Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mcfeast skrev:Det 9-månedersprogram han beskriver - der kører han kun squat/bænk/dødløft i 3 måneder. Det må da være minded på en total nybegynder..? Jeg ville i hvert synes det var alt for lidt at køre det 3 gange om ugen.

Thomas Jagd skrev:Der er RIGTIGT mange bodybuildere fra 40'erne, 50'erne og 60'erne, som har skabt størstedelen af deres masse på fundament-programmer, som havde mere til fælles med styrkeløfts-programmer end det vi populært kalder bodybuilding programmer i dag. Man kan nå rigtigt langt med hårdt arbejde på en håndfuld velvalgte øvelser.

8800 skrev:Hvorfor legcurls den dag, hvor du kører DL? Det burde vel nærmere være benspark?

8800 skrev:Hvorfor legcurls den dag, hvor du kører DL? Det burde vel nærmere være benspark?

8800 skrev:Frontsquat med en brændt lænd kan måske også være overkill?
Udover det vil det være en mulighed at smide et superset ind her og der.

Thomas Jagd skrev:Hvis jeg skulle køre noget super-basic træning, 3 gange om ugen, så ville jeg køre noget ala nedenstående.
Mandag
Squat
Bænkpres
Yates rows
Onsdag
Dødløft
Military presses
Chinups
Fredag
Front squat
Bænkpres
Yates rows
Og så bare så mange tunge sæt af 4-6 reps som man har tid til. Der er ikke meget der ikke bliver ramt med ovenstående.

A Menace To Chicken skrev:Thomas Jagd skrev:Hvis jeg skulle køre noget super-basic træning, 3 gange om ugen, så ville jeg køre noget ala nedenstående.
Mandag
Squat
Bænkpres
Yates rows
Onsdag
Dødløft
Military presses
Chinups
Fredag
Front squat
Bænkpres
Yates rows
Og så bare så mange tunge sæt af 4-6 reps som man har tid til. Der er ikke meget der ikke bliver ramt med ovenstående.
Ser glimrende ud. Kørt hver anden dag, ville resultater være nærmest statsgaranterede.
.. never underestimate the power, of Teh Infamouz Carry-Over Effect Of Teh Compound Exxerxizez.

A Menace To Chicken skrev:Min træning er pt. tilrettelagt som tre ugers 5-split (det sædvanlige tweak-halløj) og derefter en uges styrkeorienteret, low-reppish balls-to-the-wall træning. Lige nu er den sidste uge udformet som fire dages 2-split, efterfulgt af et fullbodypas - enten let deload ell. depletion, men det kunne faktisk være fedt at køre "teh power-week" efter den model du har skitseret her, med fire fullbodypas af tre øvelser i hver.
I just might very much do that, I might. Yes.

Thomas Jagd skrev:A Menace To Chicken skrev:Thomas Jagd skrev:Hvis jeg skulle køre noget super-basic træning, 3 gange om ugen, så ville jeg køre noget ala nedenstående.
Mandag
Squat
Bænkpres
Yates rows
Onsdag
Dødløft
Military presses
Chinups
Fredag
Front squat
Bænkpres
Yates rows
Ser glimrende ud. Kørt hver anden dag, ville resultater være nærmest statsgaranterede.
.. never underestimate the power, of Teh Infamouz Carry-Over Effect Of Teh Compound Exxerxizez.
Ja, man skal nok få gode styrke- og masse-mæssige resultater hvis man en gang imellem kører perioder med den slags træning. De fleste synes desværre bare det er hamrende kedeligt. Personligt elsker jeg træningspas med 2-3 øvelser og meget stor volumen i hver enkelt øvelse. De fleste af mine træningspas består kun af 2-3 øvelser, og så en 15-20 sæt x 1-5 reps i hver øvelse.

ckp2906 skrev:Thomas Jagd skrev:A Menace To Chicken skrev:Thomas Jagd skrev:Hvis jeg skulle køre noget super-basic træning, 3 gange om ugen, så ville jeg køre noget ala nedenstående.
Mandag
Squat
Bænkpres
Yates rows
Onsdag
Dødløft
Military presses
Chinups
Fredag
Front squat
Bænkpres
Yates rows
Ja, man skal nok få gode styrke- og masse-mæssige resultater hvis man en gang imellem kører perioder med den slags træning. De fleste synes desværre bare det er hamrende kedeligt. Personligt elsker jeg træningspas med 2-3 øvelser og meget stor volumen i hver enkelt øvelse. De fleste af mine træningspas består kun af 2-3 øvelser, og så en 15-20 sæt x 1-5 reps i hver øvelse.
Hvornår vil du vælge 1 reps frem for 5?

Jenslyn87 skrev:Bumper lige for at få et svar af hr. Jagt eller en anden forstandig bruger :-) Ret hooked på at prøve noget i retningen af ovenstående

A Menace To Chicken skrev:Jenslyn87 skrev:Bumper lige for at få et svar af hr. Jagt eller en anden forstandig bruger :-) Ret hooked på at prøve noget i retningen af ovenstående
Hvis jeg skulle give et skud, ville jeg frygte lidt for frekvensen i nævnte program.. - du rammer kun overkropens pressemuskulatur een gang ugentligt, og udelukkende med et horisontalt pres.
Men det kunne vare rart at få Sir Jagt ind over, jeg er langtfra ekspert udi den slags programmer.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster