Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65808 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049608 indlæg i 100423 emner

2 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1339
Medlemmer: 5
Skjulte: 0
Gæster: 1334

Følg bodybuilding.dk på

hvor længe skal man vente på svar fra det modastte køn?

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Hej jeg har mødt en sød pige, vi havde 3 fantastiske uger sammen, pludselig fik hun kolde fødder og mente det hele var gået for stærkt. Jeg var villig til at give hende tid da hun sagde jeg måtte stole på hendes følelser for mig, var ægte og at hun havde brug for tid. Det er nu et par uger siden vi har snakket sammen og jeg vil ikke kontakte hende, da jeg ikke vil presse på og skubbe hende helt væk.
Jeg har hørt fra hendes søster, at hun savner mig og ik vil udelukke vil skal være sammen, men lige nu har hun brug for alenetid. Det ved jeg ik helt hvordan jeg skal tolke, det kan jo tage meget lang tid inden hun ved hvad hun vil. :-k

Hvad skal jeg gøre, komme videre i en fart, vente, tage kontakt eller hvad vil i foreslå.?

Mvh Flomse.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 157
Tilmeldt: 10. apr 2009, 12:33
Geografisk sted: horsens
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede



Umiddelbart vil jeg jo sige at du skal droppe hende og bede hende skride af helvedes til. 3 ugers alenetid, wtf? Find dog ud af hvad du vil.
Men min opstart med min nuværende kæreste var også sådan noget pis frem og tilbage og så skrev hun ikke og så skrev jeg ikke og rend mig i røven, men i sidste ende viste det sig jo at være godt at jeg "ventede". Det kan man jo ikke sige.

Hvis hun savner dig så pisse meget som søsteren siger, så kan jeg ikke se hvad problemet er. Hun kan ikke bare sidde derhjemme og sige hun savner dig, men stadig ikke gide se dig. Jeg kan ikke se hvad hendes argument for det kan være.

Mvh Dingo
Certified Love Guru
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Tak for svaret :o ja det er præcis også det jeg tænker, hvis hun savner mig, hvorfor fanden gir hun så ik lyd fra sig... det giver ingen mening. Især ikke fordi vi havde det pisse godt sammen, alt var perfekt. Hmmm.

Jeg forsøger at komme videre og så må jeg tage den derfra, hvis hun pludselig kontakter mig :)
De er sgu ik altid nemme at blive kloge på de damer. ](*,)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 157
Tilmeldt: 10. apr 2009, 12:33
Geografisk sted: horsens
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Er stort set enig med Love Guruen oven over :hihi:

flomse skrev:Hej jeg har mødt en sød pige, vi havde 3 fantastiske uger sammen, pludselig fik hun kolde fødder og mente det hele var gået for stærkt. Jeg var villig til at give hende tid da hun sagde jeg måtte stole på hendes følelser for mig, var ægte og at hun havde brug for tid. Det er nu et par uger siden vi har snakket sammen og jeg vil ikke kontakte hende, da jeg ikke vil presse på og skubbe hende helt væk.
Jeg har hørt fra hendes søster, at hun savner mig og ik vil udelukke vil skal være sammen, men lige nu har hun brug for alenetid. Det ved jeg ik helt hvordan jeg skal tolke, det kan jo tage meget lang tid inden hun ved hvad hun vil. :-k

Hvad skal jeg gøre, komme videre i en fart, vente, tage kontakt eller hvad vil i foreslå.?


Jeg ser to muligheder:
- Enten forsøger hun høfligt at vise, hun ikke er interesseret, men er ikke villig til at sige det ligeud for at skåne dine følelser.
- Eller også har hun alt muligt fucked up følelsesmæssig baggage og/eller er en drama queen med et behov for opmærksomhed fra en nice guy, hun dog aldrig for alvor kunne finde på at være sammen med (se også: intellectual whore - http://www.urbandictionary.com/define.p ... al%20whore)

Uanset hvad er bolden i hendes banehalvdel nu, og du gør ikke dig selv nogen tjenester ved at forsøge at kontakte hende ... Hvis hun mod forventning er oprigtigt interesseret, skal hun nok kontakte dig.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 10. okt 2010, 02:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg synes du skal skrive til hende og melde ud.

"Hej, jeg kan ikke helt finde ud af hvad du vil. Du siger du har ægte følelser for mig, du siger du savner mig helt vildt, men alligevel hører jeg intet fra dig og du ved ikke hvad du vil. Det er for mig et tegn på at du er for usikker og det er også helt fair, men den uvished kan jeg bare ikke bruge til så meget lige nu. Jeg ved ikke hvor længe jeg skal sidde og vente og det driver mig til vanvid. "

Når hun så efter nogle dage, uger, måneder, årtier, whatever, skriver at "Waaaeh waaaeeeh nu er jeg klar, så nu skal du komme springende", så forklar hende på godt gammelt risdansk at du ser en anden (hvis du da gør det), og hvad hun ville have du skulle have gjort?
Hvis hun vil have du skal sidde på din flade røv og vente på at hun tager sig sammen, så er du under tøflen allerede før i finder sammen.

Hun ville have en feriekæreste, det fik hun, men så fik hun lidt følelser og nu har hun bæmund fordi hun "slet ikke kan overskue en kæreste lige nu, men du er bare så sød".
Jesus fucking christ.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



haha, griner. Ja jeg tror i har ret, hun er fucked up følelsesmæssigt og hun har en masse rod i sit liv, også en ex der spøger.

Jeg venter med at kontakte hende, til jeg har fået en briefing fra søsteren, hun ved ikke jeg snakker med hendes søster.

Jeg tror sgu også mere og mere at hun ik kan magte en fyr som er sød ved hende, hun er blevet skræmt over de følelser hun har fået og fordi der pludselig er en som har behandlet hende ordentligt. :) Jeg er bare pisse træt af, at jeg nåede at blive forelsket i hende., det møg.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 157
Tilmeldt: 10. apr 2009, 12:33
Geografisk sted: horsens
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Holy fuck det lyder fuldstændig som forløbet med min nuværende kæreste.

Bla bla , x kæreste, bla bla "bange for at blive såret igen", bla bla kan ikke binde mig.

Det stod på i noget tid, hvor vi dog sås og var sammen og var egentlig mere eller mindre som kærester.
Til sidst kunne jeg virkelig ikke have det mere og spurgte direkte om hun ikke mente vi var kærester nu. Havde hun svaret nej på det tidspunkt, så var jeg gået min vej på stedet... Det er fint nok at give tid og plads, men der er fandme også en grænse
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



flomse skrev:haha, griner. Ja jeg tror i har ret, hun er fucked up følelsesmæssigt og hun har en masse rod i sit liv, også en ex der spøger.

Jeg venter med at kontakte hende, til jeg har fået en briefing fra søsteren, hun ved ikke jeg snakker med hendes søster.

Jeg tror sgu også mere og mere at hun ik kan magte en fyr som er sød ved hende, hun er blevet skræmt over de følelser hun har fået og fordi der pludselig er en som har behandlet hende ordentligt. :) Jeg er bare pisse træt af, at jeg nåede at blive forelsket i hende., det møg.


Hun lyder som en dramabombe, som venter på at eksplodere. Bliv væk! [-(
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 10. okt 2010, 02:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hun påstår hun ikke er sammen med hendes ex og at hun som sagt savner mig, men jeg tror på en eller anden måde han har skræmt hende fra at være sammen med mig, desværre. men som sagt er det kun gisninger, jeg ved jo ik noget med sikkerhed, det eneste jeg kan forholde mig til, er det som hun har sagt. Og det er, at jeg skal stole på det hun siger og jeg ik må tro hun bare har udnyttet mig osv. og helt i starten, havde jeg nogle forebehold med at indlede mig på noget med hende, da hun ik ligefrem har haft verdens bedste ry og hun sagde hun ville gøre alt for at overbevise mig om at hun var en anden idag.
Alle kan jo ændre sig, så jeg tænkte, ja selfølgelig, jeg tager chancen og hun var bare super dejlig og mega sød, alt var perfekt. lige pludselig stoppede det bare og så havde hun brug for at tænke og det hele gik for stærkt osv.
Det var hende selv der nærmest startede det hele, men jeg troede jo på alt hvad hun sagde til mig. =D> så jeg er vist til grin i hele byen nu
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 157
Tilmeldt: 10. apr 2009, 12:33
Geografisk sted: horsens
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Drop den so.

Ya' wælcåme :drink:
Da Future skrev:
Du behøver ikke at være næbbet bare fordi du har fuglebryst!
........
How much coke did Charlie Sheen do?
- Enough to kill Two and a Half Men
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 187
Tilmeldt: 18. feb 2011, 22:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



I punktform efter hvad du har fortalt:
- hun er fucked up følelsesmæssigt
- har ikke styr på sit liv
- har et uafklaret forhold til sin eks
- har et dårligt ry
- er kærlig et øjeblik og kold det næste

Har du virkelig brug for sådan en person i dit liv? Seriously?

Der er fisk nok i havet! Min eks og jeg slog op for et par dage siden, og hende er du fx mere end velkommen til at få :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 10. okt 2010, 02:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ja jeg ville sgu ønske jeg bare kunne slukke for mine følelser lige nu, men det tager sgu lidt tid inden hun er ude af mit system. Ved godt det lyder plat, et eller andet sted, men vi var så forelskede og lod os også rive med, at vi sagde til hianaaden vi elskede hinanden. Ugen før hun skred, der var hun min for evigt, hvis jeg ville have hende, det var sådan noget vi var ude i. Kan godt se i bakspejlet nu, at det gik alt for stærkt, men jeg synes bare det var dejligt alligevel, fuck det om det gik lidt stærkt, mine følelser var jo ægte.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 157
Tilmeldt: 10. apr 2009, 12:33
Geografisk sted: horsens
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I stedet for at fokusere på den slags nonsens så koncentrér dig om noget langt mere presserende, nemlig at du er lifting neophyte.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ntp9 skrev:I punktform efter hvad du har fortalt:
- hun er fucked up følelsesmæssigt
- har ikke styr på sit liv
- har et uafklaret forhold til sin eks
- har et dårligt ry
- er kærlig et øjeblik og kold det næste

Har du virkelig brug for sådan en person i dit liv? Seriously?

Der er fisk nok i havet! Min eks og jeg slog op for et par dage siden, og hende er du fx mere end velkommen til at få :lol:


Haha, ja når du sætter det sådan op, kan jeg sagtes se det med min logik, men alligevel hænger jeg fast følelsesmæssigt, men det går vel over, da det jo bare er en følelse. :)
Jeg har kun været forelsket to gange i mit liv og det er den fantastiske følelse jeg savner. :-({|= lyder som et tudefjæs, men det er jeg sgu ik engang, det er jeg heldigvis kommet over det punkt.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 157
Tilmeldt: 10. apr 2009, 12:33
Geografisk sted: horsens
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Indlæg slettet af admin.
Sidst rettet af Skull and bones 4. feb 2012, 23:38, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 610
Tilmeldt: 26. aug 2009, 20:16
Geografisk sted: Odense
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kan være hun ikke var super tilfreds med din schlong?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 322
Tilmeldt: 22. mar 2011, 19:53
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 205.00
- Squat: 240.00
- Dødløft: 280.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Flomse.

Har selv været ude for noget der godt kunne ligne, her for 2-3 uger siden.

Glem tøsen! Kom videre. Gå efter GFTOG princippet. Det vil drive dig til vanvid her i starten, men senere hen vil du være glad for du gjorde det, og ikke spildte et sekund mere af dit liv på hende.
Brugeravatar

 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 22. jan 2011, 10:29
Geografisk sted: København
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



flomse skrev:Jeg venter med at kontakte hende, til jeg har fået en briefing fra søsteren, hun ved ikke jeg snakker med hendes søster.

Er du sikker på det? For hvis de har sådan et søskendeforhold, hvor hun betror sin søster med, at hun savner dig, så betror søsteren formodentlig også hende med at I snakker sammen. Det er selvfølgelig ikke sikkert, men...

Hvis det var mig der var i din situation, ville jeg skrive noget a la dette til hende: "Hej. Er du blevet afklaret omkring hvad du vil med os to? .. Jeg er, for at være ærlig, ved at være lidt træt af vente i uvished, så jeg har brug for at vide om der stadig er noget mellem os, eller om det er et overstået kapitel, og jeg derved kan betragte mig selv som single."

- eller på en anden måde "tvinge" hende til at tage stilling. Du har ventet i et par uger, og det burde være lang tid nok for pigebarnet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 110
Tilmeldt: 5. apr 2009, 16:23
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Active skrev:Flomse.

Har selv været ude for noget der godt kunne ligne, her for 2-3 uger siden.

Glem tøsen! Kom videre. Gå efter GFTOG princippet. Det vil drive dig til vanvid her i starten, men senere hen vil du være glad for du gjorde det, og ikke spildte et sekund mere af dit liv på hende.


hvad betyder GFTOG :) jeg gør alt for at glemme hende. det er vist det bedste.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 157
Tilmeldt: 10. apr 2009, 12:33
Geografisk sted: horsens
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



James Last skrev:Kan være hun ikke var super tilfreds med din schlong?


Hva betyder schlong.? hvis det er det frække du mener, så spillede det max fra begge sider. :) det sygeste og vildeste ever.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 157
Tilmeldt: 10. apr 2009, 12:33
Geografisk sted: horsens
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



No1two skrev:
flomse skrev:Jeg venter med at kontakte hende, til jeg har fået en briefing fra søsteren, hun ved ikke jeg snakker med hendes søster.

Er du sikker på det? For hvis de har sådan et søskendeforhold, hvor hun betror sin søster med, at hun savner dig, så betror søsteren formodentlig også hende med at I snakker sammen. Det er selvfølgelig ikke sikkert, men...

Hvis det var mig der var i din situation, ville jeg skrive noget a la dette til hende: "Hej. Er du blevet afklaret omkring hvad du vil med os to? .. Jeg er, for at være ærlig, ved at være lidt træt af vente i uvished, så jeg har brug for at vide om der stadig er noget mellem os, eller om det er et overstået kapitel, og jeg derved kan betragte mig selv som single."

- eller på en anden måde "tvinge" hende til at tage stilling. Du har ventet i et par uger, og det burde være lang tid nok for pigebarnet.


Nej jeg kan jo ikke være sikker, ved kun hun har sagt at hun intet siger om at jeg har spurgt hende til råds. Så det må jeg gå ud fra er rigtigt.

Det lyder rigitg fornuftig det du siger, jeg må lige samle mod til mig og få det gjort engang :-k
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 157
Tilmeldt: 10. apr 2009, 12:33
Geografisk sted: horsens
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Skull and bones skrev:Er det her en joke?


Haha, nej det er desværre ikke en joke, jeg trænger bare til nogle gode råd og få luft for mine tanker og jeg aner ikke hvor jeg ellers skal henvende mig, har selfølgelig snakket med mine venner om det, men trænger til at høre en mening fra folk jeg ikke kender.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 157
Tilmeldt: 10. apr 2009, 12:33
Geografisk sted: horsens
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



flomse skrev:Nej jeg kan jo ikke være sikker, ved kun hun har sagt at hun intet siger om at jeg har spurgt hende til råds. Så det må jeg gå ud fra er rigtigt.

Det lyder rigitg fornuftig det du siger, jeg må lige samle mod til mig og få det gjort engang :-k

Hvis hun så afviser dig, slipper du i hvert fald for at gå rundt i uvished, hvilket gør det nemmere at komme videre (for mig i hvert fald).
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 110
Tilmeldt: 5. apr 2009, 16:23
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



No1two skrev:
flomse skrev:Nej jeg kan jo ikke være sikker, ved kun hun har sagt at hun intet siger om at jeg har spurgt hende til råds. Så det må jeg gå ud fra er rigtigt.

Det lyder rigitg fornuftig det du siger, jeg må lige samle mod til mig og få det gjort engang :-k

Hvis hun så afviser dig, slipper du i hvert fald for at gå rundt i uvished, hvilket gør det nemmere at komme videre (for mig i hvert fald).


Ja præcis, men på den anden side er jeg nok bange for svaret, tror jeg. Tænker det måske er bedre at lade som ingenting og på et eller andet tidspunkt er jeg jo kommet over hende :-) og så kan hendes svar være ligegyldigt.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 157
Tilmeldt: 10. apr 2009, 12:33
Geografisk sted: horsens
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



flomse skrev:
No1two skrev:
flomse skrev:Nej jeg kan jo ikke være sikker, ved kun hun har sagt at hun intet siger om at jeg har spurgt hende til råds. Så det må jeg gå ud fra er rigtigt.

Det lyder rigitg fornuftig det du siger, jeg må lige samle mod til mig og få det gjort engang :-k

Hvis hun så afviser dig, slipper du i hvert fald for at gå rundt i uvished, hvilket gør det nemmere at komme videre (for mig i hvert fald).


Ja præcis, men på den anden side er jeg nok bange for svaret, tror jeg. Tænker det måske er bedre at lade som ingenting og på et eller andet tidspunkt er jeg jo kommet over hende :-) og så kan hendes svar være ligegyldigt.

Blive kørt ned af en lastbil en enkelt gang eller blive konstant kørt ned af Suzuki Alto'er i en måned. Your choice.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 110
Tilmeldt: 5. apr 2009, 16:23
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hehe kan godt se din metafor. Men jeg er en tøs når det kommer til følelser. :(

Tak for hjælpen indtil videre alle sammen, jeg skal nok gi en melding når jeg har nosset mig sammen til at gøre det ene eller det andet. :wink:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 157
Tilmeldt: 10. apr 2009, 12:33
Geografisk sted: horsens
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Indlæg slettet af admin.
Sidst rettet af Skull and bones 4. feb 2012, 23:39, rettet i alt 1 gang.
JEG ER HER KUN FOR AT LÆSE INDLÆG AF "SANDYFRINK".

Kopier gerne ovenstående meddelelse mhp. styrkelse af mandens ego og heraf følgende merproduktion af indhold fra hans side.

PS Han træner fandeme hårdere end Bjarne Riis!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 610
Tilmeldt: 26. aug 2009, 20:16
Geografisk sted: Odense
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Skull and bones skrev:
Active skrev:Flomse.

Har selv været ude for noget der godt kunne ligne, her for 2-3 uger siden.

Glem tøsen! Kom videre. Gå efter GFTOG princippet. Det vil drive dig til vanvid her i starten, men senere hen vil du være glad for du gjorde det, og ikke spildte et sekund mere af dit liv på hende.


Godt, tydeligvis sarkastisk (komisk) indlæg, der passende udfordrer brugeren Flomses tilgang til "problematikken" og kritisk tager stilling til alvoren, hvormed den fejlagtigt bliver behandlet. Især kan dit brug af ordet princip om noget så ligegyldigt fremhæves som et velvalgt komisk indslag.


Tager i pis på mig eller hva, så har jeg ikke fanget det ihvertfald. #-o jeg kan sagtens tage noget gas, men jeg er seriøs lige hvad det her emne angår :) jeg tager kærligheden seriøs.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 157
Tilmeldt: 10. apr 2009, 12:33
Geografisk sted: horsens
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Knald søsteren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 2375
Tilmeldt: 24. jun 2010, 16:01
Geografisk sted: Fyn
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



NGS skrev:Knald søsteren.


Hvis du gør det, vil jeg personligt stå for at definitionen af "awesome" vil være et billed af dig i ordbogen.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 7352
Tilmeldt: 16. feb 2009, 18:13
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Træner her: TarGet Fitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster