Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Morrison skrev:Det er der intet ulovligt i. Go nuts.

MC skrev:Morrison skrev:Det er der intet ulovligt i. Go nuts.
Ikke fordi jeg betvivler din viden, men kan du give mig en grund til at det er lovligt

Morrison skrev:MC skrev:Morrison skrev:Det er der intet ulovligt i. Go nuts.
Ikke fordi jeg betvivler din viden, men kan du give mig en grund til at det er lovligt
Ville jeg ønske jeg kunneKan bare huske jeg har set denne diskussion et andet sted, og de kom frem til at det ikke er ulovligt. Tror selskaberne har ret til at fjerne videoerne hvis de vil, men det gør de sjældent når det drejer sig om musik

Dingo skrev:Men ja ok, min kæreste prøver i det mindste...

Ja det ved jeg. Jeg elsker hende også meget højt. Og jeg lover dig hun kan svinge de hofter på lagnerne!Morrison skrev:Dingo skrev:Men ja ok, min kæreste prøver i det mindste...
For satan, Du er en heldig mand Dingo

Dingo skrev:Ja det ved jeg. Jeg elsker hende også meget højt. Og jeg lover dig hun kan svinge de hofter på lagnerne!Morrison skrev:Dingo skrev:Men ja ok, min kæreste prøver i det mindste...

Jamen det er jo dig på videoen?MC skrev:Dingo skrev:Ja det ved jeg. Jeg elsker hende også meget højt. Og jeg lover dig hun kan svinge de hofter på lagnerne!Morrison skrev:Dingo skrev:Men ja ok, min kæreste prøver i det mindste...
Jeg troede at JEG var din bitch!!!![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster