Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Markuz7 skrev:Hejsa...
Lad mig først sige at jeg ønsker pænt debat, med kontruktivt formulering/kritik af mig, hvis der er noget jeg har misforstået.
Hvis I kan klikke ind i min profil, og kigge mine gamle tråde, kan I allerede få en indtryk af at jeg ikke er helt ny her.
Lige siden for 2-3 år siden, da jeg læste artikler her igennem, og oprettede tråd for at få inputs til min trænings program, har jeg dannet mig en indtryk af at man, som oftest oppmuntres til at starte med Squat ved 5x5, da det frigiver testeteron, og man burde droppe diskopumpning og søge noget mere basis-øvelser. - Og slutteligt huske at tage 2 gange din vægt i protien. - og træn kun hver anden dag.
- Det har aldrig givet resultater her (og i såfaldt har de været meget små).
MEN......
I Maj fik jeg en glædeligt gensyn med min gamle klassekammerat. - Til min store forbavelse var han blevet ret stor, - senere fik jeg at vide at han er profesionel bryder, og da jeg senere besøgte ham, så jeg tonvis af madaljer hjemme hos ham.
Jeg spurgte ham hvordan hans træning ser ud, og om han kunne give mig råd, - og han gav mig noget helt andet råd end det jeg er vant herfra. - og efter at jeg fik en snak med ham begyndte jeg på følgende program i starten af Maj:
2 pille kreatin hverdag (6 uger indtag og 2 uger pause)
Bænkpres: 10x4
Cable Seated Row 10x3
Cable pushdown 12x4
Barbell Curl 12x2
Dumbel Curl 12x1
og straks efter træning drikker jeg Cacao. - træning kører jeg HVERDAG på ca 1 time. - og egenligt har jeg ikke engang være tæt på indtag af 2xvægt af protein.
og nu når jeg kigger i spejlet, har det allerede givet pote, - arme er større, kødet mellem mine skulderblade er hævet, og brystet er ligeledes hævet. - jeg har præcist taget 3 kg på på 70 dage.
Så jeg vil egenligt gerne spørge og høre, hvodan det kan være at min vens træningsprogram/metode giver resultater til mig, når nu der ikke er inkluderet Squat, ikke spiser det antal anbefalet protein, og gøre det fundamentalt anderledes ved at træne hverdag.
Det mest fundamentale af bodybuildings artikel og råd herind har simpelthen været næsten ubrugeligt for mig. - Hvordan kan det være?
MVH Markus - Godnat.

Markuz7 skrev:...Og slutteligt huske at tage 2 gange din vægt i protien...

HuggyBear skrev:Markuz7 skrev:...Og slutteligt huske at tage 2 gange din vægt i protien...

HuggyBear skrev:Markuz7 skrev:...Og slutteligt huske at tage 2 gange din vægt i protien...

Markuz7 skrev:HuggyBear skrev:Markuz7 skrev:...Og slutteligt huske at tage 2 gange din vægt i protien...
Okay, så skulle jeg lige ændre den til "...Og slutteligt huske at tage protein 2 gange din vægt i gram..."

Cykelmyggen Egon skrev:jeg vil vove at påstå du vil få bedre resultater med det gamle program vs det nye såfremt alle andre faktorer er ens.
jeg synes iøvrigt at det er et dårligt program til en bryder, som behøver stor corestyrke. der er ikke rigtig coretræning i programmet

Cykelmyggen Egon skrev:Markuz7 skrev:HuggyBear skrev:Markuz7 skrev:...Og slutteligt huske at tage 2 gange din vægt i protien...
Okay, så skulle jeg lige ændre den til "...Og slutteligt huske at tage protein 2 gange din vægt i gram..."
det er stadig det samme
.
Markuz7 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Markuz7 skrev:HuggyBear skrev:Markuz7 skrev:...Og slutteligt huske at tage 2 gange din vægt i protien...
det er stadig det samme
Nej det er det ikke.
Jeg har nu gjort det tydeligt at det er i GRAM, man skal tage sin vægt i.

Cykelmyggen Egon skrev:Markuz7 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Markuz7 skrev:HuggyBear skrev:Markuz7 skrev:...Og slutteligt huske at tage 2 gange din vægt i protien...
det er stadig det samme
Nej det er det ikke.
du vejer stadig det samme i gram som du gør i kilogram

Markuz7 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Markuz7 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Markuz7 skrev:HuggyBear skrev:Markuz7 skrev:...Og slutteligt huske at tage 2 gange din vægt i protien...
det er stadig det samme
Nej det er det ikke.
du vejer stadig det samme i gram som du gør i kilogram
Åh gud, du har sørme ret![]()
Jeg opgiver, jeg tror alle udmærket er klar over hvad det er jeg sigter efter
Og til resten vil jeg sige mange tak, og umiddelbart forsætter jeg med fuldt blust min program, og næste sommer når jeg har sommerferie, vil jeg igen prøve med noget mere basisøvelser.
- God ferie - Jeg vender ikke tilbage før jeg har noget på hjertet. - så skriv ikke mere her.
jagshemash!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster