Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65825 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049613 indlæg i 100423 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1606
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1604

Følg bodybuilding.dk på

Bachs log.

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Bryst.... Rehab træning for skulderne

Rotator cuff opvarmning

Fald db bænk
1x15 24 kg
1x15 24 kg
1x15 24 kg
1x15 24 kg
1x15 24 kg Burde nok have været gået ned her i femte sæt, da min højre skulder blev lidt presset de sidste to reps.

Incline db
1x12 22 kg
1x12 22 kg
1x12 20 kg
1x12 20 kg

decline flies
1x8 16 kg
1x8 14 kg
1x8 14 kg

Bryst maskine
1x15 50 kg
1x15 50 kg
måske et sæt mere

Rehab skulder pres
1x34 10 kg pr side
1x30 10 kg
1x26 10 kg mærkede intet til min højre skulder der udover den syrrede :lol:

Rehab lateral raises
1x15 3 kg pr side :lol:
1x15 3 kg
1x15 3 kg

Pushdown
1x10 27,5 kg ss kick back 8 @ 14 kg
1x10 27,5 kg ss 8 @ 14 kg
1x25 27,5 kg Rep pr. Havde besluttet mig for at lave en drop set, men kørte ikke rigtigt død før jeg ramte 24'ende rep. Skal til at presse mig selv noget hårdere..

Og noget random facepull

Skulderen føles lidt bedre da jeg kom igang, men skal stadig have noget let træning endnu..
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



madsbach88 skrev:Mange tak :D Det virkelig råddent at være så ring med en bold, men hvad, det giver jo noget de andre kan grine af :lol:

Haha ja, med dine knap 1 cm højere :lol:

Læger siger rigtigt meget, kan huske at min engang sagde, at jeg ikke skulle spiser bananer en time før træning pga, det fedt der er i dem, good times :D

Men ja, bliver nok nød til at opsøge en, for at få den bedst sikre behandling :)

Man kan jo ikke være god til alt - desværre :P Lige præcis. Og når man så engang imellem rammer en dag hvor man spiller som en prof kan man jo grine lidt tilbage :D

Yeah, i'm a giant!!! :owned:

OMFG :lol1: Den læge gad jeg godt at besøge xD
A Menace To Chicken skrev:Et program uden squat og dødløft, er en burger uden bøf. Måske blev du mæt, men du blev også snydt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 18
 
Indlæg: 974
Tilmeldt: 24. maj 2010, 13:14
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lemmiwinks skrev:
madsbach88 skrev:Mange tak :D Det virkelig råddent at være så ring med en bold, men hvad, det giver jo noget de andre kan grine af :lol:

Haha ja, med dine knap 1 cm højere :lol:

Læger siger rigtigt meget, kan huske at min engang sagde, at jeg ikke skulle spiser bananer en time før træning pga, det fedt der er i dem, good times :D

Men ja, bliver nok nød til at opsøge en, for at få den bedst sikre behandling :)

Man kan jo ikke være god til alt - desværre :P Lige præcis. Og når man så engang imellem rammer en dag hvor man spiller som en prof kan man jo grine lidt tilbage :D

Yeah, i'm a giant!!! :owned:

OMFG :lol1: Den læge gad jeg godt at besøge xD


Hehe præcis, men tror stadig jeg mangler den dag, hvor jeg spiller godt :oops: :lol:

I can't see your head for the skys :lol:

Han er super flink, men nogen gange tænker man godt nok, wait what?!?!?!?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



madsbach88 skrev:Hehe præcis, men tror stadig jeg mangler den dag, hvor jeg spiller godt :oops: :lol:

I can't see your head for the skys :lol:

Han er super flink, men nogen gange tænker man godt nok, wait what?!?!?!?

Haha :-({|=

And I can't see yours for the dirt on the ground :owned:

Jah, sådan er det jo nogle gange ^^
A Menace To Chicken skrev:Et program uden squat og dødløft, er en burger uden bøf. Måske blev du mæt, men du blev også snydt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 18
 
Indlæg: 974
Tilmeldt: 24. maj 2010, 13:14
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ryg

Rotator cuff opvarmning

Chest supported rows maskine
1x30 30 kg
1x8 95 kg
1x8 95 kg
1x8 95 kg
1x8 95 kg lettere end sidste gang

Chest supported db rows
1x8 18 kg
1x8 22 kg Bænken var for bred så det fungerede ikke rigtigt

Db rows ss facepull
1x12 30 kg ss 1x8 17,5 kg
1x12 30 kg ss 1x8 17,5 kg
1x12 30 kg ss 1x8 17,5 kg

Fat mans pull ups, med bredere greb for hvert sæt. ss Real lateral cable
1x8 ss 1x8 5 kg lige tungt nok for min højre skulder, da jeg kunne mærke en svag smerte
1x8 ss 1x8 3,5 kg
1x8 ss 1x8 3,5 kg

Db curl
1x8 16 kg
1x8 16 kg
1x8 16 kg, styrken er blevet noget ringere det sidste stykke tid.

cable curl
1x12 20 kg
1x12 22,5 kg
1x12 22,5 kg 45 sek pause mellem sæt.

Lavede ingen træk over hovedet idag, for lige at skåne skulderen en tand mere, så forhåbentlig er den snart klar igen.. Men godt pump i lats, bagskulder og underarmene :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bryst. Rehab skulder

Rotator cuff opvarmning

bryst maskine
1x30 30 kg
1x15 30 kg

Db incline
1x15 24 kg

Flad db bænk
1x15 24 kg
1x15 24 kg
1x15 24 kg
1x15 24 kg

Db incline
1x20 20 kg
1x20 20 kg
1x20 18 kg De var ikke tunge, men syrrede godt. Ingen brok fra skulder her..

Bryst maskine
1x22 30 kg langsomme reps
1x18 30 kg igen, dog med stop og spænd i toppen
1x18 30 kg --..-- ikke det store brok her heller.

Db skulder pres
1x20 10 kg
1x20 10 kg
1x20 10 kg Heller ikke noget her, dog en del syrer.

lateral raises
1x15 2 kg
1x15 2 kg
1x15 2 kg ingen brok her, men det er jo også ufattelig lette kilo..

Noget rotator cuff træning

Pushdown
1x16 22,5 kg fokus på at føle og spænde i musklen.
1x16 22,5 kg --..--
1x16 22,5 kg --..-- Godt pump

Alt i alt, en meget let omgang, men med en god intensitet, det tog ca. 45 min. Føler mig ikke så smadret efter den her omgang. Skulderen havde en smule ømhed idag.. Hvis jeg husker det, skruer jeg også op for mit fiskeolie tilskud, fra 2000 mg til 4000 mg..
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kan godt li du let og elefant ignorer mit veludførte diss :(

Man må da håbe den skulder snart kommer i orden!! Du gør da i hvert fald virkelig noget for det :) Lyder som en meget god ide at prøve med at øget fiskeolie indtag. Kan i hvert fald huske det har hjulpet mig nogle af de gange hvor jeg har haft problemer med ledne.
A Menace To Chicken skrev:Et program uden squat og dødløft, er en burger uden bøf. Måske blev du mæt, men du blev også snydt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 18
 
Indlæg: 974
Tilmeldt: 24. maj 2010, 13:14
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lemmiwinks skrev:Kan godt li du let og elefant ignorer mit veludførte diss :(

Man må da håbe den skulder snart kommer i orden!! Du gør da i hvert fald virkelig noget for det :) Lyder som en meget god ide at prøve med at øget fiskeolie indtag. Kan i hvert fald huske det har hjulpet mig nogle af de gange hvor jeg har haft problemer med ledne.


Hehe sry brow skal ikke ske igen :lol:

Det håber jeg, det er begyndt at føles mere og mere som doms, end en reel smerte, medmindre jeg presser den med lidt tunge kilo.... Har også oplevet det har virket, men glemmer tit at tage de fiskepiller, selvom jeg stor set altid husker min vitamin pille :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



madsbach88 skrev:
Lemmiwinks skrev:Kan godt li du let og elefant ignorer mit veludførte diss :(

Man må da håbe den skulder snart kommer i orden!! Du gør da i hvert fald virkelig noget for det :) Lyder som en meget god ide at prøve med at øget fiskeolie indtag. Kan i hvert fald huske det har hjulpet mig nogle af de gange hvor jeg har haft problemer med ledne.


Hehe sry brow skal ikke ske igen :lol:

Det håber jeg, det er begyndt at føles mere og mere som doms, end en reel smerte, medmindre jeg presser den med lidt tunge kilo.... Har også oplevet det har virket, men glemmer tit at tage de fiskepiller, selvom jeg stor set altid husker min vitamin pille :)

Godt så :D

Så går det da den rigtige vej :) Kender godt det med man glemmer det. Men har efterhånden fået gjort det til en vane at ta 6 af de små fra bodylab hver morgen sammen med vitaminpillen så jeg får dækket mit behov.
A Menace To Chicken skrev:Et program uden squat og dødløft, er en burger uden bøf. Måske blev du mæt, men du blev også snydt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 18
 
Indlæg: 974
Tilmeldt: 24. maj 2010, 13:14
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lemmiwinks skrev:
madsbach88 skrev:
Lemmiwinks skrev:Kan godt li du let og elefant ignorer mit veludførte diss :(

Man må da håbe den skulder snart kommer i orden!! Du gør da i hvert fald virkelig noget for det :) Lyder som en meget god ide at prøve med at øget fiskeolie indtag. Kan i hvert fald huske det har hjulpet mig nogle af de gange hvor jeg har haft problemer med ledne.


Hehe sry brow skal ikke ske igen :lol:

Det håber jeg, det er begyndt at føles mere og mere som doms, end en reel smerte, medmindre jeg presser den med lidt tunge kilo.... Har også oplevet det har virket, men glemmer tit at tage de fiskepiller, selvom jeg stor set altid husker min vitamin pille :)

Godt så :D

Så går det da den rigtige vej :) Kender godt det med man glemmer det. Men har efterhånden fået gjort det til en vane at ta 6 af de små fra bodylab hver morgen sammen med vitaminpillen så jeg får dækket mit behov.


Spiser de 7 piller om morgenen :O Jeg synes det slemt nok at skal klemme de to fiskeolie piller ned om aftenen og min vitamin piller om morgenen :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



madsbach88 skrev:Spiser de 7 piller om morgenen :O Jeg synes det slemt nok at skal klemme de to fiskeolie piller ned om aftenen og min vitamin piller om morgenen :lol:

Well, i princippet kan jeg hælde dem allesammen ned på en gang xD Men plejer at dele det op så jeg først tar 3 fiske+1 vitamin og så 3 fiske. Det plejer at kunne hældes ned med de 3 dl appelsinjuice jeg drikker hver morgen :) Men bruger du bodylabs fiskeoliepiller? For de har jo en størrelse der svarer til ca. 1/3 af f.eks. dem de har i matas.
A Menace To Chicken skrev:Et program uden squat og dødløft, er en burger uden bøf. Måske blev du mæt, men du blev også snydt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 18
 
Indlæg: 974
Tilmeldt: 24. maj 2010, 13:14
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lemmiwinks skrev:
madsbach88 skrev:Spiser de 7 piller om morgenen :O Jeg synes det slemt nok at skal klemme de to fiskeolie piller ned om aftenen og min vitamin piller om morgenen :lol:

Well, i princippet kan jeg hælde dem allesammen ned på en gang xD Men plejer at dele det op så jeg først tar 3 fiske+1 vitamin og så 3 fiske. Det plejer at kunne hældes ned med de 3 dl appelsinjuice jeg drikker hver morgen :) Men bruger du bodylabs fiskeoliepiller? For de har jo en størrelse der svarer til ca. 1/3 af f.eks. dem de har i matas.


Holy crap, 7 piller i en mund fuld, kan godt forstå du deler dem op :lol: Og det faktisk ikke en dum ide det med lidt juice hver morgen :) Det er dem fra matas jeg tager, så de er lige noget større :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvis nogen af jer døjer med "ulækre" bøvser/opstød (smag af fisk) om morgenen, så prøv at tage jeres fiskepiller om aftenen i stedet for. Døjede selv med det på grund af fiskeolie :)
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22465
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:Hvis nogen af jer døjer med "ulækre" bøvser/opstød (smag af fisk) om morgenen, så prøv at tage jeres fiskepiller om aftenen i stedet for. Døjede selv med det på grund af fiskeolie :)


Haha, hvad for nogen brugte du ? Har nemlig aldrig døjet med det, men tager dog for det meste også mine når jeg går i seng, når jeg husker det :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



madsbach88 skrev:
Garik skrev:Hvis nogen af jer døjer med "ulækre" bøvser/opstød (smag af fisk) om morgenen, så prøv at tage jeres fiskepiller om aftenen i stedet for. Døjede selv med det på grund af fiskeolie :)


Haha, hvad for nogen brugte du ? Har nemlig aldrig døjet med det, men tager dog for det meste også mine når jeg går i seng, når jeg husker det :)

Livol og Fitness Pharma :)
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22465
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:
madsbach88 skrev:
Garik skrev:Hvis nogen af jer døjer med "ulækre" bøvser/opstød (smag af fisk) om morgenen, så prøv at tage jeres fiskepiller om aftenen i stedet for. Døjede selv med det på grund af fiskeolie :)


Haha, hvad for nogen brugte du ? Har nemlig aldrig døjet med det, men tager dog for det meste også mine når jeg går i seng, når jeg husker det :)

Livol og Fitness Pharma :)


Købte også pharma forrige gang, der var et tilbud :P
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



madsbach88 skrev:Holy crap, 7 piller i en mund fuld, kan godt forstå du deler dem op :lol: Og det faktisk ikke en dum ide det med lidt juice hver morgen :) Det er dem fra matas jeg tager, så de er lige noget større :)

Hehe, mener faktisk at jeg tog to på samme tid dengang jeg brugte dem fra matas. Damn jeg blærer mig :king: Nej, juice er fantastisk om morgenen. Gir en dejlig start på dagen. Især fordi jeg synes det er ubehageligt at drikke vand på tom mave. Der er lidt mere fylde i et glas juice og så er 3 dl heller ikke mere end 105-120 kcal.

Har aldrig oplevet sure opstød pga. fiskeoliepiller O.o
A Menace To Chicken skrev:Et program uden squat og dødløft, er en burger uden bøf. Måske blev du mæt, men du blev også snydt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 18
 
Indlæg: 974
Tilmeldt: 24. maj 2010, 13:14
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lemmiwinks skrev:
madsbach88 skrev:Holy crap, 7 piller i en mund fuld, kan godt forstå du deler dem op :lol: Og det faktisk ikke en dum ide det med lidt juice hver morgen :) Det er dem fra matas jeg tager, så de er lige noget større :)

Hehe, mener faktisk at jeg tog to på samme tid dengang jeg brugte dem fra matas. Damn jeg blærer mig :king: Nej, juice er fantastisk om morgenen. Gir en dejlig start på dagen. Især fordi jeg synes det er ubehageligt at drikke vand på tom mave. Der er lidt mere fylde i et glas juice og så er 3 dl heller ikke mere end 105-120 kcal.

Har aldrig oplevet sure opstød pga. fiskeoliepiller O.o


Føj main, kan kun klemme en ned af gangen :o Og husk nu janteloven, som er noget jeg lever stort efter (not) :lol:

Præcis juice er konge, også er det ikke mega usundt, hvis man holder det moderat :)
Sidst rettet af madsbach88 15. jun 2011, 19:48, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ryg. Skulder rehab

Rotator cuff opvarmning

Chest supported rows maskine
1x10 95 kg rep pr
1x10 95 kg
1x8 95 kg
1x8 95 kg

Pulleys rows
1x8 45 kg
1x8 55 kg
WG
1x8 45 kg
1x8 50 kg
1x8 50 kg

Db rows ss real lateral cable
1x12 30 kg ss 1x8 3,75 kg
1x12 30 kg ss 1x8 3,75 kg
1x12 30 kg ss 1x8 3,75 kg
1x8 3,75 kg

Robe curls
1x12 25 kg
4x12 20 kg

Igen ingen træk over hovedet for skulderens skyld. Den føles som sidste træning desværre... Omgangen var plaget af lidt hovedpine.. Idag skrev jeg også under på lejekontrakten til mit værelse i Aalborg, så det skal nok blive spændende, forhåbentlig :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bryst. skulder rehab

Fald db bænk
1x15 24 kg kunne mærke det i skulderen..

Db incline. Det underligt, jeg har ikke det mindste problem med skulderen i incline, har dog ikke prøvet at løfte tungt
1x15 24 kg
1x15 24 kg
1x15 24 kg
1x15 24 kg
1x15 24 kg
1x12 24 kg
1x12 24 kg
1x12 24 kg
1x10 24 kg
Super intensitet.

Bryst maskine
2x12 50 kg lidt brok her
2x12 50 kg neutralt greb ingen brok

Pushdown 30 sek pause
1x16 25 kg
1x16 25 kg
1x16 27,5 kg
1x12 30 kg
1x10 30 kg

ss skulder pres
1x16 10 kg
1x16 10 kg
1x16 10 kg

Slut. Har valgt at holde pause i mindst 4 dage nu. Vil have at den skulder går i orden, gider ikke at jeg skal holde igen hver træning.... Men lige en god nyhed, fik 12 i, religion, samfundsfag og historie idag, så det var fint :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens omgang blev 16 min på kondi cyklen, som stod på lav intensitet, pulsen lagde på mellem 125-135 som er ca 65 % af min max puls. Stille og rolig omgang, min knæ brokkede sig ikke det mindste, de føltes ganske normale, men nu var det også bare en stille omgang...
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Vægten sagde her til morges 84,8, så den har været stangerende de sidste 4 ugers tid, men det vidste jeg godt den ville være, her i eksame tiden. Men det ser ud til at jeg holder vægten, og smider lidt fedt samtidig, så jeg er ganske tilfreds, selvom det selvfølgelig ikke er de store mængder der ryger af :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



madsbach88 skrev:Føj main, kan kun klemme en ned af gangen :o Og husk nu janteloven, som er noget jeg lever stort efter (not) :lol:

Præcis juice er konge, også er det ikke mega usundt, hvis man holder det moderat :)

Så må du se at komme igang med at øve dig!! :P Nåh ja, må jeg hellere lige huske på - for Janteloven er Danmarks vigtigste lov!! xD

Lige præcis :) Tror ikke jeg ville kunne klare en morgen uden mit sædvanlige glas!

Tillykke med lejligheden og karaktererne din nørd! :dope:

Man må håbe at knæene og skuldrene snart er klar igen!
Lyder meget godt med vægten :)
A Menace To Chicken skrev:Et program uden squat og dødløft, er en burger uden bøf. Måske blev du mæt, men du blev også snydt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 18
 
Indlæg: 974
Tilmeldt: 24. maj 2010, 13:14
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lemmiwinks skrev:
madsbach88 skrev:Føj main, kan kun klemme en ned af gangen :o Og husk nu janteloven, som er noget jeg lever stort efter (not) :lol:

Præcis juice er konge, også er det ikke mega usundt, hvis man holder det moderat :)

Så må du se at komme igang med at øve dig!! :P Nåh ja, må jeg hellere lige huske på - for Janteloven er Danmarks vigtigste lov!! xD

Lige præcis :) Tror ikke jeg ville kunne klare en morgen uden mit sædvanlige glas!

Tillykke med lejligheden og karaktererne din nørd! :dope:

Man må håbe at knæene og skuldrene snart er klar igen!
Lyder meget godt med vægten :)


Lige en lille note, lad være med at bruge juice i en havregryn shake, fordi man ikke har mere mælk :mrgreen:

Mange tak, det var lækkert, så mangler jeg bare lige huen på onsdag :D

Mine knæ var ikke super tilfreds under cardio idag, det gjorde dog ikke ondt, de var bare irriteret. ](*,)

Skulder rehab

ekstern rotation øvelse 1
2x15 @ 3 kg

ekstern rotation øvelse 2
2x15 @ 3 kg

intern rotation
2x15 @ 3 kg

supraspinatus laterals
1x15 @ 3 kg
1x15 @ 2 kg

Så syrrede det, måske en lille bedring i skulderen, any ways, imorgen prøver jeg en ryg træning.

Cardio 18 min kondi cykel, lav intensitet max 65% af min max puls..



Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ryg træning

Rotator cuff opvarmning, havde lidt doms efter igår :mrgreen:

Wg cable rows
1x20-30 15 kg
1x10 50 kg
1x10 55 kg
1x10 50 kg
1x10 60 kg
1x10 65 kg

Chest supported rows maskine
1x8 95 kg
1x8 95 kg
1x8 85 kg
1x8 85 kg

rear lateral cable ss Db rows
1x8 2,5 kg ss 8x30 kg
1x8 2,5 kg ss 8x30 kg
1x8 2,5 kg ss 8x30 kg

Wg cable rows
1x10 55 kg
1x10 55 kg
1x10 55 kg

Så gik det galt for mig, troede jeg var færdig, og havde taget jakke og bukser på, da jeg kom i tanke om, at jeg havde glemt arme og mave :D

Db curl
1x8 18 kg

hammercurls ss Robe curls
1x8 18 kg ss 8x17,5 kg
1x8 18 kg ss 8x17,5 kg
1x8 18 kg ss 8x17,5 kg
1x8 18 kg ss 8x17,5 kg

Random mave.

Skulderen havde det væsentlig bedre end længe, mærkede ikke rigtigt til den, men startede også roligt ud her idag, så håber at den fungere uden irritation imorgen også :)

Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bryst

Skulder rehab

ekstern rotation øvelse 1
2x15 @ 3 kg

ekstern rotation øvelse 2
2x15 @ 3 kg

intern rotation
2x15 @ 3 kg

supraspinatus laterals
1x15 @ 3 kg
1x15 @ 2 kg

Incline bb vægt uden stang
1x10 40 kg
1x10 50 kg
1x8 50 kg

Db incline
4x15 24-26 kg de første 4 sæt blev der løftet med en 26 i højre hånd og en 24 i venstre, synes også højre virkede mere træt :mrgreen:
1x10 24 kg
1x10 24 kg
1x10 22 kg Min skulder syrrede efter rotator cuff træning, så fra nu bliver den flyttet over på ryg dagen.

Smith bænk vægt uden stang
1x16 40 kg
1x8 60 kg
1x8 60 kg
måske et sæt mere..

Noget military, light weight, for at få mere gang i skulderen.

Db extensions 30-45 sek pause
1x12 16 kg
1x12 16 kg
1x10 16 kg

Hurtig omgang, havde noget jeg skulle nå, det jo ikke hver dag man bliver student :lol:

Skulderen føles i bedring idag, men flytter rotator cuff træningen, da min skulder ellers syrrede for vildt. Løfter dog stadig forsat let endnu, for en sikkerheds skyld. :)

Der går nok et par dage før næste træning, da der imorgen skal fyldes litervis af øl i maven :drink:

Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bryst dag. Jeg har været plaget af tømmermænd siden i fredags, det hvad man får ud af at drikke knap 30 genstande :drink: Så idag var det 3 dags tømmermænd, men besluttede mig for at træne, og det vidste sig at være en god ting, på trods af at styrken ikke var god..

Skulder opvarmning

Db incline
1x15 26 kg
1x15 26 kg
1x13 26 kg
1x12 24 kg
1x12 24 kg
1x12 24 kg
1x12 24 kg
1x10 24 kg
1x10 24 kg
1x8-10 24 kg styrken ikke ret god, men høj intensitet.

Bryst maskine
1x12 50 kg
1x10 50 kg 2 sek koncentrisk og 2 sek excentrisk
1x6 60 kg --..--

Alle skulder øvelser var med super kontrollerede gentagelser, og lette kilo

military
1x12 28 kg
1x12 28 kg
1x12 28 kg

Front lateral raises
1x8 6 kg
1x8 6 kg
1x8 6 kg

Fransk pres ss close grip med samme stang og kilo
1x15 28 kg
1x8 46 kg ss 2 reps :lol:
1x8 38 kg ss 8 reps
1x8 36 kg ss 6 reps

Pushdown 2 sek koncentrisk og 2 sek excentrisk
1x10 25 kg
1x8 25 kg
1x8 25 kg


Alt i alt dejlig omgang, det fjernede mine tømmermænd, og svedte helt vildt, og det bedste af det hele, skulderen spillede 95% mærkede intet til den, men prøvede heller ikek øvelser, hvor den plejer at blive irriteret, så fra næste gang, hvis skulderen stadig er god, prøver jeg stille og roligt, at hæve vægten over hele linjen :)

Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



madsbach88 skrev:Lige en lille note, lad være med at bruge juice i en havregryn shake, fordi man ikke har mere mælk :mrgreen:

Mange tak, det var lækkert, så mangler jeg bare lige huen på onsdag :D

Mine knæ var ikke super tilfreds under cardio idag, det gjorde dog ikke ondt, de var bare irriteret. ](*,)

Hehe, lyder godt nok også nasty :)

Hvad siger den afsluttende karakter så? ;) OG TILLYKKE :D :dope:

Lyder satme godt med skulderen :) SÅ kan du snart køre på fuld gas igen!!
A Menace To Chicken skrev:Et program uden squat og dødløft, er en burger uden bøf. Måske blev du mæt, men du blev også snydt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 18
 
Indlæg: 974
Tilmeldt: 24. maj 2010, 13:14
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lemmiwinks skrev:
madsbach88 skrev:Lige en lille note, lad være med at bruge juice i en havregryn shake, fordi man ikke har mere mælk :mrgreen:

Mange tak, det var lækkert, så mangler jeg bare lige huen på onsdag :D

Mine knæ var ikke super tilfreds under cardio idag, det gjorde dog ikke ondt, de var bare irriteret. ](*,)

Hehe, lyder godt nok også nasty :)

Hvad siger den afsluttende karakter så? ;) OG TILLYKKE :D :dope:

Lyder satme godt med skulderen :) SÅ kan du snart køre på fuld gas igen!!


Den afsluttende sagde skuffende 02, famne træls at den sidste karakter man får, er den dårligste, det var forresten i Medie, hvilket var et fag der ikke sagde mig noget, nok derfor det blev så ring ](*,)

Hvis den holder, skal der snart fuld skrald på igen, og da jeg jo også skifter center, får jeg mulighed for en alm. bænk pres igen, det burde også skåne skulderen, da jeg ikke gider at køre bænk med den her tynde stang, der er i det her center, da jeg får et dårlig tryk.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1305
Tilmeldt: 1. okt 2009, 10:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



madsbach88 skrev:Den afsluttende sagde skuffende 02, famne træls at den sidste karakter man får, er den dårligste, det var forresten i Medie, hvilket var et fag der ikke sagde mig noget, nok derfor det blev så ring ](*,)

Hvis den holder, skal der snart fuld skrald på igen, og da jeg jo også skifter center, får jeg mulighed for en alm. bænk pres igen, det burde også skåne skulderen, da jeg ikke gider at køre bænk med den her tynde stang, der er i det her center, da jeg får et dårlig tryk.

Damn. Men fuck nu det - du er færdig og det er det som betyder noget :)

Må man da håbe den gør!!! Ja, det sgu utroligt hvor meget stangen kan betyde for den øvelse. Skal nok blive godt når du kan træne ordenligt :)
A Menace To Chicken skrev:Et program uden squat og dødløft, er en burger uden bøf. Måske blev du mæt, men du blev også snydt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 18
 
Indlæg: 974
Tilmeldt: 24. maj 2010, 13:14
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster