrainer efterfulgt af squat, rows, presses...

Behind-the-neck i smith

1x20 med 25 kg
1x12 med 55 kg
5x6 med 65 kg

Arnold press

4x8 med 22'ere

Lateral raises

5x10-15 med 12'ere

Lateral raises med kabel

3x8-12 med ?? kg

Front raises

3x10 med ?? kg

Stående læg

7xfailure med nær ved maksimal belastning

Human flag til hver side, 2 sæt til failure... godt med overskud i dag, men sygt hårdt

Windshield wipers

2x10

Roman sit-ups

2x10

Reverse triceps

2x8

Lidt chin-sjov

SÅ ER DER HONNINGMADDER
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster