Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65718 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049582 indlæg i 100422 emner

3 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1461
Medlemmer: 2
Skjulte: 1
Gæster: 1458

Følg bodybuilding.dk på

Sup - 180kg bp RAW - video side 11

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Summerman skrev:Det billede viser da slet ikke, hvilken form du render rundt med. Det må du kunne gøre bedre :)


Haha nej :p Synes jeg nu heller ikke. Men der kommer snart nogen hvor jeg får en kammerat til at tage dem, forhåbentlig bliver de bedre.

Forresten tror jeg, at jeg vil til at træne min mave like him in za end:
http://www.youtube.com/watch?v=LzlsAmFJ ... ure=relmfu

Kim out.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej bb.dk

Bw=110kg

Massere af søvn på max dagen samt en masse carbs ½ time inden.

Så fik jeg de 155kg i bp i dag! :dance:

Kommenter gerne på teknikken.

Video:


Kim out.
Sidst rettet af doonkey 3. okt 2013, 18:20, rettet i alt 2 gange.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hey Kim, jeg fik ikke kommenteret din form i den anden tråd!

Det ser sgu godt ud..195 cm og 110 kg.. det minder meget om mine stats - jeg er 193 og 113 kg..dog er jeg 25 år :´) jeg startede at træne da jeg var i din alder, så hvis du fortsætter med at give den gas, så kan du blive en mean muthafucka!!!!! :twisted:

Planer om at cutte i nærmeste fremtid?
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3200
Tilmeldt: 24. aug 2007, 05:53
Geografisk sted: KBH SV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Malke skrev:Hey Kim, jeg fik ikke kommenteret din form i den anden tråd!

Det ser sgu godt ud..195 cm og 110 kg.. det minder meget om mine stats - jeg er 193 og 113 kg..dog er jeg 25 år :´) jeg startede at træne da jeg var i din alder, så hvis du fortsætter med at give den gas, så kan du blive en mean muthafucka!!!!! :twisted:

Planer om at cutte i nærmeste fremtid?


Tjah de 110kg, er godt nok lidt flæsket. Ville pynte mere med under 100kg cuttet. Ja okay. Men du står da også rimelig cuttet gør du ikke :wink: ?

Hartrænet siden jeg var 12-13 år - dog ikke så seriøst som det har været de sidste 2-3 år. Men ja flere kg og lavere fedt procent = awesomeness :dance: Havde faktisk planer om at cutte nu. Har bulket siden december/januar der vejede jeg 93-94kg, men havde ikke regnet med jeg var så lang tid om at ramme 110kg da jeg hurtigt kom op på 105kg efter 3-4 mdr, og nu er sommeren jo ovre :verysad: Så overvejer at bulke til 115kg og så cutte ned til næste somme. Og styrken er også steget fint på det sidste. Håber på 160kg snart RAW bp.

Hvad med dine fremtidsplaner? og styrke stats? De er vel rimelig vilde :shock:

Kim out.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



doonkey skrev:Tjah de 110kg, er godt nok lidt flæsket. Ville pynte mere med under 100kg cuttet. Ja okay. Men du står da også rimelig cuttet gør du ikke :wink: ?

Hartrænet siden jeg var 12-13 år - dog ikke så seriøst som det har været de sidste 2-3 år. Men ja flere kg og lavere fedt procent = awesomeness :dance: Havde faktisk planer om at cutte nu. Har bulket siden december/januar der vejede jeg 93-94kg, men havde ikke regnet med jeg var så lang tid om at ramme 110kg da jeg hurtigt kom op på 105kg efter 3-4 mdr, og nu er sommeren jo ovre :verysad: Så overvejer at bulke til 115kg og så cutte ned til næste somme. Og styrken er også steget fint på det sidste. Håber på 160kg snart RAW bp.

Hvad med dine fremtidsplaner? og styrke stats? De er vel rimelig vilde :shock:

Kim out.


Interessant læsning :wink: - de 155 kg så lette ud for dig, så der går nok ikke lang tid før du napper de 160 kg, hvilket ville være awesome!!!

Jeg er selv ikke specielt cuttet lige pt. :lol: - men jeg er er heller ikke flæsket, synes jeg selv :whistle: hehe..men man kan ikke undgå at pakke lidt fedt på når man bulker! Efter i sommers har jeg nok pakket lidt for meget fedt på lidt for hurtigt. Det har resulteret i at jeg har skruet lidt ned og kulhydraterne i nogle af måltiderne, hvilket lader til at være ok i øjeblikket.

Jeg har desværre gået hen og fået smadret min ene skulder, så al skulder og bryst træning er sat på stand-by :( - til gengæld får jeg mere fokus på arme og ryg :twisted:.

Mine ben får jeg ramt en gang om ugen, det er cirka hvad mit knæ kan holde til - mit korsbånd på højre knæ er delvist revet over, så det hænder at knæet lige smutter i ny og næ, og så må jeg holde pause med bentræningen! Jeg har lige trænet ben i dag for første gang i et par uger, hvor jeg kørte 5 x 130 kg kontrolleret, hvilket jeg (situationen taget i betragtning) er godt tilfreds med :wink:

Men generelt synes jeg ikke at jeg er specielt stærk [-(
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3200
Tilmeldt: 24. aug 2007, 05:53
Geografisk sted: KBH SV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Malke skrev:
doonkey skrev:Tjah de 110kg, er godt nok lidt flæsket. Ville pynte mere med under 100kg cuttet. Ja okay. Men du står da også rimelig cuttet gør du ikke :wink: ?

Hartrænet siden jeg var 12-13 år - dog ikke så seriøst som det har været de sidste 2-3 år. Men ja flere kg og lavere fedt procent = awesomeness :dance: Havde faktisk planer om at cutte nu. Har bulket siden december/januar der vejede jeg 93-94kg, men havde ikke regnet med jeg var så lang tid om at ramme 110kg da jeg hurtigt kom op på 105kg efter 3-4 mdr, og nu er sommeren jo ovre :verysad: Så overvejer at bulke til 115kg og så cutte ned til næste somme. Og styrken er også steget fint på det sidste. Håber på 160kg snart RAW bp.

Hvad med dine fremtidsplaner? og styrke stats? De er vel rimelig vilde :shock:

Kim out.


Interessant læsning :wink: - de 155 kg så lette ud for dig, så der går nok ikke lang tid før du napper de 160 kg, hvilket ville være awesome!!!

Jeg er selv ikke specielt cuttet lige pt. :lol: - men jeg er er heller ikke flæsket, synes jeg selv :whistle: hehe..men man kan ikke undgå at pakke lidt fedt på når man bulker! Efter i sommers har jeg nok pakket lidt for meget fedt på lidt for hurtigt. Det har resulteret i at jeg har skruet lidt ned og kulhydraterne i nogle af måltiderne, hvilket lader til at være ok i øjeblikket.

Jeg har desværre gået hen og fået smadret min ene skulder, så al skulder og bryst træning er sat på stand-by :( - til gengæld får jeg mere fokus på arme og ryg :twisted:.

Mine ben får jeg ramt en gang om ugen, det er cirka hvad mit knæ kan holde til - mit korsbånd på højre knæ er delvist revet over, så det hænder at knæet lige smutter i ny og næ, og så må jeg holde pause med bentræningen! Jeg har lige trænet ben i dag for første gang i et par uger, hvor jeg kørte 5 x 130 kg kontrolleret, hvilket jeg (situationen taget i betragtning) er godt tilfreds med :wink:

Men generelt synes jeg ikke at jeg er specielt stærk [-(


Det er skam også interessant det du skriver :wink: Ja håber snart på 160kg det lyder imo så meget bedre! :dance:

For mig lyder det som om du går rimelig meget op i kosten. Har du deltager i nogen ting :) ?

Det var da surt det med din skulder :( . Hvad er der sket?

Mit ene knæ brokker sig også en del :( Det er noget værre lort! Var det 5x130kg i squat ATG ? For så er det sgu da godt, taget situationen i betragtning :shock: !

Hvad tager du i dl, mp, disp og bp?

Og hvilke øvelser laver du til dine biceps?

Kim out.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



doonkey skrev:Det er skam også interessant det du skriver :wink: Ja håber snart på 160kg det lyder imo så meget bedre! :dance:

For mig lyder det som om du går rimelig meget op i kosten. Har du deltager i nogen ting :) ?

Det var da surt det med din skulder :( . Hvad er der sket?

Mit ene knæ brokker sig også en del :( Det er noget værre lort! Var det 5x130kg i squat ATG ? For så er det sgu da godt, taget situationen i betragtning :shock: !

Hvad tager du i dl, mp, disp og bp?

Og hvilke øvelser laver du til dine biceps?

Kim out.


Det er altid rart at få lidt sparing og høre om andre engang imellem :wink:

Altså jeg går op i kosten, det er dog mest under cut at den er strikt - under bulk sørger jeg "bare" for at få de rigtige ting på de rigtige tidspunkter, og at få nok af det :wink: der er ikke fordi jeg vejer alt min mad under bulk.

Det er ikke en akut skade med skulderen, det er noget jeg har døjet med mange gange før - det er rotator cuff/manchetten der gør vrøvl. Så jeg får lavet nogle øvelser, spist noget ibuprofen i løbet af dagen og lagt noget is på skulderen :wink:.. tror det er 3-4 uger siden jeg har måtte indse, at jeg måtte få gjort noget ved skulderen!

Det er ikke heeelt ATG, nok nærmere a la Klaus Riis ved 140 kg i denne video, ca ved 00:40


Jeg har ikke testet 1RM meget meget længe, men her er mine 5RM:
BP: 135 kg
Mili: 75 kg
Dips: N/A - har altid gjort knas i skulder og albuer.
DL: N/A - har aldrig kørt rigtig DL, men SL DL er 5RM omkring 130 kg.

Til biceps har jeg de sidste par måneder kørt meget varieret, men holdt mig til to øvelser pr træningspas! Jeg er dog ret pjattet med 1-arm DB Preacher-curls, enten kørt med tung belastning eller som drop-set - dén øvelse har jeg responderet ret godt på, det er helt sikkert.
Eller har seated DB curls også været win, eller standing BB curls hvor jeg står let foroverbøjet :wink:

Kører du noget specifikt med kosten eller er det på gefühl? :)
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3200
Tilmeldt: 24. aug 2007, 05:53
Geografisk sted: KBH SV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Malke skrev:Det er altid rart at få lidt sparing og høre om andre engang imellem :wink:

Altså jeg går op i kosten, det er dog mest under cut at den er strikt - under bulk sørger jeg "bare" for at få de rigtige ting på de rigtige tidspunkter, og at få nok af det :wink: der er ikke fordi jeg vejer alt min mad under bulk.

Det er ikke en akut skade med skulderen, det er noget jeg har døjet med mange gange før - det er rotator cuff/manchetten der gør vrøvl. Så jeg får lavet nogle øvelser, spist noget ibuprofen i løbet af dagen og lagt noget is på skulderen :wink:.. tror det er 3-4 uger siden jeg har måtte indse, at jeg måtte få gjort noget ved skulderen!

Det er ikke heeelt ATG, nok nærmere a la Klaus Riis ved 140 kg i denne video, ca ved 00:40


Jeg har ikke testet 1RM meget meget længe, men her er mine 5RM:
BP: 135 kg
Mili: 75 kg
Dips: N/A - har altid gjort knas i skulder og albuer.
DL: N/A - har aldrig kørt rigtig DL, men SL DL er 5RM omkring 130 kg.

Til biceps har jeg de sidste par måneder kørt meget varieret, men holdt mig til to øvelser pr træningspas! Jeg er dog ret pjattet med 1-arm DB Preacher-curls, enten kørt med tung belastning eller som drop-set - dén øvelse har jeg responderet ret godt på, det er helt sikkert.
Eller har seated DB curls også været win, eller standing BB curls hvor jeg står let foroverbøjet :wink:

Kører du noget specifikt med kosten eller er det på gefühl? :)


Ja må give dig ret i, at det er rart at høre om andre personer. Især hvis de ca. har den samme højde og vægt. :dance:

Tager hatten af for din tilgang til kost. Det er et af mine problemer, hvis jeg skal tage mit game til det næste niveau!

Mht. din skulder lider jeg/har lidt af det problem de sidste 1-2 år. Det er også rotator cuffen/manchetten som volder problemer. Har dog aldrig spist ibuprofen eller lagt is på den (kunne godt være jeg skulle prøve sidstnævnte!). Jeg har selvfølgelig læst artikler om hvordan man undgår disse skulder problemer, og kører da også rotatorcuff øvelser. Det der dog har hjulpet mest for mig er at varme op med en pind, og så trække den om bag nakken og ned til lænden (skulderene bliver godt varme) + noget cable lateral raise. De to øvelser gør at jeg stort set ikke døjer med det mere. Jeg er dog også blevet opmærksom på, at hvis man falder i søvn oven på ens skulder igennem hele natten kan det godt volde små smerter!

Mht. til din styrke minder den en del om min! Dine ben er dog stærkere selvom du har problemer/har haft.

Grunden til jeg spurgte til din biceps træning er, at jeg synes din biceps er noget større end min men din overarm er "kun" 1,5 cm større end min når den er varm. Dvs. min triceps er forholdsvis store i forhold til min biceps. Hvorimod dine er mere 1/3 biceps 2/3 triceps if u feel me? :wink: Det er i hvert fald sådan jeg synes din overarm ser ud på dine postede billeder.

Hvad kører du så til dine triceps hvis dips volder problemer?

Kim out.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej bb.dk

I dag blev der lavet max i chest dips:

bw med tøj på: 113kg

3 x bw + 65kg = 178kg

Video kommer senere ... Det kan allerede nu afsløres, at dips bæltet ikke holdte til det ...

Så blev der kørt lidt bænk m. pause, curls, rows, ny mave øvelser(i forhold til video "so u think u can squat?").

Kim out.
Sidst rettet af doonkey 12. sep 2011, 18:22, rettet i alt 2 gange.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Damn ! 110 kg kropsvægt + 65 kg i vægtskiver er ikke for sjov !

Ville der havde været til flere, hvis bæltet havde holdt ?
Comedian skrev:Alle kan træne med hovedet under armen. Det gør dig ikke speciel. Bliv klog på hvad du laver, lær, eksperimentér, bliv stærk, bliv swole, reflektér, udvikl dig og hjælp andre til det samme. Så kan vi tale.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1758
Tilmeldt: 16. apr 2009, 10:34
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Summerman skrev:Damn ! 110 kg kropsvægt + 65 kg i vægtskiver er ikke for sjov !

Ville der havde været til flere, hvis bæltet havde holdt ?


Skidtet knak på vej ned ](*,) ... Måske til en til det var ikke all out :wink:
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej bb.dk

I dag stod den på lidt bp, rackpulls, seated shoulderpress db, cg bp, rows, mave øvelse, cable laterals

Bla. 120 kg x 5 + 3x5 75kg m. bands i bp, 110kg x 5 i rackpulls, 31kg x 6 i seated shoulderpress db, 90kg x 6 i cg bp ...

Glæder mig til at komme i gang med nyt program, så jeg kan ramme de 160kg i RAW bp!

Kim out.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej bb.dk

Så blev det sidste dag i "max" ugen.

Meningen var at jeg skulle have squatet, men turde ikke pga. mit højre knæ.

Det blev dog til 1RM 105kg RAW Seated Military Press.

Video:


Der blev også taget nogen billeder. De kommer senere.

Guns er 46cm varme nu.

Formen:
Billede

Kim out.
Sidst rettet af doonkey 19. sep 2011, 20:18, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej bb.dk

Fra på mandag af og 9 uger frem står den på 2 split program (upper/lower) lavet af Summerman herinde fra. Mange tak! :dance:

Link til hans logbog: http://www.bodybuilding.dk/the-s-book-ny-video-s-22-video-s-21-t25232-630.html#p1173487

Det kan bla. nævnes jeg begynder at opvarme noget mere før selve træningen. Jeg begynder på SMR og udstrækning.

Jeg laver core træning, rotatormanchet, side bends, facepulls og skal supersette. Det var blot noget af det mit nye program indeholder.

Glæder mig til at komme i gang! :king:

Kim out.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej bb.dk

Så gik startskuddet til det nye program.

Summerman herinde fra, havde valgt at assistere mig i de nye øvelser + opvarming! Det var jeg selvfølgelig rigtig glad for.

Først stod den på 10-15 min opvarming. Puha det var hårdt. Nok den hårdeste opvarmning jeg nogensinde jeg har lavet.

Så stod den på squat (4 sæt) med 80-70 kg x 6 + opvarming samt goblet squat. HOLD KÆFT DET VAR HÅRDT :shock:

Så skulle den ha' stået på dl men den valgte vi at springe over i dag. Så stod den på 1 - leg ben press (3,0,x,0)

Og så stod den på core, hvor jeg lavede planks - 4 sæt m. 25-30 sek + abs 3 sæt @ 10 reps.

Drak 1,5l vand i denne omgang. Det tog 1,5 time at komme igennem. Jeg er smadret nu! :cry:

Kim out.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej bb.dk

I dag trænede jeg omkring 2 timer og 15 min

Den stod på 10-15 min opvarming

Så stod den på bænk:
Opvarming:
1x5 m. stang
1x5 m. 50kg
1x5 m. 70kg
1x3 m. 90kg
1x3 m. 110kg
Worksets:
5x2 m. 130kg

Så stod den på parallel grip pulldown:
1x8 m. 50kg
3x8 m. 70kg (sidste sæt med straps)

Så stod den på shoulderpress db supersettet med BOR:
1x8 m. 23,5kg --> 60kg
1x8 m. 26kg --> 80kg
1x8 m. 26kg --> 80kg
1x8 m. 28,5kg --> 80kg (straps)
1x8. m. 31kg --> 80kg (straps)

Så var det cg bp:
2x8 m. 70kg
2x8 m. 80kg

Så var det db curls:
3x6 m. 21kg

og så en RM runde på 3x15

Puha supersettet var hårdt og holdte endda 20-30 sek pause inden jeg gik i gang, så helt super var det ikke :verysad:

Btw det ser ud til guns snart måler 46,5 cm. lålålålå

Kim out.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg tror nu kun det endte med 2 timer :D

Stærk bænk ellers :)
Comedian skrev:Alle kan træne med hovedet under armen. Det gør dig ikke speciel. Bliv klog på hvad du laver, lær, eksperimentér, bliv stærk, bliv swole, reflektér, udvikl dig og hjælp andre til det samme. Så kan vi tale.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1758
Tilmeldt: 16. apr 2009, 10:34
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Summerman skrev:Jeg tror nu kun det endte med 2 timer :D

Stærk bænk ellers :)


Thx. Kan godt være du har ret :p men 2 timer og 15 lyder imo federe :D haha
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



doonkey skrev:
Summerman skrev:Jeg tror nu kun det endte med 2 timer :D

Stærk bænk ellers :)


Thx. Kan godt være du har ret :p men 2 timer og 15 lyder imo federe :D haha


Maybe :)

Jeg vil også være stærk i pres !
Comedian skrev:Alle kan træne med hovedet under armen. Det gør dig ikke speciel. Bliv klog på hvad du laver, lær, eksperimentér, bliv stærk, bliv swole, reflektér, udvikl dig og hjælp andre til det samme. Så kan vi tale.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1758
Tilmeldt: 16. apr 2009, 10:34
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Summerman skrev:
doonkey skrev:
Summerman skrev:Jeg tror nu kun det endte med 2 timer :D

Stærk bænk ellers :)


Thx. Kan godt være du har ret :p men 2 timer og 15 lyder imo federe :D haha


Maybe :)

Jeg vil også være stærk i pres !


Jeg vil gerne være stærk i dl og squat! :king:
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



doonkey skrev:
Summerman skrev:
doonkey skrev:
Summerman skrev:Jeg tror nu kun det endte med 2 timer :D

Stærk bænk ellers :)


Thx. Kan godt være du har ret :p men 2 timer og 15 lyder imo federe :D haha


Maybe :)

Jeg vil også være stærk i pres !


Jeg vil gerne være stærk i dl og squat! :king:


Det vil jeg også ! :lol:
Comedian skrev:Alle kan træne med hovedet under armen. Det gør dig ikke speciel. Bliv klog på hvad du laver, lær, eksperimentér, bliv stærk, bliv swole, reflektér, udvikl dig og hjælp andre til det samme. Så kan vi tale.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1758
Tilmeldt: 16. apr 2009, 10:34
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej bb.dk

I dag stod den på 100 reps i bp med 92,5 kg!

Først opvarming:
8x20kg
3x60kg

Worksets:
1x92,5kg
2x92,5kg
3x92,5kg
4x92,5kg
5x92,5kg
6x92,5kg
7x92,5kg
8x92,5kg
9x92,5kg
10x92,5kg
9x92,5kg
8x92,5kg
7x92,5kg
6x92,5kg
5x92,5kg
4x92,5kg
3x92,5kg
2x92,5kg
1x92,5kg

Samlet workload: 9,590 t. Gotta be a record :twisted:

Så stod den på prep til næste uges program

Kim out.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej bb.dk

I dag stod den på squat, dl (rackpulls), one legged benpress, core og abs

Først opvarmning

Så goblet squat m. 18,5kg x 6
6 @ 50kg
6 @ 80kg
6 @ 80kg
6 @ 80kg

Synes stadig knæet er lidt dårligt :( :evil:. Har filmet første sæt af 80kg.


Synes selv der er en smule anterior pelvic tilt.

Så stod den på dl:
3 @ 60kg
3 @ 95kg
Film af disse 2 sæt.


Synes selv mine ben ryger før afsted end ryggen og jeg svajer ikke nok. Skal der arbejdes på!

Så stod den på rackpulls med singler fra 100-120kg.

Så lidt benpress 4x8 (slæde+10kg) og så core (planks 4 @ 30 sec) og abs (3x15)

Kim out.
Sidst rettet af doonkey 3. okt 2013, 18:21, rettet i alt 2 gange.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej bb.dk

Lidt fra dagens træning:

5x4 m. 130kg i bp

Kim out.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej bb.dk

Lidt fra dagens træning:

5x5 m. 130kg i bp

ny PR!!!! :evil:
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej bb.dk

Længe siden

Nye PR's siden sidst:

230kgx5 i benpress
26kgx8 strict standing db curls
135kgx5 rackpulls

Kim out.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej bb.dk

Lidt nyt fra fronten:

1x6 m. 80kg triceps pushdowns
1x5 m. 235kg i benpress (inkl. slæde)
2x6 m. 90kg i yates rows (strict)

Lavede også en 3'er med 41kg i shoulderpress db. Bobob. Tror styrken hurtigt vender tilbage!

Kim out.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



doonkey skrev:
1x6 m. 80kg triceps pushdowns

Lavede også en 3'er med 41kg i shoulderpress db. Bobob. Tror styrken hurtigt vender tilbage!



Har du ikke taget hele stakken før egentlig ?

Lækkert med de 41 kg i db shoulderpress !
Comedian skrev:Alle kan træne med hovedet under armen. Det gør dig ikke speciel. Bliv klog på hvad du laver, lær, eksperimentér, bliv stærk, bliv swole, reflektér, udvikl dig og hjælp andre til det samme. Så kan vi tale.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1758
Tilmeldt: 16. apr 2009, 10:34
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Summerman skrev:
doonkey skrev:
1x6 m. 80kg triceps pushdowns

Lavede også en 3'er med 41kg i shoulderpress db. Bobob. Tror styrken hurtigt vender tilbage!



Har du ikke taget hele stakken før egentlig ?

Lækkert med de 41 kg i db shoulderpress !


Ahr simon :p Du overvurdurer mig! Hele stakken er vel 100kg-110kg, det er lige et stykke vej endnu ;). Tror du tænker på single tårnet. Jag lavede disse pushdowns i dual tårnet. Synes imo de er hårdere der :baby:

Men ja er glad for de 3'er med 41kg når gamle PR er 5 x 41 og jeg kun har trænet shoulderpress med db's i 2 uger. Det skal nok blive godt ;)
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



doonkey skrev:
Summerman skrev:
doonkey skrev:
1x6 m. 80kg triceps pushdowns

Lavede også en 3'er med 41kg i shoulderpress db. Bobob. Tror styrken hurtigt vender tilbage!



Har du ikke taget hele stakken før egentlig ?

Lækkert med de 41 kg i db shoulderpress !


Ahr simon :p Du overvurdurer mig! Hele stakken er vel 100kg-110kg, det er lige et stykke vej endnu ;). Tror du tænker på single tårnet. Jag lavede disse pushdowns i dual tårnet. Synes imo de er hårdere der :baby:

Men ja er glad for de 3'er med 41kg når gamle PR er 5 x 41 og jeg kun har trænet shoulderpress med db's i 2 uger. Det skal nok blive godt ;)


Aar det forklarer det. Det er også hårdere der :)

Ikke dårligt - så er der er PR's lige om hjørnet :wink:
Comedian skrev:Alle kan træne med hovedet under armen. Det gør dig ikke speciel. Bliv klog på hvad du laver, lær, eksperimentér, bliv stærk, bliv swole, reflektér, udvikl dig og hjælp andre til det samme. Så kan vi tale.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1758
Tilmeldt: 16. apr 2009, 10:34
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 280 gæster