Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1283
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1280

Følg bodybuilding.dk på

Roskilde festival, line-up

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Personlig er jeg helt vildt oppe og køre over rigtig mange af de artister, som blev afsløret i dag til Roskildes line-up.
Heriblandt Deadmau5, The Strokes, Arctic Monkeys og Magnetic Man. Udover det er der rigtig mange andre som Yelle, The Tallest Man On Earth, OFWGKTA og M.I.A + flere som jeg ser frem til :)

Hvem glæder i jer til at se og er i tilfredse med line-up'et?
Son, this is the only time I'm ever gonna say this. It is not okay to lose.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg blev personligt skuffet over line-uppen i år. Jeg synes de failer på deres "tiltræknings" navne. Synes imo Skanderborgs Festivals line-up er federe. Men trods det, glæder jeg mig sindsygt til Ruuskilde :D Ikke mindst Deadmau5.
You can always be thinner; look better
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitnessworld Aalborg, Eternitten

Har aldrig hørt om nogen af de bands der.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Odense

Nu er jeg ikke selv helt gammel nok til at rejse så langt, men ville meget hellere til Wacken. Dels er musikken bare det bedre, og prisen ender op i det samme med benzin osv. til Wacken.
Roskilde er alt alt alt for dyrt IMO.
Sidste år overraskede Roskildes line-up positivt, men i år er Maiden noget nær det eneste jeg gider høre. :(
Brugeravatar

Deadmau5 er vildt. Ham er jeg meget glad for.
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Høvelte, Birkerød, Nordsjælland, Sjælland, Danmark.

Træner her: Atletklubben Jyden
Løgstør Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 170.00

Kostplan: Ingen kostplan

Var imo bedre sidste år, men der er da en del jeg glæder mig til at høre i år. KoL, Arctic Monkeys, Timbuktu, Deadma5, Magnetic Man, VETO + flere.

Anyways, godt vejr og godt selskab, så er musikken næsten ligegyldig :wink: Det skal nok blive fedt - jeg glæder mig i hvert fald!
Følg min logbog her: Log med Gosser
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Træner her: Fitness World Kolding
Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 237.50

Galleri: Vis galleri (10)

Jeg er positivt overrasket.. Det er helt sikkert :) Har ihvertfald 10+ navne jeg skal lægge et visit til

http://www.youtube.com/watch?v=NBp9mNOFDLk&feature=related
Sten sikkert track fra deadmau5 med på vejen

Ydermere må i lige medregne at de mangler at offentliggøre 30 kunstnere endnu. Jeg håber inderligt på Lucy Love!
"Watching a bodybuilder take off his shirt is like watching a masterpiece being unveiled"

Kig gerne forbi min log: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=30434&postorder=asc&start=0#p746610

Geografisk sted: Mørkøv/holbæk

mlh skrev:Ydermere må i lige medregne at de mangler at offentliggøre 30 kunstnere endnu.

Shit, det havde jeg glemt alt om! Der gjorde du lige min dag endnu bedre :D
Brugeravatar

Tamt, tamt program i år. De skulle have landet et program a la 1996, som virkelig svirpede popo.

Eller se bare Northside i Århus, som endda har et bedre program på kun to dage og et budget på måske en tiendedel!

Skanderborg er også langt mere appellerende til mig i år - eneste jeg gad at købe billet til Roskilde for er Deadmau5. Ellers er der alt for mange afrikanske rytmegrupper med på plakaten... #-o

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fredericia

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 185.00

Logbog: Ingen logbog

Jeg har været fast inventar på RF siden 2006 og det foreløbige program for i år er uden sammenligning det ringeste i min tid på festivallen.

Arctic Monkeys
M.I.A.
Mastodon
Kings of Leon

Er listede som topnavne i år til trods for, at de på de foregående års festivaller har været henvist til pladser længere nede på plakaten. Det betyder, at der mangler hovednavne. Big time. Hvor mange af de bookede hovednavne mon kan fylde Orange? Iron Maiden vil være mit eneste bud. Resten kommer til at spille halvtomme koncerter - Kings of Leon måske undtaget.

Som inkarneret metal- og hardrockelsker er det her program en parodi på et Roskilde-lineup, og det piner mig virkelig, at de ikke kan diske op med noget bedre end Maiden og Mastodon. Mastodon er jo ikke en headliner på Roskilde, ffs. Selv det helt store elektroniske trækplaster, Deadmau5, er en genganger som IMO burde have været skiftet ud med Justice.

Jeg forudser, at jeg kommer til at opholde mig uforholdsmæssigt meget på campingområdet i musikdagene i år.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 225.00

Men hvor er Volbeat og Magtens Korridorer..?
Aldrig træt af at leve i skyggen?
Brugeravatar

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub

Corbin skrev:
mlh skrev:Ydermere må i lige medregne at de mangler at offentliggøre 30 kunstnere endnu.

Shit, det havde jeg glemt alt om! Der gjorde du lige min dag endnu bedre :D

Gutes! Der kan jo stadig nå at komme vanvittigt gode performers :)
"Watching a bodybuilder take off his shirt is like watching a masterpiece being unveiled"

Kig gerne forbi min log: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=30434&postorder=asc&start=0#p746610

Geografisk sted: Mørkøv/holbæk

Der er da et par stykker jeg skal se.

Men eftersom jeg hører mest amerikansk underground rap, er det sjovt nok ikke mine yndlingsnavne der er på plakaten.

Men skal da se Iron Maiden, KoL, L.o.c., Magnetic man og Currency.
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Geografisk sted: Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00

Når jeg tager et ekstra kig på plakakten kan jeg godt se at i har ret i, at der mangler hovednavne.
Men mon ikke der kommer til at blive afsløret nogle større navne nu når det er jubilæums år, alt andet ville være underligt.
Brugeravatar

Mon ikke Volbeat kommer i sidste øjeblik og redder festivalen :wink:

Men altså, Iron Maiden, Soil Work og Mastodon er de eneste metal bands jeg kender derfra.
Brugeravatar

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub
AK Thor

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00

Corbin skrev:Når jeg tager et ekstra kig på plakakten kan jeg godt se at i har ret i, at der mangler hovednavne.
Men mon ikke der kommer til at blive afsløret nogle større navne nu når det er jubilæums år, alt andet ville være underligt.

Ikke hvis man skal tro hvad musikchef Rikke Øxner sagde på pressemødet i går. Hun sagde specifikt, at der ikke kommer en last minute headliner a la Prince sidste år. De seks navne er åbenbart hvad vi skal trækkes med.

Sammenlign i øvrigt lige Roskildes udbud af metalnavne med plakaten hos hhv.http://uk.sonispherefestivals.com/ og http://www.downloadfestival.co.uk/2011/lineup/. Det giver et meget godt billede af, hvad vi ikke får. Forklaringen er selvfølgelig http://copenhell.dk/, som stille og roligt er ved at fjerne metal og hård rock fra Roskildes plakat, så Roskilde kan fokusere på at blive mere som britiske http://www.glastonburyfestivals.co.uk/line-up-poster/. Hvilket så betyder endnu en udgift for mit vedkommende.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 225.00

Fandens dårligt program.

Meget af det fede er ovenikøbet gengangere fra de senere år, og så springer den totale mangel på hovednavne altså i øjnene. Øv.
"Lærling er fårking ripped. Han er meget Zaneonian og burde faktisk bruge sin tid på at rende rundt på Roskilde i et par små 80'er shorts med slids. Aesthetics!"
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: København

synes det er et fedt line up ifht min smag, men synd at se, at de ikke har nogle store pop navne, som kan trække hele camping arealet op

er dog lidt træt af, at de 'store' navne alle har været der indenfor de sidste par år, hvis jeg husker rigtigt: deadmau5, strokes, artic monkeys (deres tredje gang?). Ville gerne have haft noget 'fresh' indenfor den genre. Ellers spottede jeg også The Walkmen ved de 'små' navne. De er super fede, og hæver helt klart koncertkvaliteten i år! Dem glæder jeg mest til at se ud af alle navnene

Men et større problem er, hvor meget større stenudgravningen er blevet. Det er jeg næsten mest spændt på
Brugeravatar

Ja, tamt program. Når man ser på plakatens hovednavne er der absolut ingen wow-faktor og der er på ingen måde tale om bands man ikke har haft muligheden for at se andetsteds (måske med undtagelse af Iron Maiden).

Synes også der er kommet en tendens til at Roskilde henter de helt store navne 1-2 år efter at de virkelig toppede. I år eksemplificeret ved Kings of Leon, Arctic Monkeys og The Strokes. Kan det passe at Coldplay spillede i '09? Et år efter udgivelsen af sidste studiealbum...

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 145.00

The Juice skrev:
Corbin skrev:Når jeg tager et ekstra kig på plakakten kan jeg godt se at i har ret i, at der mangler hovednavne.

Ikke hvis man skal tro hvad musikchef Rikke Øxner sagde på pressemødet i går. Hun sagde specifikt, at der ikke kommer en last minute headliner a la Prince sidste år. De seks navne er åbenbart hvad vi skal trækkes med.

Sammenlign i øvrigt lige Roskildes udbud af metalnavne med plakaten hos hhv.http://uk.sonispherefestivals.com/ og http://www.downloadfestival.co.uk/2011/lineup/. Det giver et meget godt billede af, hvad vi ikke får. Forklaringen er selvfølgelig http://copenhell.dk/, som stille og roligt er ved at fjerne metal og hård rock fra Roskildes plakat, så Roskilde kan fokusere på at blive mere som britiske http://www.glastonburyfestivals.co.uk/line-up-poster/. Hvilket så betyder endnu en udgift for mit vedkommende.

Det lyder næsten usandsynligt og det håber jeg da også det er. Sammenlignet med de festivaler du lige har linket til, så kan jeg godt se hvor tamt Roskildes program er.
Gastonbury har btw et fuldstændig vanvittigt program. Det kunne være man skulle prøve det på et tidspunkt!
Brugeravatar

Løftenørd skrev:Mon ikke Volbeat kommer i sidste øjeblik og redder festivalen :wink:

.

Må le. Volbeat ville da bare godt ondt, værre? :?
Brugeravatar

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster