Ja - jeg husker det som det var i går ..BAY lad være med at larme med den proteinshake!..det var da utrolig..unger nu om dage!
Nå, hvor kom jeg fra - Ja, det var i det herrens aarhundrede 1900, hvor jeg var ung og tankerne fulde af kødlige lyster og den alkoholiserede drik, kaldet øl, sprudlede lystigt i mit hoved.
I disse dage var vi tit på stranden. Vi var mest bekendt med strandene i Øster Hurup og Løkken/Blokhus.
Disse steder blev ofte - i tide og utide - angrebet af os unge drengerøve, når vi skulle ud og se på det topløse hunkøn og nyde livet, kaldet øl!
Disse strande blev tit angrebet i dagstimerne, når solen var på sit højeste. Grunden til dette var at vi ofte om aftenen havde indlogeret os på div. sommerhuse, telte og campingvogne rundt i disse byer, alt for at tilbringe adskillelige dage i syndig beruselse.
-
NÅÅ! Pointet med mit tilbageblik var sådan set bare: Bliver der gjort noget ekstra ud af sommeren på BB.dk?
Jeg tænkte nemlig, at tit på disse førnævnte strande tit er arrangementer, altså nogle butikker/foreninger afholder volleykonkurrencer. AXE har uddelt gratis shampoo, afholdt konkurrencer i hvem der hurtigst kunne hukke ting ud af en stor isterning, store biler med musik i som kunne samle folket, osv. osv.
Var det ikke en ide hvis bodyman/bodylab/bb.dk afholdte noget i den stil på en strand til sommer? Altså konkurrencer, sponsorvarer, et eller andet?
F.eks. kunne vi få S.K. og Mikkel Leicht op og stå for nogle strækmandskonkurrencer på stranden eller noget i den stil
Det syntes jeg ihvertfald, at det kunne være ret godt og sjovt!
Og selvfølgelig skal det ikke gå op i druk, som mit historie måske kunne få folk til at tro, men rigtig strandhygge
Og det behøver selvfølgelig ikke kun være i nordjylland - det kan jo sagtens være på en strand på sjælland eller noget (noot).
Man kan nemlig sagtens forestille sig at bodyman skød lidt penge i nogle arrangementer i de mest travle uger på stranden i f.eks. løkken og bruge det som PR - og på samme tid har vi mulighed for at komme op og promoverer BB.dk på stranden med evt. bannere osv..
Men det var bare en ide jeg fik og ville give videre - hvis I kan følge mine ideer
-
Men noget helt andet, som også handler om det samme:
Kunne det ik være fedt at lave nogle samlede ture til stranden - altså BB-folk?
Så fylder vi nogle biler og pisker til stranden og får en dag eller to til at gå der?
Det syntes jeg ihvertfald det ku være rent blær - altså komme en folk mennesker i BB.dk trøjer og indtage en del af stranden - men måske også lidt bb-nørdet