Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Andersbr skrev:En ting er sikkert, hvile indtil skaden er væk vil helt sikkert hjælpe. Spørgsmålet er så om du vil holde den nødvendige pause

ClausA skrev:Hvilken type smerter er det, og går det videre fra håndleddet, altså op i armen mod albuen, eller rundt om håndleddet?
Jeg vil umiddelbart tro at du har fået seneskedehindebetændelse, eftersom du har lavet en eksplosiv handling du ikke er vant til at udføre. (dvs. holdt forkert i et fransk pres)
Du kan prøve at give dine håndled lidt massage, og varme dem lidt op inden.. Dvs. roter lidt med håndleddet :-)
Ellers burde det gå over af sig selv. Går det ikke over af sig selv bør du holde pause, og opsøge en fyioterapeut, kronisk senebetændelse er ikke sjov :p

AndersHauberg skrev:ClausA skrev:Hvilken type smerter er det, og går det videre fra håndleddet, altså op i armen mod albuen, eller rundt om håndleddet?
Jeg vil umiddelbart tro at du har fået seneskedehindebetændelse, eftersom du har lavet en eksplosiv handling du ikke er vant til at udføre. (dvs. holdt forkert i et fransk pres)
Du kan prøve at give dine håndled lidt massage, og varme dem lidt op inden.. Dvs. roter lidt med håndleddet :-)
Ellers burde det gå over af sig selv. Går det ikke over af sig selv bør du holde pause, og opsøge en fyioterapeut, kronisk senebetændelse er ikke sjov :p
Nej smerten, er kun omkring håndledet, de to hårdeste øvelser at udføre med håndledet er DB curls og chinups (underhånds) nogle gange bliver jeg nødt til at bruge et håndledes-beskytter på det skadede håndled.

jesperlinde skrev:AndersHauberg skrev:ClausA skrev:Hvilken type smerter er det, og går det videre fra håndleddet, altså op i armen mod albuen, eller rundt om håndleddet?
Nej smerten, er kun omkring håndledet, de to hårdeste øvelser at udføre med håndledet er DB curls og chinups (underhånds) nogle gange bliver jeg nødt til at bruge et håndledes-beskytter på det skadede håndled.
Den fejl er der bare rigtig mange der laver, og så hver gang de kan mærke håndledet bider fra sig, så strammer de lige håndleds beskytteren en ekstra gang.. Lad håndledet få noget ro og hvile hvis den er gal.

jesperlinde skrev:ja, og start stille og roligt op, skader er jo tegn på overbelastning.. Så tag en pause, få skaden væk, og start ligeså stille og roligt op igen.

jesperlinde skrev:jaja, det må du jo om, er jo dit håndled, og dig som spørger efter hjælp..

ClausA skrev:Hvilken type smerter er det, og går det videre fra håndleddet, altså op i armen mod albuen, eller rundt om håndleddet?

AndersHauberg skrev:jesperlinde skrev:jaja, det må du jo om, er jo dit håndled, og dig som spørger efter hjælp..
Ja, men ville gerne høre problemet taklet fra flere vinkler, med mindre du har ekspertise inden for dette område?

Thomas Vestergaard skrev:ClausA skrev:Hvilken type smerter er det, og går det videre fra håndleddet, altså op i armen mod albuen, eller rundt om håndleddet?
Er det "muligt" også at få i skinnebenet? Har døjet med mine ben i omkring 1 ½ år.. Måske burde jeg finde en fysioterapeut.. Hvad kan de gøre ved det?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster