Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rafn skrev:Ville være lækkert hvis bodylab kom med en frugt smag (Lime, vandmelon, apple, eller noget andet super frisk) Syntes faktisk der var snak om en med noget bærsmag en gang?

Rasmus Thorup skrev:Rafn skrev:Ville være lækkert hvis bodylab kom med en frugt smag (Lime, vandmelon, apple, eller noget andet super frisk) Syntes faktisk der var snak om en med noget bærsmag en gang?
En ny variant er netop færdig-udvilket. Vi er meget tilfredse med den. Den skal blandes med vand og smager af fersken/appelsin. Der er ingen bismag af protein. Vi laver gratis prøver på den som er klar om ca. 3-4 uger.

Rafn skrev:Rasmus Thorup skrev:Rafn skrev:Ville være lækkert hvis bodylab kom med en frugt smag (Lime, vandmelon, apple, eller noget andet super frisk) Syntes faktisk der var snak om en med noget bærsmag en gang?
En ny variant er netop færdig-udvilket. Vi er meget tilfredse med den. Den skal blandes med vand og smager af fersken/appelsin. Der er ingen bismag af protein. Vi laver gratis prøver på den som er klar om ca. 3-4 uger.
Lyder helt kanon..Var også ved at være en smugle træt af de smag som er der nu, men igen nu er smagen til at overleve.

Herakle skrev:Så skal du have fat i Nectar fra Syntrax.. de laver nogle crazy smagsvarianter. Og det kan blive meget juice/saftevandsagtigt da det ikke bliver tygt. Det koster også lidt mere.
det er protein uden carps og fed overhoved.

Rasmus Thorup skrev:Herakle skrev:Så skal du have fat i Nectar fra Syntrax.. de laver nogle crazy smagsvarianter. Og det kan blive meget juice/saftevandsagtigt da det ikke bliver tygt. Det koster også lidt mere.
det er protein uden carps og fed overhoved.
Det er deres Fuzzy Navel vi har brugt som bench mark. Vi synes selv den er min. ligeså god.
Vores Whey 95 version indeholder heller ingen carbs eller fedt. Du kan også få vores Whey 95 med frugtsmag om ca. 1 måned.

Ham den bette skrev:Og konsistensen bliver den lige så "tung" som med chokolade eller bliver den mere saftevands agtig ?

Equus skrev:uden at vide det vil jeg gætte på at whey 95 udgave bliver saftevandasagtig, da isolat generelt er tyndere, og giver denne konsistens.
Whey 80 udgaven bliver efter min bedste overbevisning mælkeagtig

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Rasmus Thorup skrev:Equus skrev:uden at vide det vil jeg gætte på at whey 95 udgave bliver saftevandasagtig, da isolat generelt er tyndere, og giver denne konsistens.
Whey 80 udgaven bliver efter min bedste overbevisning mælkeagtig
Korrekt. Men da den mælkeagtige smag som Whey 80 har ikke matcher så godt med en frugtsmag kigger vi lidt på en anden type whey som minder lidt mere om 95'eren i smag.

Jacobglumby skrev:Hvornår ville den her variant udkomme ?

Rasmus Thorup skrev:Jacobglumby skrev:Hvornår ville den her variant udkomme ?
Vi har netop i dag modtaget de sidste ingredienser. Om max 10 dage burde første batch være klar.

The Little Kid skrev:Rasmus Thorup skrev:Jacobglumby skrev:Hvornår ville den her variant udkomme ?
Vi har netop i dag modtaget de sidste ingredienser. Om max 10 dage burde første batch være klar.
Sender I de gratis smagsprøver ud eller skal de afhentes?

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster