Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

flamingopikken skrev:Du siger godt nok du vil have fokus på dine gunz, men 3 bicepsøvelser, hvor du rammer biceps direkte + 3 store rygøvelser, hvor du rammer biceps indirekte, er lige lovligt meget imo.
- Jeg ville skabe mere fokus på triceps og biceps igennem store compound øvelser, frem for flere isolationsøvelser som du har gjort. Smid noget High Rows (el. Face Pulls) ind, fremfor en af de mange bicepsøvelser. Af samme grund (med at skabe stress på armene via større øvelser) vile jeg køre Dips frem for "Kabel Triceps Træk"
(Jeg læste en glimrende artikel på T-Nation om, at træning af underarmen (reverse preacher curls og wrist curls bl.a.) skulle kunne skabe vækst i biceps, da underarmen indgår i diverse biceps-øvelser. Du kunne lege med tanken om at skrotte 2 af dine biceps øvelser, og erstatte dem med reverse preacher curls + wrist curls. Blot en tanke)
I øvrigt synes jeg også dit valg af sæt x reps er meget interessant, især det med at slutte af med så lave reps, for at få en lidt mere styrke-baseret træning. Men hvordan ser den reelle progression ud? Øger du bare vægten når du kan?

the-QB skrev:I stedet for dips kunne du køre Closegrip Benchpress

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster