Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65684 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049574 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 712
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 710

Følg bodybuilding.dk på

Den officielle DM i Bodybuilding og Fitness 2011 tråd

Udskriv emne


Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness





DM i Bodybuilding og FItness 2011
Skærmbillede 2011-09-05 kl. 10.23.26.png


Danmarksmesterskabet i Bodybuilding og Fitness nærmer sig. Eventet bliver afholdt i Herning Kongrescenter d. 8-9 oktober 2011. Bodybuilding.dk vil som sædvanlig lave en optakt til eventet med info, billeder, interviews osv. og ikke mindst live-update fra eventet.

Billetter til Bodybuilding kan købes her:
http://www.billetnet.dk/search.php?tm_l ... dybuilding
Billetter til Fitness kan købes her:
http://www.billetnet.dk/search.php?tm_l ... +i+fitness
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Deltagerliste:
AF H +180 18
AF H -180 11
AF K -165 1
BB H -70 3
BB H -80 10
BB H -90 9
BB H -100 8
BB H 100 7
BB Masters H 3
BB Junior H -80 5
BB Junior H +80 2
BB K -55 1
BB K 55 3
Masters K 2
CBB H -175 3
CBB H -180 9
CBB H 180 10
CBB K -163 3
CBB K 163 5
BF K -163 3
BF K -168 8
BF K 168 13
BF masters K 6
Total: 143
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Navn: Christian Lehmann
Alder: 40 år
Højde: 179 cm
Vægt: Off 84-86 / on 75-76
Hjemby: Sønderborg
Klasse: Athletic Fitness -180 cm

Billede



Lidt om mig selv:
Jeg er politiassistent og arbejder ved Syd og Sønderjyllands Politi, hvor jeg er stationeret i Sønderborg. Til dagligt sidder jeg i en afdeling, der arbejder med ungdomskriminalitet. Derudover arbejder jeg en stor del med kriminalpræventive indsatser, undervisning på skoler, men har også specialuddannelser som gruppefører og indtrængningsleder.
Derudover underviser jeg i motionsboxing i City Fitness Sønderborg og passer receptionen søndage, hvor jeg ikke har weekendvagt.
Jeg er gift med Dorthe Lehmann (AFK -180 cm Guld 2010), og har to børn - Anne Christina 9 år og Peter 13 år. Da vi gerne vil have tid til familie og venner, sørger jeg altid for at have overstået min træning inden jeg kommer hjem fra arbejde. Det gør, at jeg ikke skal af sted igen hjemmefra. Anne Christina spiller fodbold og Peter går til skydning, og det vi lman jo gerne med ud og se.

Hvor lang tid har du trænet:
Jeg startede som aerobic instruktør i Hjørring Helsestudie i 1993, men det var egentlig først i 1997, at jeg kom seriøst i gang med vægttræningen. En rigtig god ven, spurte om jeg ikke ville træne sammen med ham, da han skulle stille op til Mr. Fitness 1998. Han blev nr. 3, og det gav yderligere blod på tanden til at fortsætte selv.
Derudover har jeg spillet håndbold i mange år.

Billede

Har du stillet op tidligere:
I 2000 deltog jeg ved Mr. Fitness, hvor jeg samlet blev nr. 11. Det var en kæmpe oplevelse, at stå på scenen, og have nået et resultat man kunne være stolt af at vise frem. Idet jeg startede min politiuddannelse i december 2000 var der ikke mulighed for at stille op de næste 4 år. Men i løbet af de 4 år fandt jeg ud af, at der fandtes en konkurrence, der hed Athletic Fitness under DBFF. Den lød spændende, og da jeg altid har været god til både dips og chins, var det en selvfølge, at jeg skulle prøve det af. Dog var der samme år også Fitness Cup, og da den konkurrence lå weekenden inden DM AF var jeg også med der. Til Fitness Cup'en blev jeg samlet nr. 10 - jeg fik desværre ikke timet min diæt som jeg ville, så min fedt% var ikke helt hvor den skulle være. Til DM AF 2005 havde jeg dog fået den lidt længere ned. Jeg blev nr. 5 samlet, men mit mål med at vinde de fysiske runder gik i opfyldelse. Dengang var der roning på 500 meter på tid, chins og dips. Runderne var adskilt, så der var pause mellem hver runde. JEg roede de 500 meter på 1.29.9 min., tog 21 godkendte chins og 47 godkendte dips.

Hvorfor har du holdt så lang pause fra konkurrence:
Efter 2005 var der nogle private årsager, der gjorde, at det ikke var muligt at deltage. Derudover var der noget jeg skulle prøve af rent professionelt, og det tog et par år. I 2008 flyttede vi fra Dragør til Sønderborg, og i 2009 og 2010 stillede Dorthe op i AFK -180, hvor hun vandt sølv og guld. I år er det så blevet min tur :-)

Hvordan ser en typisk træningsuge ud:
Træner Power/Hypertrophy pt., som 4-split, og holder min 1 dag helt fri. Min fantastiske makker sørger for at holde mig 110% til ilden når vi træner. Jeg sætter meget stor pris på at have en seriøs og kompetent makker - det har jeg!

Træner du anderledes op til konkurrence:
Nej, der er ikke den store forskel på træningen før eller op til konkurrence. Vi skifter program hver 8 uge, således vi holder variationen oppe og ikke kører med de samme øvelser, sæt og reps hele tiden. Det har vi fundet ud af fungerer rigtig godt for os. Derudover giver det en hvis motivation, at kunne se frem til nye øvelser mv.

Hvordan ser kosten ud op til konkurrence:
Min kost består af kylling, fisk, pasta, ris, kartofler, knækbrød, div. frugt og en god portion sund fedtstof. Til morgen får jeg min meget højtelskede havregryn med cornflakes, rosiner og proteinpulver. Jeg spiser 8 gange dagligt. Mit daglige calorieindtag ligger på 2100. På min ugentlige spisedag står den ofte på en god rød steak!

Forskelle i kosten off season:
Jeg spiser lidt mere almindeligt, så jeg ikke skal stå og lave en masse andet mad end den familien spiser. Dog er det altid vigtig for mig, at få dækket mit behov for både proteiner og kulhydrater. Jeg har en svaghed for whisky, og nyder en sjus eller to fredag og lørdag aften. Det er noget jeg værdsætter meget højt, og meget nødigt vil undvære. Jeg går til smagninger ca. 3-4 gange årligt, og nyder at prøve forskellige smagsvarianter. Sammen med træning, er whisky noget der betyder livskvalitet for mig.

Styrker og svagheder:
Min styrke er dips og roning når det kommer til konkurrencen. Rent symmetrisk er mit bryst nok min største styrke, men kan også lide mine triceps og skuldre. Mine svagheder må nok siges at være mine biceps og ben. Jeg har meget svært ved at få mine arme og ben til at vokse, selvom jeg har prøvet diverse former for volumen-træning.
Dog mener jeg selv, at min træningsdisciplin er ret høj, og sørger altid for at give mig 100% til hver træning.

Hvad byder fremtiden på:
Både min kone og jeg nyder at konkurrere, og det er med stor sikkerhed heller ikke sidste gang vi stiller op. Det at træne med en konkurrence som mål er meget motiverende, og tanken om at stå på scenen er med til at gøre træningen mere målrettet og struktureret. Træningen lægger jeg bestemt ikke på hylden, og det gør konen heller ikke! Så mon ikke vi ses på scenen de næste år fremad ;-)

Billede

Jeg har valgt at være Bestrong Athlete, i det jeg 100% kan stå inde for, at jeg ALDRIG har prøvet anaboler af nogen form, og heller ALDRIG vil eller skal prøve det. Både i kraft af mit arbejde, men også i kraft af, at det er snyd, pisse usundt og ganske nedbrydende for det menneske du er. Derudover er det sundt at være en del af et team, der har samme syn på træning, hvor man kan dele erfaringer og hvor man kan samle oplysninger og kost og træning. Derudover er der mange gode artikler, opskrifter, programmer m.m. at finde på Bestrong.dk.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nice ! Det var virkelig god læsning :) Godt arbejde. Flere af den slags interviews !
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 917
Tilmeldt: 27. sep 2007, 22:12
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Enig, det er en rigtig flot og velskrevet historie af Christian.

Jeg håber at have flere interviews klar snarest.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TheCzech skrev:Enig, det er en rigtig flot og velskrevet historie af Christian.

Jeg håber at have flere interviews klar snarest.


Prøv at hiv fat i Simon Møller og hør om han vil give et interview. Han er 18 år, og stiller op for første gang. Han går MEGET ind for at være clean atlet, og han er vidst også på vej ind i BeStrong teamet. Fang ham på hans facebook, eller send mig en PM hvis det er interessant :)

Facebook: http://www.facebook.com/BodySimon
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2930
Tilmeldt: 22. aug 2010, 10:03
Geografisk sted: København
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bay skrev:Deltagerliste:
AF H +180 18
AF H -180 11
AF K -165 1
BB H -70 3
BB H -80 10
BB H -90 9
BB H -100 8
BB H 100 7
BB Masters H 3
BB Junior H -80 5
BB Junior H +80 2
BB K -55 1
BB K 55 3
Masters K 2
CBB H -175 3
CBB H -180 9
CBB H 180 10
CBB K -163 3
CBB K 163 5
BF K -163 3
BF K -168 8
BF K 168 13
BF masters K 6
Total: 143


Man må et eller andet sted rose de nuværende atleter, for der er da virkelig tale om en rekorddeltagelse =D> Ser også ligeligt fordelt ud mellem CB/BB og AF/BF.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1865
Tilmeldt: 12. mar 2008, 21:19
Geografisk sted: Viborg
 
Træner her: SportsClub Viborg
DIT Studie
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (19)
Kostplan: Ingen kostplan



ser frem til at skulle der til og se showet
Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1267
Tilmeldt: 16. jul 2011, 10:15
Geografisk sted: Hillerød
 
Træner her: FitnessWorld Hillerød
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Vis kostplan



SienZ skrev:
TheCzech skrev:Enig, det er en rigtig flot og velskrevet historie af Christian.

Jeg håber at have flere interviews klar snarest.


Prøv at hiv fat i Simon Møller og hør om han vil give et interview. Han er 18 år, og stiller op for første gang. Han går MEGET ind for at være clean atlet, og han er vidst også på vej ind i BeStrong teamet. Fang ham på hans facebook, eller send mig en PM hvis det er interessant :)

Facebook: http://www.facebook.com/BodySimon


Det vil jeg gøre, tak for heads up.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Navn: Henrik Kyed
Alder: 27år
Højde: 183cm
Vægt: før konkurrence 88,5kg. Til konkurrence ca. 79kg
Hjemby: Viborg
Klasse: AF Herre +180

Billede

Lidt om mig selv:
Jeg er ved at uddanne mig til social og sundheds assistent, så det meste af denne diæt har forgået i min psykiatripraktik, hvilket har givet nogle sjove samtaler (om hvorvidt jeg var helt rask, haha).
Ellers styrketræner jeg ofte lige efter arbejde, da jeg har mest energi der.
Så skal der laves mad, spises og sove.

Hvor lang tid har du trænet, og hvordan kom du i gang?
Jeg har altid været fascineret af vægte, og da min storebror havde lidt håndvægte og en bænkpres, prøvede jeg mig lidt frem. Dette gav mig en super god fornemmelse!
Startede i mit første center tilbage i år 2000, og har så trænet on/off siden mange forskellige steder og med mange forskellige mål/tilgange.

Billede

Har du tidligere stillet op til konkurrencer, og hvordan er det gået?
Nej dette er min første.. men jeg har set DM en masse gange og loadedcup en enkel gang, og jeg har været hele oppe at køre hver gang… DETTE MÅTTE JEG PRØVE!

Hvordan ser en typisk træningsuge ud for dig?
Før diæt: Styrketræning 5 dagssplit, mandag, onsdag, fredag og lørdag (store muskelgrupper).
På diæt: alle dage i kombination med masser af kredsløbstræning.. MASSER!

Træner du anderledes i perioden op til en konkurrence, end du du gør, når du er off-season?
Ja, forskellen er kredsløbstræningen. Jeg dyrker intet i min off season, og det er pga., at jeg er en fyr med overvejende type 1 muskelfibre, så jeg skal fokusere på min styrketræning, ellers vokser jeg ikke… Desværre, for jeg synes en kombi er optimalt!!

Billede

Hvordan ser din kost ud i perioden op til DM?
Jamen jeg er nok en af de få, som IKKE vejer sin mad.
Jeg spiser MASSER af grøntsager og MASSER af kylling og æg, derudover får jeg 1 gang havregryn om morgenen, 2 proteinshakes om dagen, hvis jeg er ved at eksplodere så spiser jeg en mikrolille smule af noget, der smager sødt.. Menneskets centralnervesystem har brug for sukker, og jeg er ikke ude på at ødelægge mig, næh jeg skal stå kampklar ! (og indtil videre har jeg tabt meget på denne måde og har det fantastisk)

Billede

Hvilke forskelle er der i din kost nu, i forhold til når du er langt fra konkurrence?
Jamen før spiste jeg som jeg lige ville, men jeg har faktisk den holdning lige pt, at jeg holder min diæt stil for evigt dog med plads til et almindeligt måltid samt frugt. Dette begrunder jeg med, at jeg faktisk har øget min styrke betydeligt under min diæt. Jeg har det bedre, og ser bedre ud, så hvorfor vende tilbage? (regner dog med at tage 4kg på efter konkurrencen pga. af faktorer som væskeindtag osv.)

Styrker og svagheder?
He he ja, den er svær. Men min styrke og min svaghed er det samme: Min psyke. Jeg er ENORM selvkritisk og hård ved mig selv, men dette gør også at jeg næsten altid kører på 100%
Tilgengæld gør det også, at min første indskydelse til svaret på dette spørgsmål ville være :
Jeg har kun svagheder, ellers var der ingen grund til at træne!

Hvad byder fremtiden på?
Jamen jeg vinder DM 2011 i AF +180 ! og mandag d.10 okt så forsætter livet som normalt bare med mål at vinde DM 2012 i AF+180 ( og alle andre konkurrencer jeg bliver udtaget til af DBFF !)
Jeg vil udleve min drøm, og det er fitness konkurrencer! Så må det gå, som det går.
Skulle jeg tabe i år ;-) så stiller jeg op indtil jeg har vundet!
Så har jeg en hjemmeside, som tilbyder sundhedsfaglig hjælp til at opnå sundhed/sportslige mål, som jeg håber på, kommer til at køre (http://www.ASAPlife.dk)

Billede
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan





kæft han er stor :O Men er det bare mig, eller er der masser broscience ved 2:10? :shock:
men det ser da ud til at virke :dope:
Brugeravatar
 
Reputation point: 134
 
Indlæg: 7407
Tilmeldt: 29. mar 2011, 23:18
 
Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



henrik kyeds ben ligner tændstikker :S
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 2382
Tilmeldt: 19. okt 2009, 18:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ioxer skrev:henrik kyeds ben ligner tændstikker :S


Tænkte jeg også. Han ser generelt bare tynd ud.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 888
Tilmeldt: 7. sep 2010, 12:29
 
Træner her: Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



"Sune Larsen som er den største myte indenfor dansk bodybuilding...".

Store vægte - mange reps. Det bliver man stor af. I like it.
"Lærling er fårking ripped. Han er meget Zaneonian og burde faktisk bruge sin tid på at rende rundt på Roskilde i et par små 80'er shorts med slids. Aesthetics!"
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 4149
Tilmeldt: 3. jun 2009, 15:08
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg synes umiddelbart ikke der ser ud som om henrik kyeds er klar til at stå på en scene.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 604
Tilmeldt: 23. jan 2010, 12:03
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvad skulle man dog gøre uden en flok dygtige smagsdommere herinde på bb.dk? Hvilke forudsætninger har i for at dømme Henriks placering til AF?

Husker selv da jeg stilte i 2007, hvor min fysik ikke var meget bedre end Henriks og det blev da til en flot 6. plads ud af 13 atleter, idet AF er mere end en blændende konditioneret fysik! Romaskinen og styrkerunden med dips tæller en hel del skal i lige huske!

Syntes det er fedt at Henrik har stillet sig til rådighed til interview og så er takken halvvejs tilsvininger [-X

AF er for alle og der er som sådan ingen krav andet end dem man stiller til sig selv. Henrik beskriver selv sin entusiasme og gåpåmod og det er fedt =D>

Personligt brugte jeg selv første år som et "fumle-år", idet jeg ingen ide havde om hvad jeg gik ind til og derfra har det taget fart!

Har lært en masse ligesindede mennesker at kende, har lært en helt del om mig selv og mine grænser, har lært en helt del om min respons til forskellige træningsmetoder, har lært en helt del omkring fornuftig kost og jeg kan blive ved. Denne proces/livsstil bliver man aldrig træt af;-)

Jeg lærer stadigvæk meget :wink:

klap lige hesten venner og glæd jer over det kæmpe store felt der bla. bliver i AF iår :dance: :dance: :dance:

Et øf og en vov fra en kommende deltager AF +180;-)

/Spiderman
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 575
Tilmeldt: 26. sep 2007, 10:45
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvor kan man egentlig læse om tilmeldingskravene til AF? Har kigget lidt på DBFF, men synes ikke rigtig, der står andet end DM-kravene - det er måske de samme? Ni måneders medlemsskab?
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Henrik Kyed ser da noget splejset ud. Jeg håber han står bedre på scenen! Og før den gode Spiderman forsvarer, er det altså ikke en kritik af manden, bare min vurdering af hans fysik. No hate :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 1709
Tilmeldt: 14. nov 2009, 22:39
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



toto_G4M3R skrev:
kæft han er stor :O Men er det bare mig, eller er der masser broscience ved 2:10? :shock:
men det ser da ud til at virke :dope:



Han indrømmer da i det mindst at han er på krudt.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 838
Tilmeldt: 25. feb 2007, 18:16
Geografisk sted: Vestbjerg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 122.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Rambo-Ringsted skrev:
toto_G4M3R skrev:
kæft han er stor :O Men er det bare mig, eller er der masser broscience ved 2:10? :shock:
men det ser da ud til at virke :dope:



Han indrømmer da i det mindst at han er på krudt.


Det kom også som den helt store overraskelse for de fleste, tror jeg.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 177
Tilmeldt: 14. jun 2007, 08:45
Geografisk sted: Dronninglund
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det er da vanvittigt! Kan det passe, at en dagsbillet til bb koster ca. 450 kroner? Havde ikke i min vildeste fantasi forstillet mig, vi var oppe i den prisklasse.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 56
Tilmeldt: 30. aug 2010, 16:23
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



KongKent skrev:
Rambo-Ringsted skrev:
toto_G4M3R skrev:
kæft han er stor :O Men er det bare mig, eller er der masser broscience ved 2:10? :shock:
men det ser da ud til at virke :dope:



Han indrømmer da i det mindst at han er på krudt.


Det kom også som den helt store overraskelse for de fleste, tror jeg.



Samme her. Fedt at han tør gøre det på film dog.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 838
Tilmeldt: 25. feb 2007, 18:16
Geografisk sted: Vestbjerg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 122.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Rambo-Ringsted skrev:
KongKent skrev:
Rambo-Ringsted skrev:
toto_G4M3R skrev:
kæft han er stor :O Men er det bare mig, eller er der masser broscience ved 2:10? :shock:
men det ser da ud til at virke :dope:



Han indrømmer da i det mindst at han er på krudt.


Det kom også som den helt store overraskelse for de fleste, tror jeg.



Samme her. Fedt at han tør gøre det på film dog.


Helt vildt fedt, faktisk.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 177
Tilmeldt: 14. jun 2007, 08:45
Geografisk sted: Dronninglund
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



toto_G4M3R skrev:
kæft han er stor :O Men er det bare mig, eller er der masser broscience ved 2:10? :shock:
men det ser da ud til at virke :dope:



mærkeligt han har 3/4 jeans på når han træner det ser man ik så tit
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2996
Tilmeldt: 17. feb 2011, 12:55
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



KongKent skrev:
Rambo-Ringsted skrev:
KongKent skrev:
Rambo-Ringsted skrev:
toto_G4M3R skrev:
kæft han er stor :O Men er det bare mig, eller er der masser broscience ved 2:10? :shock:
men det ser da ud til at virke :dope:



Han indrømmer da i det mindst at han er på krudt.


Det kom også som den helt store overraskelse for de fleste, tror jeg.



Samme her. Fedt at han tør gøre det på film dog.


Helt vildt fedt, faktisk.


Hehe, spørgsmålet er om alle hans andre potentielle indrømmelser bør se dagens lys :lol: Han er godt nok fucked :lol:


Glæd jer til at se Søren Møller i stedet, han stiller også op i +100kg klassen (110-115kg scenevægt) og han er en kanon person der er et godt forbillede for alle i sporten, i hvert fald som person..

Min klare favorit til DM, udover de to andre kammerater jeg har der stiller op i juniorklasserne (begge mellem 80 og 90kg på ~175cm), de kommer også til at stå godt..
Brugeravatar
 
Reputation point: 145
 
Indlæg: 3008
Tilmeldt: 4. feb 2010, 21:27
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Martin88 skrev:Glæd jer til at se Søren Møller i stedet, han stiller også op i +100kg klassen (110-115kg scenevægt) og han er en kanon person der er et godt forbillede for alle i sporten, i hvert fald som person..


Det bliver bestemt spændende at se masskinen helt drejet ned. Sidst jeg så ham til DM var, som jeg lige husker det, tilbage i '06 hvor han vandt foran én fra Aalborg. De stod begge rigtig skarpt. Siden er der gået lidt børn i den på hjemmefronten, så jeg har ikke fået nosset mig sammen til at tage af sted. Men 2011 bliver et lille comeback og jeg har på fornemmelsen at der er sket en lille smule med Sørens fysik i den mellemliggende periode. :D

Og ligesom dig er der også andre atleter, som jeg ser frem til at se stå på scenen og vise dagsformen frem. Det bliver en ond lørdag. :twisted:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 177
Tilmeldt: 14. jun 2007, 08:45
Geografisk sted: Dronninglund
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Er der ingen i bb og cbb klasserne herinde fra :D
Nu ved jeg ikke med atletic fitness. men bb klassen ser man sku noget tam og udsultet ud nu. Det er først når de bliver carbet op at man ser virkelig hård ud.
Så vent til Henrik er på scenen bare det han stiller op viser han har nosser. glæder mig il at se ham :D
Pubmed: helpin' the anti-Bros post links to abstracts of studies they never read...anything less is Broscience!

-To the PubMed ninjas; you are what is wrong with the internet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 504
Tilmeldt: 7. jul 2010, 09:52
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 200.00
- Squat: 225.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Spiderman skrev:Hvad skulle man dog gøre uden en flok dygtige smagsdommere herinde på bb.dk? Hvilke forudsætninger har i for at dømme Henriks placering til AF?

Husker selv da jeg stilte i 2007, hvor min fysik ikke var meget bedre end Henriks og det blev da til en flot 6. plads ud af 13 atleter, idet AF er mere end en blændende konditioneret fysik! Romaskinen og styrkerunden med dips tæller en hel del skal i lige huske!

Syntes det er fedt at Henrik har stillet sig til rådighed til interview og så er takken halvvejs tilsvininger [-X

AF er for alle og der er som sådan ingen krav andet end dem man stiller til sig selv. Henrik beskriver selv sin entusiasme og gåpåmod og det er fedt =D>

Personligt brugte jeg selv første år som et "fumle-år", idet jeg ingen ide havde om hvad jeg gik ind til og derfra har det taget fart!

Har lært en masse ligesindede mennesker at kende, har lært en helt del om mig selv og mine grænser, har lært en helt del om min respons til forskellige træningsmetoder, har lært en helt del omkring fornuftig kost og jeg kan blive ved. Denne proces/livsstil bliver man aldrig træt af;-)

Jeg lærer stadigvæk meget :wink:

klap lige hesten venner og glæd jer over det kæmpe store felt der bla. bliver i AF iår :dance: :dance: :dance:

Et øf og en vov fra en kommende deltager AF +180;-)

/Spiderman


Ligger man billeder eller træningsprogrammer ud på BB.dk eller nettet generelt, vil det blive vurderet blandt de folk der læser det. That's the game.
"Ronnie Coleman, it's not gay to love him. It's gay not too!"
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 962
Tilmeldt: 2. maj 2010, 23:58
 
Træner her: S.A.T.S Hvidovre
Dansk Fitness Vanløse
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lean2000 skrev:Er der ingen i bb og cbb klasserne herinde fra :D
Nu ved jeg ikke med atletic fitness. men bb klassen ser man sku noget tam og udsultet ud nu. Det er først når de bliver carbet op at man ser virkelig hård ud.
Så vent til Henrik er på scenen bare det han stiller op viser han har nosser. glæder mig il at se ham :D


Simon Møller interviewet kommer nok op i dag. Han stiller op i -80kg Junior og -70kg Senior :)
Det er ihvertfald blevet sendt færdiglavet igår :)
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2930
Tilmeldt: 22. aug 2010, 10:03
Geografisk sted: København
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nice nok :-)
Pubmed: helpin' the anti-Bros post links to abstracts of studies they never read...anything less is Broscience!

-To the PubMed ninjas; you are what is wrong with the internet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 504
Tilmeldt: 7. jul 2010, 09:52
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 200.00
- Squat: 225.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Bodybuilding & Fitness




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster