Ricky Gervais har smidt nogle kg

Clinten

Eugen Sandow; old school muskelmand

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ntp9 skrev:Modeller behøver ikke træne ben![]()

sund skrev:ntp9 skrev:Modeller behøver ikke træne ben![]()
wow det billede burde postes hver gang nogen spørger eller betvivler vigtigheden af bentræning!!

SandyFrink skrev:Hvis man tager sin bentræning seriøst så benytter man som oftest rulletrappe, The Bozo eller elevator.
Jeg kan huske da jeg var med TheBozo i biografen og se Thor, der fik han fornøjelsen af at bære mig op ad trapperne til sal 10.

sund skrev:ntp9 skrev:wow det billede burde postes hver gang nogen spørger eller betvivler vigtigheden af bentræning!!

Dingo skrev:I forlængelse af:
viewtopic.php?p=1112201#p1112201
Og united, det er ikke for at gøre grin med dig eller noget, jeg elsker bare at lave memebase comics![]()

Og united, det er ikke for at gøre grin med dig eller noget, jeg elsker bare at lave memebase comics![]()

Lyngbeck skrev:Dingo skrev:I forlængelse af:
Ill see your meme and ill raise you mine!!

United skrev:Dingo skrev:I forlængelse af:
Tror bare jeg melder mig ud af sitet nu![]()
Og hvis det ikke er for at gøre grin med mig "eller noget" hvad vil du så kalde det?![]()
Anyway, så er det faktisk 130 g (132 g). Håber ikke du går på en matematisk linie

Lyngbeck skrev:Dingo skrev:I forlængelse af:
Ill see your meme and ill raise you mine!!

Dingo skrev:United skrev:Dingo skrev:I forlængelse af:
Tror bare jeg melder mig ud af sitet nu![]()
Og hvis det ikke er for at gøre grin med mig "eller noget" hvad vil du så kalde det?![]()
Anyway, så er det faktisk 130 g (132 g). Håber ikke du går på en matematisk linie
Jeg vil kalde det en sjov udtalelse som jeg så laver en meme over
Var det et vagt forsøg på smacktalk?
Men nej, jeg går ikke på matematisk linie, jeg er nemlig gammel nok til at jeg afsluttede gymnasiet for 4 år siden ÅÅÅÅH SNAP![]()
Slap off united, its a joke
http://www.youtube.com/watch?v=kZE9WAjU ... page#t=17s

Henr94 skrev:

ntp9 skrev:Obama har humor

AndreasKnudsen skrev:Lol, jeg tror seriøst Trump er ved at gå amok
ntp9 skrev:AndreasKnudsen skrev:Lol, jeg tror seriøst Trump er ved at gå amok
Komikeren Seth Meyers holdt hovedtalen. Generelt en yderst svag performance, navnlig sammenlignet med folk som Stephen Colbert.
Men hans roast af Trump er hylende morsom; navnlig fordi Trump siddende i et hav af grinende og pegende mennesker får mere og mere bæfjæs over vittighederne på hans bekostning.Fra 12.05 i videoen her:
http://www.youtube.com/watch?v=7YGITlxfT6s

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 106 gæster