Denne tråd kommer til at omhandle det faktum, at jeg synes min biceps mangler noget peak. Jeg er fint tilfreds med mine skuldre, mit bryst, samt ryg og ben. Min biceps måler 39-40 stykker i spændt tilstand, og styrken følger egentlig også pænt med resten af kroppen. Jeg synes bare, ikke at mine arme ser så voldsomt store ud. Det virker som om, at mine biceps-muskler er meget lange i det, hvor jeg gerne vil have noget mere peak på. Det skal lige siges, at jeg er 1.90 høj, og efter hvad jeg har hørt, så er det svære at opnå det der "solide" look nu højere man er. Anyway.. Jeg kører pt. et 2-split program, hvori jeg har 2 biceps øvelser, som pt er 1: Cable curl og 2: Den hvor man sidder ned med en stang på en flad overflade, som hælder (kender ikke navnet).
Ville det være en idé at skifte øvelser? Og hvis ja hvilke..? Desuden har jeg tænkt på, om det kunne være en idé at prøve at gå ned i reps fremfor at køre den standard 3*10, som jeg har gjort i stortset alt den tid jeg har trænet. Det skulle vel også give noget mere eksplosivitet, hvilket er godt for mig, da jeg spiller håndbold på ret højt plan.
Godnat og på forhånd tak for gode konstruktive svar