Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

The Blight skrev:hej gutter
havde i længere tid hørt gode ting fra folk der har taget NO-Xplode fra BSN, det lyder til at det virker utroligt godt
ved godt at der måske kan være et salgs trik bag det, ved at ronnie - jay tager det men ville gerne lige prøve noget helt nyt
findes der et sted i DK hvor man kan købe det, ellers er der nogen her på sitet der har prøvet det og hvad synes i om det?

The Blight skrev:hmm, tak for beskrivelsen !
Men vilket produkt skulle det ellers være, jeg har været på Protein - WG - Kreatin fra bodylab i lidt mere end 1år nu.. og synes det er på tide at smage nogen andre varermærker og se om det har andet effeckt !
lige et sprøgsmål hvorfor er det at jeg ikke kan finde en spand No-Xplode alså uden tilbehører og andre varer lige pt, kan jeg kun se
Cellmass, Nitrix og No Xplode
Fight Stack
og en No-Xplode pakke hvor der er smagsprøver i, er det mig der forstår det forkert eller for man de ting gratis med i købet med No-xplode spanden

The Blight skrev:okay heh, jamen lige pt står bestillingen på No-xplode spanden fra BSN efter mine 2WG´s Fra Bodylab går til tomme
så har jeg også gainet omkring 35kg, og regner med at blive Lean to the Bean næste sommer bare for at se hvordan det er at cutte tot the max![]()
Pt, har jeg planlagt at nå guns og så begynde at cutte, det tager vel omkring 4-5måneders hardcore focuz for at opnå 3-4cms

The Blight skrev:hmm, tak for beskrivelsen !
Men vilket produkt skulle det ellers være, jeg har været på Protein - WG - Kreatin fra bodylab i lidt mere end 1år nu.. og synes det er på tide at smage nogen andre varermærker og se om det har andet effeckt !

Supplement Facts
Serving Size: 1 scoop (20.5g)
Servings per Container: 40
Amount Per Serving % Daily Value
Calories 36
Calories from Fat 0
Total Fat 0g 0%
Saturated Fat 0g 0%
Cholesterol 0mg 0%
Sodium 150mg 6%
Potassium 75mg 2%
Total Carbohydrates 9g 3%
Sugars 0g 0%
Protein 0g 0%
Vitamin B6 (Pyridoxine HCl) 25mg 1250%
Vitamin B12 (cyanocobalamin) 120mcg 2000%
Folic Acid 400mcg 100%
Magnesium 360mg 90%
Phospherous 500mg 50%
Calcium 75mg 8%
NO-XPLODE's Proprietary Blend 20,500mg **
(NO-XPLODE contains a patent pending nutrient suspension Matrix & Efforsorb Delivery System)
No Meta-Fusion (patent Pending) **
L-Arginine AKG, Citral-M (Citulline Malate), L-Citrulline AKG, L-Histidine AKG, RC-NOS (Rutacarpine 95%) Gynostemma Pentaphyllum (95% Gypenosides), NAD (Nicotinamide Adenine Dinucleotide)
Muscle Volumnizing Creatine Matrix (patent Pending) **
2CM (Dicreatine Malate), Betapure (Trimethyglycine), Glycovol (Glycocyamine),Guanipro (Guanidino Propo\ionic Acid) Cinnulin PF (Aqueous Cinnamon Extract), Keto-Isocaproate Potassium
Ener-Tropic Xplosion (Patent Pending) **
L-Tyrosine, Taurine, Endurlac (Glucuronolactone) L-Tyrosine AKG, Methylxanthines (Caffeine), MCT's (Medium Chain Triglycerides), Vinpocetine 99%, Vincamine 99%, Vinburnine 99%
Phospho-Electrolyte Replacers **
Calcium Phosphate, Magnesium Oxide, Potassium Phosphate, Sodium Phosphate
Glycerol Hydrating Polymers **
Potassium Glycerophosphate, Magnesium Glycerophosphate, Glycerol Stearate.
* Percent Daily Values are based on a 2000 calorie diet.
** Percent Daily Values not established.
OTHER INGREDIENTS: Maltodextrin, Citric Acid, Sodium Bicarbonate, Lemon Juice Powder (Lemonade Frost and Fruit Punch Freeze only), Malic Acid (Fruit Punch Freeze only), Potassium Citrate, Natural and Artificial Flavors, Aspartame, Acesulfame Potassium, FD&C Red 40 (Fruit Punch Freeze only), FD&C Yellow 5 Lake (Lemonade Frost and Orange Citrus Ice only), FD&C Blue 1 (Fruit Punch Freeze only).

The Blight skrev:nu ved jeg ikke lige helt, men No-Xplode har jeg kun hørt gode ting fra, mit sprøgsmål var så hvad indeholder No-xplode?
The Blight skrev:
synes ikke prisen er helt gal

The Blight skrev:vil bare prøve noget nyt, og som folk siger er smagen helt i top

The Blight skrev:generalt masse, men styrke følger jo der med

The Blight skrev:generalt masse, men styrke følger jo der med
har været i gang med bulk lige siden jeg har startet med at træne, såe jae...
hvad er der at prøve ,har været på protein - kreatin - carbs - WG - Ominimin vitaminpiller - fiske oile osv.
har hørt lidt om Test boosters, men ved ikke særligt meget om dem og om de er lovlige i DK
skal lige siges at jeg har gainet 35kg siden jeg har startet med at træne, og har trænet 1.5år seriøstog har en BF på omkring 8% lige pt

Men kulgyderater never read about what they are for, hvis jeg husker korrekt fra biologi timerne er det energi til hjernen... men de bliver vidst også brændt af ved Cardio når man er i dårlig form, ved bedre form skifter kroppen over til fedt depoter

andersen skrev:Men kulgyderater never read about what they are for, hvis jeg husker korrekt fra biologi timerne er det energi til hjernen... men de bliver vidst også brændt af ved Cardio når man er i dårlig form, ved bedre form skifter kroppen over til fedt depoter
Det var dog MEGET forkert.. beklager..

andersen skrev:Men kulgyderater never read about what they are for, hvis jeg husker korrekt fra biologi timerne er det energi til hjernen... men de bliver vidst også brændt af ved Cardio når man er i dårlig form, ved bedre form skifter kroppen over til fedt depoter

Bay skrev:andersen skrev:Men kulgyderater never read about what they are for, hvis jeg husker korrekt fra biologi timerne er det energi til hjernen... men de bliver vidst også brændt af ved Cardio når man er i dårlig form, ved bedre form skifter kroppen over til fedt depoter
Kulhydrater er kroppens primære energikilde. Kulhydraterne gennemgår i kroppen en kæde af processer, som omdanner det til ATP som er den energi kroppen bruger. Denne kæde af processer er en meget lang historie, som mange ville finde kedelig - så den vil jeg fritage jer forAf andre energikilder er der protein og fedt - disse kilder kan hjernen ikke bruge. Hjernen kan kun forbrænde glukose.

J-S-O skrev:Bay skrev:andersen skrev:Men kulgyderater never read about what they are for, hvis jeg husker korrekt fra biologi timerne er det energi til hjernen... men de bliver vidst også brændt af ved Cardio når man er i dårlig form, ved bedre form skifter kroppen over til fedt depoter
Kulhydrater er kroppens primære energikilde. Kulhydraterne gennemgår i kroppen en kæde af processer, som omdanner det til ATP som er den energi kroppen bruger. Denne kæde af processer er en meget lang historie, som mange ville finde kedelig - så den vil jeg fritage jer forAf andre energikilder er der protein og fedt - disse kilder kan hjernen ikke bruge. Hjernen kan kun forbrænde glukose.
Nu er det faktisk lang tid siden jeg har hørt den historie, så du må gerne komme med den igen, hvis du har lyst - udelukkende hvis du har lyst! Ellers, så må jeg jo selv lede...
Nå, men hjernen kan altså ikke udelukkende forbrænde glukose! Det er rigtigt nok at hjernen foretrækker glukose, og det er også helt klart det mest optimale brændstof for hjernen, men det er ikke det eneste hjernen kan køre på. Fra tid til anden er såkaldte Keto-diæter populære: disse diæter indeholder meget lidt kulhydrat, hvorfor hjernen ikke altid får nok glukose som brændstof! Her bliver der så dannet ketoner af fedt, som hjernen kan bruge i stedet for glukose...
Men keto-diæter er generelt noget værre lort efter min mening! Man vil sandsynligvis føle sig uoplagt, træt, hovedpine og lignende andre pisse irriterende ting...

Bay skrev:J-S-O skrev:Bay skrev:andersen skrev:Men kulgyderater never read about what they are for, hvis jeg husker korrekt fra biologi timerne er det energi til hjernen... men de bliver vidst også brændt af ved Cardio når man er i dårlig form, ved bedre form skifter kroppen over til fedt depoter
Nu er det faktisk lang tid siden jeg har hørt den historie, så du må gerne komme med den igen, hvis du har lyst - udelukkende hvis du har lyst! Ellers, så må jeg jo selv lede...
Nå, men hjernen kan altså ikke udelukkende forbrænde glukose! Det er rigtigt nok at hjernen foretrækker glukose, og det er også helt klart det mest optimale brændstof for hjernen, men det er ikke det eneste hjernen kan køre på. Fra tid til anden er såkaldte Keto-diæter populære: disse diæter indeholder meget lidt kulhydrat, hvorfor hjernen ikke altid får nok glukose som brændstof! Her bliver der så dannet ketoner af fedt, som hjernen kan bruge i stedet for glukose...
Men keto-diæter er generelt noget værre lort efter min mening! Man vil sandsynligvis føle sig uoplagt, træt, hovedpine og lignende andre pisse irriterende ting...
Mine noter er p.t. udlånt, men jeg skal nok lige få dem tilbage og skrive et hurtig oplæg om det![]()
Så lærte jeg også lidt idag, tak

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster