Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

4Play skrev:Hehe definationen af skrammel mangler vist =)

4Play skrev:Hehe definationen af skrammel mangler vist =) Jeg snakker sunde ting at skifte en pære ud med et æble, brune ris med fuldkornspasta etc. Det er ikke skrammel for mig, men en variation til min smagsløg der øger min livs kvalitet i forhold til en kur/cut =)

Biggalow skrev:
Eftersom man fra 2007+ har påvist i studier at høj frekvens at måltider ikke nødvendigvis er en fordel[...]
Intermittent fasting derimod ser ud til at holde på et stort potentiale.[...]

Biggalow skrev:men hvis IF fortsætter med at give positive resultater så skulle det ikke undre mig at IF bliver standard protokollen for BB om nogle år.

4Play skrev:Biggalow skrev:
Eftersom man fra 2007+ har påvist i studier at høj frekvens at måltider ikke nødvendigvis er en fordel[...]
Intermittent fasting derimod ser ud til at holde på et stort potentiale.[...]
Intermittent fasting? Forklar forklar

Misterhamper skrev:Biggalow skrev:men hvis IF fortsætter med at give positive resultater så skulle det ikke undre mig at IF bliver standard protokollen for BB om nogle år.
Klart klart, held og lykke med at spise adskillige tusinder kcal i ét måltid af primært sunde ting.

Misterhamper skrev:Biggalow skrev:men hvis IF fortsætter med at give positive resultater så skulle det ikke undre mig at IF bliver standard protokollen for BB om nogle år.
Klart klart, held og lykke med at spise adskillige tusinder kcal i ét måltid af primært sunde ting.

Magic-MJ-Music skrev:Misterhamper skrev:Biggalow skrev:men hvis IF fortsætter med at give positive resultater så skulle det ikke undre mig at IF bliver standard protokollen for BB om nogle år.
Du tænker på Warrior diæt.. Det er det ikke..
Her faster du i 16 timer og spiser i 8..

Mussetrussen skrev:Jeg vil sige at i gennemsnit er 6 ud af mine daglige 7-8 måltider det samme hver dag. Og det har det været i 10 år. Hvis jeg ikke er kørt død i det nu, så gør jeg det nok aldrig. Når jeg cutter ned kan jeg nogle gange virkelig savne noget bestemt mad, men så kigger jeg mig en gang i spejlet og kan se at min kostplan virker, og så forsvinder lysten som regel til at spise noget jeg ved der ikke gavner min form.

Misterhamper skrev:At sige det sagtens kunne blive "normen for bodybuildere" er ret langt ude.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster