Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Gode opskrifter - det ser lækker ud!

F.Bahne skrev:Bay skrev:Gode opskrifter - det ser lækker ud!
Noget antal "max" opskrifter man må poste? altså hvor mange indlæg man må smide i tråden

Kløver-123 skrev:Madness?
Denne sandwich smager ikke blot meget godt, men den er også en kaloriebombe. Så hvis man alligevel bulker, og skal gå og være fed og stærk hele vinteren, hvorfor så ikke fede sig op med manér?
Retten er inspireret af youtube kanalen epicmealtimekostplan
1. Først laves et skelet af bacon, og oksekødet samt halvdelen af osten ligges indeni. Når det er gjort ruller man det hele sammen til en pølse. Det hele krydses efter smag og behag
2. smid den i ovnen i ca 35min.
3. Tag nu dit brød (i mit tilfælde ciabattabrød) og læg det i de piskede æg, så det kan ligge og trække. Når det har ligget lidt smider du dem på panden. Når de er godt brunede hælder du lidt akacie honning over, så der også er lidt til den søde tand. Hvis du skulle have nogle æg til overs så smid dem på panden og lav dem til scramble æg.
4. Lav en omgang guacamole med skyr og lidt citron samt hvidløg.
5. Tag din anabolic wurst ud af ovnen, og skær den i skiver.
- Uuuuuuuhm
6. smør pesto på den ene side, og guacamole på den anden. Lig kød skiverne på den ene side, og hæld noget HP-sauce ud over. Den anden halvdel af osten smides ovenpå, sammen med de resterende æg.
Boom lidt over 5000 kalorier!
Hvem sagde det var svært at bulke?

Ole G Larsen skrev:Det der er fandme i orden, Kløver-123.. Det er altså en rigtig mandesandwich!

Lyngbeck skrev:Jeg havde os noget bacon roulade i tankerne, hvordan er reglerne for flere versioner af samme ret?

Madness?

Bay skrev:Kommer der et billede Majgaard?

) 

Visible Ghost skrev:Hvordan tilføjer I selv ting til kostplanen herinde? Det er da ikke til at gennemskue

Visible Ghost skrev:Tyrkisk lammegryde med limecreme

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster