Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

olekaiwalker skrev:Hej,
Jeg har efterhånden trænet nogle år, og i løbet af de sidste 2-3 måneder har jeg mærket min skulder beklage sig lidt under bænkpress. Den beklager sig typpisk når stanger nærmer sig brystet. Smerten er forholdsvis konstant men forsvinder gerne den næste dag.
Jeg tror måske det er min teknik, der fejler, selvom jeg har været lidt rundt på nettet for at se efter råd. Er der andre der har haft dette problem, og hvordan er det så blevet løst? Nu får man en masse indtryk af at søge på nettet, så kan I ikke prøve at opsummere det vigtigste i den rette teknik?
Sidst, kan det betale sig at skifte til bænkpress med fri vægte i stedet for? Jeg synes det er lidt bedre ved skulderen?
pft.

olekaiwalker skrev:Hej,
Jeg har efterhånden trænet nogle år, og i løbet af de sidste 2-3 måneder har jeg mærket min skulder beklage sig lidt under bænkpress. Den beklager sig typpisk når stanger nærmer sig brystet. Smerten er forholdsvis konstant men forsvinder gerne den næste dag.
Jeg tror måske det er min teknik, der fejler, selvom jeg har været lidt rundt på nettet for at se efter råd. Er der andre der har haft dette problem, og hvordan er det så blevet løst? Nu får man en masse indtryk af at søge på nettet, så kan I ikke prøve at opsummere det vigtigste i den rette teknik?
Sidst, kan det betale sig at skifte til bænkpress med fri vægte i stedet for? Jeg synes det er lidt bedre ved skulderen?
pft.

olekaiwalker skrev:
der er mange der får det samme problem når de laver bænkpres med stang.
der er mange der ikke får problemet mere, efter de har skiftet over til fri/dumbbell

Atombomben skrev:Hvad gør man hvis J-hooket i ens center er rimelig stort? Jeg har tit lagt mærke til det, og jeg er en af dem der har problemer med at racke ud, uden skuldrene forlader bænken.
Jeg skal godt nok lave min teknik meget om, hvis jeg skal have albuerne helt derind.

twernblad skrev:En god ting, som også er fremhævet i videoen er at holde albuerne tættere langs kroppen under øvelsen hvor mange kan have tendens til at armene flagrer langt ude fra kroppen.

Bay skrev:Atombomben skrev:Hvad gør man hvis J-hooket i ens center er rimelig stort? Jeg har tit lagt mærke til det, og jeg er en af dem der har problemer med at racke ud, uden skuldrene forlader bænken.
Jeg skal godt nok lave min teknik meget om, hvis jeg skal have albuerne helt derind.
Du kan ligge stangen lidt lavere og få et udløft?

Atombomben skrev:Bay skrev:Atombomben skrev:Hvad gør man hvis J-hooket i ens center er rimelig stort? Jeg har tit lagt mærke til det, og jeg er en af dem der har problemer med at racke ud, uden skuldrene forlader bænken.
Du kan ligge stangen lidt lavere og få et udløft?
Det kan ikke justeres på bænken, hvis det er det du tænkte på.

olekaiwalker skrev:Tak for alle jeres svar.
Nu har jeg set de forskellige videoer, og en ting der fremhæves er at holde armene ind til kroppen. Jeg har hørt om det før, men synes generelt det er en svær teknik. Forsvinder en del af en styrke ikke ved at gøre det på denne måde?
Det med at samle skuldrene, hvad er ideen med det?

Straws skrev:Lad være med at tænke for meget på hvad du løfter når din teknik ikke er der.. De fleste fucker jo i teknikken fordi de har for travlt med deres ego og smider for meget vægt på.

olekaiwalker skrev:Tak for alle jeres svar.
Nu har jeg set de forskellige videoer, og en ting der fremhæves er at holde armene ind til kroppen. Jeg har hørt om det før, men synes generelt det er en svær teknik. Forsvinder en del af en styrke ikke ved at gøre det på denne måde?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster