Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TeamBear skrev:hold nu op med jeres reklamefis!!MC skrev:Bodylab smager super godt, og blandes rigtig nemt op - Imo. det bedste til prisen!

Lundique skrev:Sjovt at begge firmaer ligger i hadsund.
Btw, hvor kan man købe Dan nutriton henne?

Bay skrev:TeamBear skrev:hold nu op med jeres reklamefis!!MC skrev:Bodylab smager super godt, og blandes rigtig nemt op - Imo. det bedste til prisen!
Det har intet med reklame at gøre :wink: Begge to er gode, rene produkter - dog er jeg selv mest til bodylabs banan eller karamel - mums =D> Som TeamBear siger - det er en smagssag

Prisen kan nemt findes bedre! ,Bay skrev:Der er mange fordele ved at købe bodylab.
Kvaliteten - vandt en test pga. dets indhold af protein i forhold til andre mærker![]()
Prisen
Renheden
og så støtter de BB.dk

TeamBear skrev:Prisen kan nemt findes bedre! ,Bay skrev:Der er mange fordele ved at købe bodylab.
Kvaliteten - vandt en test pga. dets indhold af protein i forhold til andre mærker![]()
Prisen
Renheden
og så støtter de BB.dk
Testen de vinder er jo også renheden..
Den eneste jeg kan sige ja til er at de støtter bb.dk, det er en god grund..

jo, men det mener jeg er meget små forskelle mellem produkterne..8800 skrev:TeamBear skrev:Prisen kan nemt findes bedre! ,Bay skrev:Der er mange fordele ved at købe bodylab.
Prisen
Renheden
og så støtter de BB.dk
Hehe går du ikke op i renheden eller hvordan skal det forståes?

TeamBear skrev:Den eneste jeg kan sige ja til er at de støtter bb.dk, det er en god grund..

TeamBear skrev:jo, men det mener jeg er meget små forskelle mellem produkterne..8800 skrev:TeamBear skrev:Prisen kan nemt findes bedre! ,Bay skrev:Der er mange fordele ved at købe bodylab.
Prisen
Renheden
og så støtter de BB.dk

Bay skrev:TeamBear skrev:jo, men det mener jeg er meget små forskelle mellem produkterne..8800 skrev:TeamBear skrev:Prisen kan nemt findes bedre! ,Bay skrev:Der er mange fordele ved at købe bodylab.
Prisen
Renheden
og så støtter de BB.dk
Der er mulighed for at finde prohormoner i dit proteinpulver, hvis du importerer det fra nogle suspekte firmaer. Bodylab vandt testen, da der var 80g valle pr. 100g - mener der var helt ned til 65g valle i nogle af de andre produkter, selvom de lovede 80g

inzaneXs skrev:Bay skrev:TeamBear skrev:jo, men det mener jeg er meget små forskelle mellem produkterne..8800 skrev:TeamBear skrev:Prisen kan nemt findes bedre! ,Bay skrev:Der er mange fordele ved at købe bodylab.
Prisen
Renheden
og så støtter de BB.dk
Der er mulighed for at finde prohormoner i dit proteinpulver, hvis du importerer det fra nogle suspekte firmaer. Bodylab vandt testen, da der var 80g valle pr. 100g - mener der var helt ned til 65g valle i nogle af de andre produkter, selvom de lovede 80g
Det var et norsk firma der havde lavet undersøgelsen. Mener det var Optimum der havde det laveste proteinindhold i forhold til det deklarerede. De testede 8-10 forskellige mærker (80%protein) for indhold af protein.

Fitness-iver skrev:Lidt sjovt det her kommer op...
Ikke at det her har noget med det at gøre...
Min kone er mejerist lærling.. Og på et tidspunkt i de nærmeste måneder skal de i "Sundhed og ernæring", analyserer forskellige proteinpulver mærker, blandt andet BodyLabs 80whey... Glæder mig til at høre resultatet - og synes det er super interessant..
Sorry for spam - synes bare det var meget sjovt..

Hvad mener du?

normann skrev:De test glæder jeg mig til at se, håber du poster dem herinde når det er. Du skulle vel ikke have en ca. dato eller noget?

Bay skrev:normann skrev:De test glæder jeg mig til at se, håber du poster dem herinde når det er. Du skulle vel ikke have en ca. dato eller noget?
Et norsk firma har allerede lavet dn undersøgelse og Bodylab vandt konkurrencen over alle de andre mærker de testede

normann skrev:De test glæder jeg mig til at se, håber du poster dem herinde når det er. Du skulle vel ikke have en ca. dato eller noget? :)

TeamBear skrev:hold nu op med jeres reklamefis!!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster