Hello 2+2, i have been lurking for a long time, and even though this thread maybe would fit better in a bodybuilding forum, i thought that i would post it in here instead since i enjoy playing poker aswell, so i am considering doing a blog in here after getting my program fixed.
Basically, i need a food program + a training program, and i would like help from any experienced guys to create it. My basic goal is to go from about 75kg(at night) to about 80-82 in the next 2 months.
Ok heres some info and pics so you got something to build it from:
I want to train 4 days a week pref - and i want it to be a 2x2 split, e.g:
1: Bicep back legs abs
2: Triceb chest neck/shoulders abs
1: same
2: same
Second of all i read a lot about exercises such as squad, deadlifts, benchpress etc would be great exercises to do when your goal is to gain weight, so i figured some of those could be implemented in the program?
i burn a lot of carbs easily, i been doing sports and gym since i was small, mostly on higher lvls, had a break though, which is also why i want to gain so i need to eat A LOT, probably around 5-7000 calories a day.
i will be taking some suplements, Fish oil tablets, Vitamin pills, Weightgainer shake + kreatin. i will take a shake with all this in it, after training each day.
heres some pics so you can see what i have to "work with"
I would also like to train abs everyday or something if posible? really want my abs to be marked for once if its posible

Ved godt billederne ikke er så gode men det var lige dem jeg havde liggende på pc
1,85m
75kg
goal:
80kg by 1 may
Any help on program is greatly apreciated
For at opsumere, vil gerne tage 5kg på, på 2 måneder, vil gerne ha et program, kosten har jeg ordnet, vil helst ha et split program, vil ikke ha fullbody, og ka træne 5 gange om ugen.
Har læst lidt om at det der MAX OT skulle være rimelig godt?
ellers har jeg selv lavet et program med en mate, men har fået dårligt response på det andre steder?

over 3 måneder.
Mit mål er hovedsageligt bare at tage så meget muskel på som muligt på 2-3 måneder.
Ville gerne opnå samme progress som ham her hvis muligt:

2 måneder efter

Enhver hjælp vil jeg være utrolig taknemmelig for