Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65724 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049583 indlæg i 100422 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1683
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1680

Følg bodybuilding.dk på

Interview med JensLyn87

Udskriv emne


"Ugen der Gak", "Månedens skribent" samt "Interview af en Bruger"

Tilbage til Reportager m.m.





Hej Jensyn87 - kan du fortælle lidt om dig selv?
Hej! Jeg er en 24-årig fyr fra Viborg, som går op i træning og det, der hører sig til :-)
Front.jpeg

Hvad laver du til hverdag?
Til hverdag læser jeg Engelsk og Kommunikation på ASB (Århus Handelshøjskole), og jeg har netop afleveret min bachelorafhandling inden for det engelske fagområde. Ved siden af studierne arbejder jeg som oversætter (dansk/engelsk og engelsk/dansk). Til næste år regner jeg med at starte på filosofi, fordi det nok mere er dér, interessen ligger. Jeg har altid haft flyvske tanker, og filosofi er vel om noget en disciplin, hvor man kan drage nytte af at tænke lidt for højt. Det er kort sagt bare pissespændende at grave i livets store spørgsmål, også selvom svarene ikke behøver være entydige.

I forhold til fremtiden siger statistikken, at kommer til at ende som gymnasielærer. Nu får vi se :-k

Hvorfor begyndte du at træne og hvordan har din træning udviklet sig gennem årene?

Jeg er nok lidt af et skoleeksempel på, hvordan træningen starter for mange. Jeg var meget tynd og ranglet hele vejen op til teenageårene, men begyndte først for alvor at blive mere opmærksom på det i slutningen af de sidste par år i folkeskolen. Jeg startede i et lokalt motionscenter i slutningen af 9. klasse. I de første par år lallede jeg dog bare rundt og spiste det samme, som jeg altid havde gjort, og resultaterne udeblev. Senere fandt jeg ud af, at en indsats i træningslokalet alene ikke kan gøre det, så jeg begyndte at spise mere og blev relativt hurtigt både stærkere og større. Så blev jeg hooked! I løbet af kun få måneder åd jeg mig 20 kg større, men en så drastisk vægtforøgelse medførte selvfølgelig også en højere fedtprocent. Det lod jeg mig dog ikke mærke af - jeg skulle bare have nogle kilo på kroppen, så jeg fortsatte i samme spor.

Til sidst blev det dog tydeligt, at jeg var gået lidt for vidt. Jeg rendte i flere år rundt med nogle lidet flatterende kilo på kroppen, som jeg aldrig rigtig fik smidt. Jeg troede kun det drejede sig om 3-4 kg, men i virkeligheden var der snarere tale om 10-15 kg. Det kan i sagens natur være svært at se objektivt på tingene, når det nu er en selv, der er subjekt. Det er min erfaring, at dette gælder for mange; man mangler bare lige de sidste par kilo, når der i virkeligheden skal skrælles betydeligt mere af, hvis målet er at stå skarpt.

For et par år siden begyndte jeg så for alvor at smide kiloene og prioritere styrken lavere. Jeg nåede ned under 80 kg og måtte sande, at jeg simpelthen havde skudt over målet - SÅ meget muskelmasse rendte jeg altså ikke rundt med, og det så bare 10 gange bedre ud, når det jeg nu havde fik lov at træde frem. Det har jeg ikke fortrudt.
Abz.jpg

Til andre i samme situation vil jeg sige: Det betaler sig at komme helt i bund - om ikke for andet så for at se, hvor langt man egentlig skal ned. Det kan godt overraske.

I dag lader jeg ikke fedtprocenten stige til over ca. 10 procent - det ser jeg ingen grund til. Det kræver da en vis indsats, men jeg føler bestemt ikke, det er direkte hårdt. Hvis jeg gik rundt og var sulten, havde jeg ikke gjort det. Jeg tror, langt de fleste ville kunne holde en rigtig pæn fedtprocent året rundt, hvis de tog sig lidt tid til at eksperimentere med måltidsfrekvens og -sammensætning og fandt noget, som fungerede rent subjektivt. Personligt ville jeg aldrig kategorisk undgå visse fødeemner, mens andre sikkert klarer sig bedst, hvis de arbejder inden for nogle rammer, som de selv eller andre lavet. Det må man prøve sig frem med. Helt afgørende er det naturligvis, at kosten i det store hele bygges op omkring nogenlunde fornuftige vaner; så kan man altså sagtens skeje ud, når lysten melder sig.

Ligegyldigt hvad skal man nyde processen. Der er ikke noget ved at ramme en skarp form, hvis man kun kan holde den i to uger alligevel.
Ryg.jpg



Hvem hjalp dig dengang du stadig var helt grøn indenfor træning?

Vi var nogle stykker, der fumlede rundt i starten, men det var ret afslappet og træningsteori var ikke på dagsordenen. Jeg rodede primært rundt på forskellige online-fora som dette og forsøgte at samle viden ind fra de forstandige. Thomas Jagd herinde fra var en af dem, jeg for alvor lyttede til.

Hvad er målet med din træning?
Opbygge, holde og udvikle på en sund, æstetisk og 'funktionel' fysik. I fremtiden kan jeg ikke udelukke, at jeg kunne finde på at forsøge mig i konkurrencesammenhæng, men så skal der udbedres nogle svagheder, og hele projektet skal køres et nøk op. Nu må vi se.

Hvad er dine svageste punker?

I træningssammenhæng er det nok mine ben og lats (vinger). Som så mange andre kom jeg for sent i gang med den seriøse bentræning, men jeg har forsøgt at komme efter det. Desværre har jeg døjet med knæproblemer de seneste par år, hvor jeg ellers har set fine resultater, men de er forhåbentlig ved at være fortid.

En anden svag side er måske at min træning kan være lidt følelsesbetonet forstået på den måde, at jeg giver den enormt meget gas, hvis jeg fra starten føler at tingene kører. Hvis jeg derimod er uoplagt og måske føler at styrken halter lidt, så skal jeg tvinge mig igennem. Men sådan er vi nok mange, der har det.

Og de stærkeste?

Hvis absolut styrke er en svag side, så må relativ styrke være en stærk side. Jeg kommer aldrig til at dødløfte 300 kg, men jeg kan til gengæld udføre avancerede kropsvægtsøvelser som human flag, dragon flags og muscle-ups. Jeg mener også at have en god tolerance for volumen, hvorfor jeg kan træne længe og hårdt uden at brænde ud.



I forhold til enkelte muskelgrupper ved jeg ikke, om jeg direkte har stærke sider. Måske min mave når fedtprocenten er godt i bund!

Hvor tit træner du, og hvordan kunne en normal træningsuge se ud for dig?

Min træningsfrekvens har ikke været stabil over årene, men jeg forsøger i hvert fald at komme af sted 3 gange om ugen. I perioder med smæk på motivationen kan jeg komme helt op på 6-7 ugentlige træningspas. Jeg tilpasser så mit split efter frekvensen.

I forhold til programlægning er jeg altid forfaldet til at improvisere lidt, da jeg hurtigt kommer til at kede mig. I lang tid vendte jeg altid tilbage til mit 2-split (push/pull), men på det seneste har jeg snarere taget udgangspunkt i et 3- eller 4-split. Med denne model kunne en mulig træningsuge se således ud:

Mandag: Ben/biceps
Tirsdag: Bryst/triceps
Onsdag: Ryg/læg
Torsdag: Fri
Fredag: Skulder/mave
Lørdag: Ben/biceps
Søndag: Bryst/triceps

Altså lader jeg også dagsformen og - indrømmet - lysten styre slagets gang lidt. De fleste kropsdele køres med relativt høj volumen, selvom jeg er begyndt at lege mere med at gå til udmattelse og måske ligefrem tage et par 'forced reps' og så justere volumen ned derefter. Fornyelse er vigtigt - om ikke andet så for motivationen!

Hvad er dine kropsmål?

Jeg er et fjols til at måle og gør det sjældent, men sidst jeg gjorde, faldt de ud som følger...

Bryst: 112 cm
Biceps: 41 cm
Lår: 58-59 cm
Læg: 38 cm



Har du været ramt at nogle skader i løbet af din træningskarriere?

Jeg har været en del småskader gennem tiden, men aldrig noget helt graverende. I skrivende kan jeg opremse følgende: Overbelastede håndled, noget længerevarende knas med venstre skulderled, knæproblemer og inflammationer flere steder. Jeg tror på, at hvis man ikke af og til har bare nogle småskavanker, så arbejder man ikke hårdt nok. I et eller andet omfang er og bliver udbytte lig med indsats - også i træningssammenhæng! Nå det så er sagt, så er jeg sluppet ret billigt.

Hvad har træning betydet for dig igennem dit liv?

Øget selvtillid og selvforståelse er vel nok det mest afgørende - og så selvfølgelig et sundere legeme! Derudover har jeg også fundet en glæde ved at hjælpe andre med deres træning i det omfang, jeg nu kan. Alt i alt er jeg nok blevet en smule afhængig, og jeg føler mig hurtig lad og uoplagt, hvis ikke jeg får brugt kroppen.

Hvordan ser en typisk kost ud på en træningsdag samt off-dag?

Jeg tilgår hele ernæringsaspektet ret afslappet. Jeg har været trædemøllen igennem med 6-8 jævnt fordelte måltider, der hver skulle indeholde så og så mange gram protein, kulhydrat og fedt. Jeg troede, det var altafgørende i forhold til min fremgang, men det er bare alt for nemt at forveksle korrelation med kausalitet - det var ikke den pertentlige planlægning af måltider, der gav resultater; det var simpelthen, at jeg spiste mere og fik mine behov ernæringsmæssige behov dækket.

I dag tager jeg tingene helt anderledes afslappet. Jeg har fx forsøgt mig med en Intermittent Fasting-tilgang (LeanGains), som naturligvis virkede ganske fortræffeligt til trods for, at jeg fastede 16 timer om dagen og kun indtog to måltider. Det handler om det store billede - makro- og mikronutrienter over hele dagen. Det er ikke værd at fortænke sig i detaljerne.

Jenslyn872.jpg


I dag kører jeg det bare efter humør og spiser alt mellem 2 og 5 gange om dagen; typisk 3. Et eksempel på indtaget over en dag:

Klokken 10: Knækbrød med laks, müsli med mælk og måske noget proteinpulver samt et stykke frugt.

Klokken 14: Kyllingebryst, grøntsager og nogle nødder.

Klokken 20: Hvidt brød med honning, kød med højt proteinindhold, lidt mørk chokolade.

Ender vel på omtrent 2500-2800 kalorier med store udsving alt efter mål og dagens aktivitetsniveau - og sult :D

På samme varierer jeg fødevarene utroligt meget fra dag til dag, hvorfor det er svært give et repræsentativt eksempel. Jeg forsøger bare nogenlunde at ramme en ernæringsprofil, der giver mening i forhold til, om jeg cutter eller bulker. Generelt skyder jeg efter 2 gram protein eller mere pr. kg kropsvægt, noget nær 1 gram fedt eller mere pr. kg kropsvægt og så ellers godt med kulhydrater.

Tager du nogle kosttilskud - og i så fald, hvilke?

Holder mig primært til dem, som der er tydeligt videnskabeligt belæg bag: Proteinpulver til at hjælpe med at nå dagens proteinindtag, kreatin, fiskeolie med højt indhold af DHA/EPA, en daglig multivitaminpille eller to (Bodymin) og så BCAA i pulver- eller pilleform, hvis jeg træner fastet. Desuden tager jeg ofte et PWO-supplement før træning; kan anbefale Flashover fra Omega Sports, som ikke gemmer indholdsstofferne bag et 'proprietary blend'-mærkat.

Hvordan er dit forhold til usunde sager?

Jeg er meget 'inspireret' af Nutrition-forummet på Bodybuilding.com, hvor konsensus er, at hele idéen om at rubricere noget mad, som 'clean' og noget som 'dirty', er meningsløs. Når man skærer ind til benet, handler det bare om at få dækket sine makro- og mikrotal (jeps, det er min kæphest!), hvilket som følgeslutning også betyder, at man kommer til at spise rimeligt fornuftigt i det store hele. Gør man det, kan man sagtens passe en masse fødevarer ind, som ikke typisk finder vej til fitnessentusiastens dosmerseddel. Hvidt brød med honning før sengetid er fx blevet blevet en genganger hos mig selv - også under cut :-)

Har du nogle interesser udover træning, og i så fald hvilke?
Udover de åbenlyse som at hygge med vennerne i alle mulige sammenhænge, roder jeg generelt meget rundt og læser på nettet. Derudover spiller jeg en del konsolspil og elsker at slappe af med en god film.
Jenslyn87.jpg


Hvem er din favorit bodybuilder/styrkeløfter/stærkmand/whatever?

Arnold er det lidt kedelige - men sande - svar. Manden kombinerer karisma og resultater på en måde, som gør at man næsten ikke kan andet end at beundre ham! Desuden synes jeg, at han er en af de mest æstetiske bodybuildere nogensinde.

9 skarpe fra skuffen:
Kylling eller oksekød?
Oksekød!

Styrkeløft eller bodybuilding?
Bodybuilding

Regular eller light?
Light

Bryster eller røv?
Det må blive røv

Sommer eller vinter?
Sværere end man skulle tro - men sommer :8

Film eller bog?
Film

Hyggeaften eller bytur?
Hyggeaften - man er ikke 18 længere :hihi:

Stærk og tyk eller slap og cuttet?
Kan ikke vælge... men det må blive 'slap og cuttet'; altså status quo :D

Biceps eller abs?
Biceps!
Front2.jpg
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



God og spændende læsning! :)
JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"
Brugeravatar
 
Reputation point: 178
 
Indlæg: 1477
Tilmeldt: 16. nov 2010, 09:02
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 4.25
- Squat: 200.00
- Dødløft: 3.98
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Vild form :afraid:
It's time to kick ass and chew bubblegum - but I'm all out of bubblegum!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 12. jun 2006, 22:54
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 135.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Ingen kostplan



Virkelig beundringsværdig form !!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 81
Tilmeldt: 22. feb 2011, 09:47
Geografisk sted: Sønderjylland
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Imponerende form =D>
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Cutnezz!! Fed form og meget interessant tilgang til træning og kosten :)
You can always be thinner; look better
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1667
Tilmeldt: 9. maj 2009, 15:22
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Fitnessworld Aalborg, Eternitten
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lidt for høj fedtprocent imo......

Fed form! =D>
Hvis du har lyst, så kan du følge med i min log. Ja, den er god nok!
http://www.bodybuilding.dk/post1274898.html#p1274898
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 421
Tilmeldt: 28. okt 2008, 16:26
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Vis kostplan



Inspirerende læsning - og fed form :)
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 600
Tilmeldt: 30. dec 2009, 19:05
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mange tak!! :) Det er da super, hvis nogen kan bruge det til noget.

Jeg har fået et par pm-beskeder omkring ab-træning, og til de interesserede er der faktisk ikke så meget at sige. Tyngden ligger helt klart på tunge kropsvægtsøvelser som fx dragon flags, som sagtens kan udføres partielt, hvis man ikke har styrke til at køre dem rent fra starten. Det er det nok de færreste, der har. Ellers har jeg ladet mig fortælle, at jeg, måske også fra naturens side, har en dyb linea alba (linjen mellem mavemusklerne), som kan give et lidt mere aftegnet look. Det er i hvert fald ikke fordi, jeg har været specielt fancy i min tilgang :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Godt interview - Og som altid, fed form =D>

Klokken 20: Hvidt brød med honning

Why am I not surprised? :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1848
Tilmeldt: 6. dec 2010, 15:37
Geografisk sted: Århus
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvorfor skriver du at du aldrig kommer til at dødløfte 300 kg, når du samtidigt skriver i dine stats at du har løftet 315 kg?
Venlig hilsen Thomas
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 619
Tilmeldt: 30. nov 2010, 10:26
 
Træner her: AK Thor
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mcfeast skrev:Hvorfor skriver du at du aldrig kommer til at dødløfte 300 kg, når du samtidigt skriver i dine stats at du har løftet 315 kg?

teh lol
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 392
Tilmeldt: 22. feb 2011, 17:06
 
Træner her: Enjoy Fitness, Gilleleje
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mcfeast skrev:Hvorfor skriver du at du aldrig kommer til at dødløfte 300 kg, når du samtidigt skriver i dine stats at du har løftet 315 kg?

Busted
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mcfeast skrev:Hvorfor skriver du at du aldrig kommer til at dødløfte 300 kg, når du samtidigt skriver i dine stats at du har løftet 315 kg?

De 315 lignede godt nok også åbenlys fejlinformation, af en fyr på hans størrelse. Specielt når han indrømmer at bentræningen ikke har været øverst på dagsordenen.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 618
Tilmeldt: 11. jun 2008, 21:56
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 7.00
- Squat: 9.00
- Dødløft: 13.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Billede

Så, nu er der vist ikke noget at tage fejl af :´)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ok form, men efter min mening alt for cuttet og musklerne kunne sagtens være større..
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 3296
Tilmeldt: 13. nov 2009, 21:28
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Capa skrev:
Mcfeast skrev:Hvorfor skriver du at du aldrig kommer til at dødløfte 300 kg, når du samtidigt skriver i dine stats at du har løftet 315 kg?

teh lol

teh lol lol
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 346
Tilmeldt: 9. maj 2011, 18:43
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



androide skrev:Ok form, men efter min mening alt for cuttet og musklerne kunne sagtens være større..

Nu synes du jo også at man skal være über bulket op... Så snart man er mega cut, så siger du at man skal være fed.

Super interview!!!!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 78
Tilmeldt: 1. maj 2010, 11:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



androide skrev:Ok form, men efter min mening alt for cuttet og musklerne kunne sagtens være større..

ok form? Vil da gerne se din form så.
Brugeravatar
 
Reputation point: 90
 
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 6. jun 2011, 00:09
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 122.00
- Squat: 152.00
- Dødløft: 182.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



androide skrev:Ok form, men efter min mening alt for cuttet og musklerne kunne sagtens være større..

Din opfattelse af en ideel form er underlig.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 346
Tilmeldt: 9. maj 2011, 18:43
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mcfeast skrev:Hvorfor skriver du at du aldrig kommer til at dødløfte 300 kg, når du samtidigt skriver i dine stats at du har løftet 315 kg?


Nu ved jeg godt han har skrevet dem for sjov, men det kunne jo også være hans løft i pund. Så skal du dividere med 2,2, og så er det ligepludselig ikke så vildt længere :)
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2930
Tilmeldt: 22. aug 2010, 10:03
Geografisk sted: København
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



SienZ skrev:
Mcfeast skrev:Hvorfor skriver du at du aldrig kommer til at dødløfte 300 kg, når du samtidigt skriver i dine stats at du har løftet 315 kg?


Nu ved jeg godt han har skrevet dem for sjov, men det kunne jo også være hans løft i pund. Så skal du dividere med 2,2, og så er det ligepludselig ikke så vildt længere :)

Det kunne også være i stone; så er det mega vildt!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 346
Tilmeldt: 9. maj 2011, 18:43
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



JensLyn, for fanden. Jeg har aldrig set en knægt så hakket som dig. Det er sindssygt. Det er cool. Det er godt arbejde.

Må jeg bruge dig til undervisning i en anatomitime? Jeg gir transporten
"i skal spise ornligt"
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 985
Tilmeldt: 30. aug 2010, 20:21
Geografisk sted: Århus C
 
Træner her: Fitness World Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 121.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LAS93 skrev:
androide skrev:Ok form, men efter min mening alt for cuttet og musklerne kunne sagtens være større..

ok form? Vil da gerne se din form så.


Min form? Når jeg er færdig med at cutte må du gerne, syntes bare ikke det ligner andet end han har cuttet det meste af tiden, med den fedtprocent han har, kan alle have tydelige muskler, de er lidt større end gennemsnittet, derfor jeg siger ok form..
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 3296
Tilmeldt: 13. nov 2009, 21:28
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



sidespørgsmål her ............ hvordan sidder en alm. t shirt, passer du en Large ? ..... magter ik det der med vokse ud af alt tøjet ......
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jun 2008, 17:38
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jokke j skrev:sidespørgsmål her ............ hvordan sidder en alm. t shirt, passer du en Large ? ..... magter ik det der med vokse ud af alt tøjet ......

Jeg er jo ikke ligefrem stor, så der er generelt ingen problemer med at passe almindeligt tøj, medmindre man partout går efter det mest tætsiddende :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. dec 2007, 18:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du er altså rimeligt sej, Jenslyn. En fremragende mave må man sige =D>

Fed artikel!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 199
Tilmeldt: 19. feb 2011, 21:49
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Super nice form, håber min bliver ligeså fed den dag jeg cutter i bund :D

Hvor høj er du og hvor meget vejer du? :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 286
Tilmeldt: 22. feb 2011, 22:45
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



BigSquare skrev:Super nice form, håber min bliver ligeså fed den dag jeg cutter i bund :D

Hvor høj er du og hvor meget vejer du? :)


memberlist.php?mode=viewprofile&u=6581
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.
Brugeravatar
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1249
Tilmeldt: 11. aug 2011, 12:46
Geografisk sted: Ringkøbing
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 2.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Rigtig fed form. Og jeg kan godt lide din tilgang. Det lyder som om at træning er det fedeste i din hverdag :o . Og det kunne være godt lige at se dig med noget pro-tan.. Må hellere stoppe her før det bliver alt for --> <---- #-o
http://www.twtraining.dk
Personlig træning der flytter dig!
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 697
Tilmeldt: 4. dec 2006, 11:22
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 157.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Reportager m.m.




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster