Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Du behøver reelt ikke voldsomt mange øvelser for at få en effektiv og komplet træning. Hvis du er træt i slutningen af dit træningspas, så kunne det være du skulle prøve at skære ned til et "back-to-basics" træningsprogram, hvor du kun fokusere på en række gode solide basisøvelser. Så kan du altid senere hen smide flere øvelser på, i takt med at din work capacity stiger. Det kunne være noget ala nedenstående:
Squat 4 sæt x 6-8 reps
Rumænsk dødløft 4 sæt x 6-8 reps
Bænkpres 4 sæt x 6-8 reps
Military presses 4 sæt x 6-8 reps
Bent over barbell rows 4 sæt x 6-8 reps
Pullups 4 sæt x 6-8 reps
Barbell curls 4 sæt x 6-8 reps
Dips 4 sæt x 6-8 reps

iboy skrev:Skal jeg bare lave de øvelser alle 3 dage?

A Menace To Chicken skrev:Husk at æde som en udhungret løve og sove som en mæt baby.
(no gay)

iboy skrev:Tak for alle de hurtige svar, jamen vil da lige prøve at køre det program næste gang jeg skal over og træne (i morgen) nu hvor du siger jeg skal spise en del, så tænkte jeg på om der er noget specielt om hvad jeg skal spise, og jeg mener sådan kan det gå hvis man fx lige tager sig en pizza en fredag eller sådan? håber i forstår hvad jeg mener ;D

A Menace To Chicken skrev:Når jeg har kørt fullbody, har jeg altid foretrukket at køre to forskellige pas - et A og et B - som begge rammer hele kroppen, bare med forskellige øvelser.
Noget i den her stil:
Pas A:
Squat: 5x5
SLDL: 3x8
Bænkpres: 5x5
Military press: 3x8
Pulldowns ell. Chins: 5x8/eller til failure
Dragon flags ell. decline crunches (med vægt): 3x10-12
Pas B:
Dødløft: 5x5
Front-squat: 3x8
Skrå bænk: 5x5
Dips: 3x8
Rows: 5x8 (vekslede mellem DB-rows og seated, cable-rows)
Dragon flags ell. decline crunches (med vægt): 3x10-12
Ugen struktureret ala det her:
1: pas A
2: - off
3: pas B
4: kardio
5: pas A
6: kardio
7: - off
8: pas B
9: - off
10: pas A
11: kardio
12: pas B
13: kardio
14: - off
.. osv.
Kardio finder du selv ud af, og kan udelade efter behov og temperament. Det kan være tabata-whatever, løb, parkeur, onani, stavgang eller hvad du nu foretrækker.
Husk at æde som en udhungret løve og sove som en mæt baby.

iboy skrev:nu har jeg efter hånden trænet seriøst i 5 måneder og har et spørgsmål ang....mine mavemuskler hvis de vokser kan ens mave så godt blive lidt større idet

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster