Jeg ved ikke hvor den skulle ligge da jeg gerne vil omkring mange ting!
Jeg er en ung gut på 19 år. Jeg har trænet useriøs i godt et år, men da jeg stadig er glad for søde sager, sker der ikke det store. (OG DET ER JEG VED AT VÆRE TRÆT AF).
Jeg har nu bestemt mig for at give den en kæmpe skalle, og nu hvor jeg allerede har ferie, passer det jo godt med tid til at komme igang.
Lidt mere om mig:
Navn: Jeppe
Køn: Mand
Alder: 19 år
Højde 189 cm
Vægt 72.5
Normal af bygning (billed kommer når jeg får taget et)
Nu vil jeg gerne give et indblik i hvad jeg vil opnå.
Mit mål er at være slank, med en lav fedt procent (vise sixpacken frem ;-) )
Derudover vil jeg gerne have lidt større brystkasse.
Jeg ved der er mange som siger jeg bare skal læse mig frem til mine mål, men jeg kan simpelthen ikke finde rundt i det hele.
Min søgning er at få afvide følgende:
En måde man kan udregne ens max kalorie indtag på, så jeg har noget at gå udfra (Hjemmeside modtages gerne)
En kostplan som ikke er for svær at overholde (Den skal ikke indeholde tun til morgen mad, tun til middagsmad, tun til aftensmad og så 7 æg efter trænning)
Mit mål med kostplanen er at få mit fedt til at forsvinde. Og hvis jeg kender mig selv godt, skal jeg have en helt konkret liste at gå efter, ellers kan det ske, at jeg tænker en mars bar ikke gør den store forskel. Og så går det hele i vasken, for 1 bliver til 2 osv
Jeg har 5 kg chokolade protein pulver til at ligge samt 2 kg vanilie

Så håber jeg der er nogen som udvikle et trænings program. Jeg har mulighed for at træne morgen aften 5 dage om ugen. Jeg håber det kan lade sig gøre uden alle de svære ord som fly osv. ellers må i lige sige hvordan man skal gøre det, så skal jeg nok få de ord lært.
Tilsidst vil jeg gerne have et program som kan hjælpe, mig som supplerende til min kostplan. For hvis man skal have en god body, har jeg ladet mig fortælle man skal dyrke en masse cardio.
Men hvilken hjælper bedst? "Altså sex har altid været god, og har hjulpet meget, men nu hvor der ingen dame er, sker der intet"
Ja jeg ved teksten har været lang og måske kedelig. Men jeg vil faktisk gerne lave det til en lille KONKURRENCE. For det her er noget jeg vil, og jeg håber på store fremskridt, gennem jeres forslag.
Og selvfølgelig kan jeg jo ikke holde en konkurrence, uden en præmie, som lyder på: Bedst opfylende svar udfra det jeg gerne vil opnå FÅR EN TING FRA BODYLAB TIL EN VÆRDI PÅ 100-200 kroner evt. et gave kort.
Mvh Jeppe