Har også lånt denne skabelon af vesterling, tak makker
har kun kørt halvt ind i fase 2 indtil videre men tænkte jeg ville evaluere løbende !
jeg har aldrig rigtigt trænet seriøst før i mit liv startede her da sommerferien begyndte med en ven da jeg fik et tilbud om billig træning i et center
Har været meget seriøs med min træning og udover det der står i programmet valgte jeg også at træne lørdag og søndag. Har gået i byen engang imellem og drukket igennem, men det er så småt blevet mere fristende at holde sig fra alkoholen for at kunne træne igennem!
Jeg har kørt med kostplan og bulket med mere eller mindre præcist 500 kalorier + per dag
Program:
Større Arme På 12 Uger - Findes her på siden.
Alder:
18 år.
Træningstid:
Ca. 7 uger
Mål med min træning:
At opnå større muskelmasse specific massive guns!
Stats:
Start med 5x5 i alle: det skal siges jeg nok godt kunne løfte mere, men tænkte det var bedre med lav vægt for at få rigtig teknik til at starte med.
Bænkpres: 50 kg
Military presses: 25 kg
Squat: 60 kg
Slut 1xRM:
Squat : 90 (+40 kg)
Bænkpres: 65 : (+15 kg)
Military presses : 40 (+15 kg)
Kropsmål: FØR <-> EFTER
Højde 193 cm
Vægt: kg har ikke de præcise mål, men tror jeg har taget 6 kilo på, noget er dog også på grund af kreatinen tror jeg.
Overarm: 32 <-> 37 cm efter træning (+5 cm)
Har desværre ingen mål af henholdsvis lår og bryst, er dog uden tvivl vokset markant.
Kommentarer til programmet:
Syntes det har været et vildt sjovt program indtil videre ! det er det første program jeg prøvet og har virkelig været hooked siden første træning, specielt fordi man starter hårdt ud med 10x10 giver virkelig nogle gevaldigt onde DOMS!
Af kosttilskud blev der indtaget nedestående:
Proteinpulver
No-Explode - syntes ikke det giver en skid men kunne lige så godt bruge det når jeg havde bøtten.
Kreatin
Har desværre ikke ordentlige før og efter billeder.
Min ven med samme træningserfaring tog også dette program men har på ingen måde fået lige så gode resultater som jeg har, tror det fordi jeg har spist bedre end ham og presset mig lidt mere end han har gjort.
Rating af Program:
10 ud af 10