Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1107
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1104

Følg bodybuilding.dk på

Fullbody

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle.

Jeg har gennem de sidste 3 år trænet split, hvilket har givet nogle rigtig gode resultater og er godt tilfreds. Jeg er dog kommet ind i en periode nu, hvor motivationen ikke er på sit højeste og tiden heller er derefter - har derfor i tankerne at påbegynde en periode med fullbody.
Derfor vil det være fedt, hvis i kan hjælpe mig med et sammensætte et godt fullbody, hvor hele kroppen bliver godt arbejdet igennem.
Jeg er naturligvis klar over, at squat, dødløft og bænk er vigtige elementer, men øvelser derudover er jeg lidt i tvivl

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

viewtopic.php?f=1&t=38507

og en anden gang søger du lige, for der er langt over 100 forskellige tråde med færdiglavede programmer i :wink: :D

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan

Jo jo, men synes bare, at mange af programmerne er sådan lidt, ja :wink: Derfor ville jeg jo lige høre, om folk havde en anden opfattelse

Det er self en smagssag, men jeg synes faktisk det kræver både mere tid og motivation i hverdagen at lave fullbody, i forhold til hvor længe det tar at køre et fullbody igennem.. :) Jeg brugte 2 ½ - 3 timer da jeg kørte fullbody, så vil jeg sgu heller lave split, hvor man bruge 1 time så bare nogle flere gange om ugen..
Brugeravatar

Geografisk sted: Inglewood

Problemet er netop, at jeg ikke har 4 dage mere. Derfor skal det klares på 3 dage

M.R.J. skrev:Det er self en smagssag, men jeg synes faktisk det kræver både mere tid og motivation i hverdagen at lave fullbody, i forhold til hvor længe det tar at køre et fullbody igennem.. :) Jeg brugte 2 ½ - 3 timer da jeg kørte fullbody, så vil jeg sgu heller lave split, hvor man bruge 1 time så bare nogle flere gange om ugen..

et standart fullbody som jeg har postet i den anden trård tager ikke mere en 1½ time.
hvis man så vil have en masse forskellige iso øvelse på, kan det godt løbe op ja. Men så bør man imo vælge et 2 split. (Eller højere)

op: et fullbody program er et fullbody program. Læs min sidste post i den anden tråd!

Styrkeliste

Aborted skrev:Jo jo, men synes bare, at mange af programmerne er sådan lidt, ja :wink: Derfor ville jeg jo lige høre, om folk havde en anden opfattelse

Tvivler på du finder nogen der har en anden opfattelse af opbygningen af et FB program, end det jeg har postet der inde i den anden tråd.

Brug guiden, og sæt et sammen med de øvelser DU kan lide.. nemmere bliver det sku ikke.

Styrkeliste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster