Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1272
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1270

Følg bodybuilding.dk på

En ide til sommer?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Sååå børnlille - sæt jer nu ned i jeres små sækkestole og hør pappa her fortælle en anekdote fra mine yngre dage.
Ja - jeg husker det som det var i går ..BAY lad være med at larme med den proteinshake!..det var da utrolig..unger nu om dage!
Nå, hvor kom jeg fra - Ja, det var i det herrens aarhundrede 1900, hvor jeg var ung og tankerne fulde af kødlige lyster og den alkoholiserede drik, kaldet øl, sprudlede lystigt i mit hoved.

I disse dage var vi tit på stranden. Vi var mest bekendt med strandene i Øster Hurup og Løkken/Blokhus.
Disse steder blev ofte - i tide og utide - angrebet af os unge drengerøve, når vi skulle ud og se på det topløse hunkøn og nyde livet, kaldet øl!
Disse strande blev tit angrebet i dagstimerne, når solen var på sit højeste. Grunden til dette var at vi ofte om aftenen havde indlogeret os på div. sommerhuse, telte og campingvogne rundt i disse byer, alt for at tilbringe adskillelige dage i syndig beruselse.

-
NÅÅ! Pointet med mit tilbageblik var sådan set bare: Bliver der gjort noget ekstra ud af sommeren på BB.dk?

Jeg tænkte nemlig, at tit på disse førnævnte strande tit er arrangementer, altså nogle butikker/foreninger afholder volleykonkurrencer. AXE har uddelt gratis shampoo, afholdt konkurrencer i hvem der hurtigst kunne hukke ting ud af en stor isterning, store biler med musik i som kunne samle folket, osv. osv.
Var det ikke en ide hvis bodyman/bodylab/bb.dk afholdte noget i den stil på en strand til sommer? Altså konkurrencer, sponsorvarer, et eller andet?
F.eks. kunne vi få S.K. og Mikkel Leicht op og stå for nogle strækmandskonkurrencer på stranden eller noget i den stil :)
Det syntes jeg ihvertfald, at det kunne være ret godt og sjovt!
Og selvfølgelig skal det ikke gå op i druk, som mit historie måske kunne få folk til at tro, men rigtig strandhygge :D

Og det behøver selvfølgelig ikke kun være i nordjylland - det kan jo sagtens være på en strand på sjælland eller noget (noot).

Man kan nemlig sagtens forestille sig at bodyman skød lidt penge i nogle arrangementer i de mest travle uger på stranden i f.eks. løkken og bruge det som PR - og på samme tid har vi mulighed for at komme op og promoverer BB.dk på stranden med evt. bannere osv..

Men det var bare en ide jeg fik og ville give videre - hvis I kan følge mine ideer :D

-
Men noget helt andet, som også handler om det samme:
Kunne det ik være fedt at lave nogle samlede ture til stranden - altså BB-folk?
Så fylder vi nogle biler og pisker til stranden og får en dag eller to til at gå der?
Det syntes jeg ihvertfald det ku være rent blær - altså komme en folk mennesker i BB.dk trøjer og indtage en del af stranden - men måske også lidt bb-nørdet :D
__________Billede
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: København

Træner her: Power Gym
fitness world Englandsvej

Styrkeliste
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

he he lyder som en god ide mht. reklame - afventer spændt hvad BB teamet siger..
Brugeravatar

Geografisk sted: København NV

Kostplan: Ingen kostplan

Lyder sku hyggeligt en strandtur er altid godt..:) Men som bb folk ville jeg måske foreslå en weber til de 14 kg kylling og ris :mrgreen:
Lets get another Shcrimp on the Barbey!! ^^

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 116.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 161.00

bb nørd!! :D

Logbog: Ingen logbog

Tvivler på at stranden er det rigtig sted at reklame, men ellers et fint forslag. Folk er kommet for at hygge med deres venner - ikke for at høre om træning. Det er muligvis mig som er snæversynet :lol:

Men en BB.dk strandtur - kunne jeg sagtens være frisk på :D
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Super mærkeligt, jeg tænkte på det samme i går da jeg kom ud af solen :) Det kunne være super sjovt med en BB.dk strandtur, og vi har go tid til at planlægge nu, hvis ikke bodyman vil spytte lidt i kassen, er der så ikke nogen på boardet der køre rundt i nogle store 4-hjulstrækkere med noget musik i :D Jeg er super frisk uanset hvor i dk vi skal hen, jeg kan tage 3 ud over mig med fra sydfyn i bil hvis det skulle være :) Fedt at du tager initiativ Mikey
Brugeravatar

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Langelands Body & Motionsklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Dødløft: 210.00

Hvad sker der for dig mikey, du ved godt at BB/Styrke er en egoistsport - Det går slet ikke med sådan nogen sociale foreslag, det kan vi slet ikke kapere. :lol:

Sjovt nok foreslag, der skal da næsten kigges på om det kan lade sig gøre. :wink:
Pain Is Temporary, Pride Is Forever | Some do roids, i do hard work
Brugeravatar

Geografisk sted: 9000 Aalborg

Træner her: Fysiofitness
Fitness World Aalborg

Bay skrev:Tvivler på at stranden er det rigtig sted at reklame, men ellers et fint forslag. Folk er kommet for at hygge med deres venner - ikke for at høre om træning. Det er muligvis mig som er snæversynet :lol:

Men en BB.dk strandtur - kunne jeg sagtens være frisk på :D

Tja, jeg kan sagtens sætte mig ind i tankegangen - men jeg vil nu mene at det er på stranden de fleste tænker på om de nu har synlige nok mavemuskler, husket at trimme ballerne osv :D
Jeg mener hellere ikke der skal prædikes om træning og BB - langt fra! Selvfølgelig kan folk komme og spørge hvis de vil, men vi skal slet ikke stå og hjælpe folk med træning og kost - så kan de blive henvist til bb.dk

Det kan måske være lidt svært at sætte sig ind i, hvis man ikke har set den type af event før..men det jeg havde i mine tanker var evt.:
En plads hvor der var blevet stillet lidt vindskræme op, parasoller, osv. Man kan evt. spille musik og gøre det attraktivt for de andre gæster at ligge tæt på bb-lejeren - altså gøre det cool :D
Så kan man evt. have nogle events 2-3 gange om dagen hvor man kan vinde shakers, t-shirts eller andet gejl med reklame på.
Det er evt. noget man kunne gøre lør-søn i uge 27-29 eller måske også nogle hverdage.
Hvis man gør pladsen fed nok med noget lir og events for unge, plus nogle af team-stor herinde fra kunne møde op, på den måde kunne man måske lave en masse PR for både bodyman, bb.dk og sporten generelt.

Det kræver så at man undersøger hvilke krav der er for at få lov til at holde sådan en event og om der er andre der gør det samme? Fordi det kan jo godt være det er gået af mode - det er nok 3-4 år siden jeg sidst var der og så at AXE havde noget lignende.

Meen igen bare en ide :D

_
Men strandturen! Den er jeg ihvertfald frisk på! - Det kunne være alt for griner! Også selvom det kunne være lidt for socialt i denne egocentriske sport..hehe :D
__________Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Træner her: Power Gym
fitness world Englandsvej

Styrkeliste
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00

lyder sgu meget fedt:) ved i øster hurup er der faktisk en rimlig stor plads bag stranden begge steder man kan bade, altså 2 strande... så kunne man jo også se om alle har holdt deres sommer diæt eller de bare snakker :mrgreen:
Tjek min log

viewtopic.php?t=25174&postorder=asc&start=120#p668994

"Det er godt for dine guns"
Brugeravatar

Geografisk sted: Bælum

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

Er det ikke bare et spørgsmål om at bede den pågældende kommune og tilladelse til at opføre en BB camp når vi finder et godt sted? Jg mener bare vi vil jo ligge vores indkøb i butikkerne i den kommune de penge vil kommune også få glæde af jo... tilladelse tror jeg nemt vi kan få :) ellers må vi komme uanmeldt :D Jeg syntes klart det skal ligge hen over en hel weekend så alle har mulighed for at deltage :) Tror også at folk der ligger på stranden som ikke træner vil få lidt blod på tanden, hvis den pågældende strand pludselig vælter i bbere :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste

junjer skrev:lyder sgu meget fedt:) ved i øster hurup er der faktisk en rimlig stor plads bag stranden begge steder man kan bade, altså 2 strande... så kunne man jo også se om alle har holdt deres sommer diæt eller de bare snakker :mrgreen:

Du tænker på Toft Camping????
Mere fart.
Brugeravatar

Geografisk sted: Låsby

Træner her: Ry Motions Klub

nej lige efter campingen er der også et stort område, bruges til parkeringplads.. men hvis du kører mod als er der også et sted hvor der er en stor plads til parkering som ligger ved stranden eller 100 m derfra.
Tjek min log

viewtopic.php?t=25174&postorder=asc&start=120#p668994

"Det er godt for dine guns"
Brugeravatar

Geografisk sted: Bælum

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

En hyggedag på stranden kunne være VILDT cool. Men som siteadmin må jeg også lige pointere at vi ikke kan forvente af vores sponsorer vil poste penge i en hver event - da der jo skal være en HVIS PR værdi i det så for at kunne løbe rundt. Endvidere så er jeg personligt efterhånden TEMMELIG pessimistisk med hensyn til det danske sommervejr - så enstrandtur er noget der skal planlægges tidligst dagen i forvejen hvis vejrprognoserne eller kan garantere godt vejr. Der ikke meget ved at rende rundt på stranden og flexe mavemuskler indsmurt i protan - hvis det regner og er så biden koldt at vi klaprer tænder. :mrgreen: :mrgreen:
TIl daglig arbejder jeg med den Online spil branche. Har lavet alt alt for mange sider der fx minder om denne: Book of Ra .
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Kunne man ikke gøre det samtidig med en anden event finder sted? det ville sikre en vis pr værdi....
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Off topic