Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MC skrev:Du kan bare smide nogle kasser eller nogle vægtskiver under stangen, hvis du har mulighed for det.

DBP skrev:MC skrev:Du kan bare smide nogle kasser eller nogle vægtskiver under stangen, hvis du har mulighed for det.
Har ikke mulighed for det med vægtskiverne. Kasserne lyder som en fin idé, men kan bar ikke lige finde noget der kan holde til vægten og har den rigtige højde?

Kolditz skrev:Hvad med at tage to bænke og sætte sammen, derefter ligge to skiver oven på så du ikke ødelægger betrækket.

Bay skrev:Kolditz skrev:Hvad med at tage to bænke og sætte sammen, derefter ligge to skiver oven på så du ikke ødelægger betrækket.
Slet ikke nogen dum ide - det må jeg lige prøve. Så må vi se om skidtet holder

Kolditz skrev:Bay skrev:Kolditz skrev:Hvad med at tage to bænke og sætte sammen, derefter ligge to skiver oven på så du ikke ødelægger betrækket.
Skal selv igang med at køre noget mere rackpulls, og i det ene center jeg træner i er der ikke rack, så vil prøve denne løsning! Umildbart tror jeg det virker, men er bare bange for det bliver for lavt/højt, og at ejeren bliver tosse. Men hvad faan, man stopper jo bare efter man har fået et nej!

HAV skrev:Hvorfor køreri rackpull's fremfor dødløft ? Grundet den større workload ?

Bay skrev:Kolditz skrev:Bay skrev:Kolditz skrev:Hvad med at tage to bænke og sætte sammen, derefter ligge to skiver oven på så du ikke ødelægger betrækket.
Skal selv igang med at køre noget mere rackpulls, og i det ene center jeg træner i er der ikke rack, så vil prøve denne løsning! Umildbart tror jeg det virker, men er bare bange for det bliver for lavt/højt, og at ejeren bliver tosse. Men hvad faan, man stopper jo bare efter man har fået et nej!
Hvis racket er for højt, så må du bare stå på nogen skiver så højden passerJeg er bange for at banke bænkene skæve
HAV skrev:Hvorfor køreri rackpull's fremfor dødløft ? Grundet den større workload ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster