Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65811 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049610 indlæg i 100423 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1790
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1788

Følg bodybuilding.dk på

Stenfeldts log Ny intro s.1

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Hey Coach :D Hva har du fået Six-pack eller hva ? Vi må lige have en træning her i ferien, så jeg lige kan se om det passer :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 173
Tilmeldt: 7. apr 2009, 18:38
Geografisk sted: Sønderborg
 
Træner her: Sønderborg Fitness
Fitness Syd
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Ingen kostplan



hansi hinterseer skrev:Ser sgu godt ud, Stenfeldt; gode pulls ups :)

Jeg har spekuleret lidt på, hvad det største du har prøvet at fange er? Er det ikke ret svært at fange noget med sådan noget alternativ fiskeri? :)


Hallo Hansi. Takker, men jeg er jo heller ikke så tung på nuværende tidspunkt :) Hmm jeg har endnu ikke skudt noget voldsomt stort. Min PR på skrubbe er 1250 g mener jeg. Det er en pæn flad. Tror kun jeg har skudt havørred på omkring 1½ kg. Jeg regner dog stærkt med at dette ændrer sig snart. Måske allerede i morgen aften hvor den står på natjagt :)
Om det er svært.. Hmm det kræver da lidt ture i vandet inden man får fornemmelsen for det. Det er nu en super fed hobby :) Fisker du selv? Du er altid velkommen til at komme med på tur :mrgreen:

Dennislaarsen skrev:Kan lige meddele at Stenfeldt er ved være godt hakket i bund!! lige det sidste og så er han den første mand på 30 jeg har set irl med en six pack og ellers helt markeret :hihi:


Hakket i bund vil jeg nu ikke kalde det. Af Faaborg standart går det dog fremad, men jeg er ikke i nærheden af Moody. Vil skyde min BF til ca. 13 som vi snakkede om. Med lidt medvind og solen i ryggen kan abs anes :D

KK+- skrev:
Dennislaarsen skrev:Kan lige meddele at Stenfeldt er ved være godt hakket i bund!! lige det sidste og så er han den første mand på 30 jeg har set irl med en six pack og ellers helt markeret :hihi:


Bliver der så taget billeder? :mrgreen:


Måske, :) Kan det passe jeg så dig til Zumba i centret i dag?? :P

Moody skrev:
Dennislaarsen skrev:Kan lige meddele at Stenfeldt er ved være godt hakket i bund!! lige det sidste og så er han den første mand på 30 jeg har set irl med en six pack og ellers helt markeret :hihi:

pics or it didn't happen


Moody @ lulz :lol:

PeterBrandt skrev:Hey Coach :D Hva har du fået Six-pack eller hva ? Vi må lige have en træning her i ferien, så jeg lige kan se om det passer :wink:


Arhh. Tror vist lige Dennis fik sat overlæggeren lidt for højt :) Ja vi skal sku da helt sikkert træne lidt når du nu er hjemme. Hvornår rammer du Faaborg?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1800
Tilmeldt: 18. jul 2008, 23:06
Geografisk sted: Faaborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Træning d.14.4.2011

Kørte et par øvelser med Jesper i dag. Han klarer det godt og trak for første gang 100 kr i DL i dag med fin teknik. =D>
Nåede lige at hilse på Dennis og Mathias. De er ved at blive et par flotte fyre.
Efter i morgen har jeg en del fridage og det er bare kanon. Der skal i hvert fald jages igennem :)

Konv. DL
8*70 kg
8*90 kg
8*90 kg
5*100 kg
1*120 kg (Relativ nem, tror der er til ca. 145 kg for tiden)

SS

WG pull ups
6*BW
10*BW
6*BW + 12 kg
6*BW + 12 kg

BB Bænkpres
10*52 kg
10*62 kg
7*72 kg
3*77 kg
12*52 kg

SS

Seated cable rows
10*50
10*55
10*60
6*70

Db shoulder pres
10*20kg
8*22kg
8*24 kg

SS

Lateral raise
12*10 kg
12*10 kg
12*10 kg

Ez curls
15*10 kg + stang
12*20 kg + stang
10*25 kg + stang
10*20 kg + stang

SS

4 sæt mave

Robe pushdown
15*40
12*45
10*50

SS

Facepulls
15*45
10*50
10*50

Her er min nye bil :)
Billede
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1800
Tilmeldt: 18. jul 2008, 23:06
Geografisk sted: Faaborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Stenfeldt skrev:Hallo Hansi. Takker, men jeg er jo heller ikke så tung på nuværende tidspunkt :) Hmm jeg har endnu ikke skudt noget voldsomt stort. Min PR på skrubbe er 1250 g mener jeg. Det er en pæn flad. Tror kun jeg har skudt havørred på omkring 1½ kg. Jeg regner dog stærkt med at dette ændrer sig snart. Måske allerede i morgen aften hvor den står på natjagt :)
Om det er svært.. Hmm det kræver da lidt ture i vandet inden man får fornemmelsen for det. Det er nu en super fed hobby :) Fisker du selv? Du er altid velkommen til at komme med på tur :mrgreen:



Natjagt? Det lyder da lidt mørkt og koldt :D

Tjah, lidt fisker jeg da fra tid til anden, men ikke ligefrem noget nævneværdigt :)

Hehe, tak for tilbuddet med jeg værner med næb og kløer om min anonymitet :mrgreen:
When you train: Brain + pain = gain!

Lift and lift again until pussies become swole!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1062
Tilmeldt: 3. aug 2010, 23:37
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Vil skyde din bf til ca 12% :D men som jeg skrev der mangler lige det sidste OG SÅ kan man se abs :lol: dine obliques er dog efterhånden fine
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 731
Tilmeldt: 29. okt 2009, 21:28
Geografisk sted: KBH SV
 
Træner her: Fitness World
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dennislaarsen skrev:Vil skyde din bf til ca 12% :D men som jeg skrev der mangler lige det sidste OG SÅ kan man se abs :lol: dine obliques er dog efterhånden fine


Jeg jeg cutter ca. 2 kg endnu og så må det være slut med det pjat. Skal jo heller ikke ligefrem ud at imponere nogen :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1800
Tilmeldt: 18. jul 2008, 23:06
Geografisk sted: Faaborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du skal da byde Stenfeldt jr. velkommen i verdenen med en helt cut most muscular :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 731
Tilmeldt: 29. okt 2009, 21:28
Geografisk sted: KBH SV
 
Træner her: Fitness World
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Stenfeldt skrev:
Dennislaarsen skrev:Vil skyde din bf til ca 12% :D men som jeg skrev der mangler lige det sidste OG SÅ kan man se abs :lol: dine obliques er dog efterhånden fine


Jeg jeg cutter ca. 2 kg endnu og så må det være slut med det pjat. Skal jo heller ikke ligefrem ud at imponere nogen :D

blasphemy! som minimum kan kæresten/konen stolt vise en frem, dig og astraen :mrgreen:
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Træning d.18.4.2011

Hurtig aftentræning med Dennis.

Bænkpres
10*52 kg
10*62 kg
5*72 kg
5*72 kg
10*52 kg

Db inc. pres
10*22 kg
10*26 kg
8*28 kg
7*30 kg

Standing cable flies
15*30
12*35
8*40

Seated shoulder pres
10*20 kg
8*22 kg
8*24 kg

SS

Db lateral raise
10*10 kg
10*10 kg
10*10 kg

Db overhead extension
10*22 kg
10*24 kg
8*26 kg

Robe pushdown
10*40
10*40
10*40

SS

2 sæt mave
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1800
Tilmeldt: 18. jul 2008, 23:06
Geografisk sted: Faaborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Imorgen skal der gis gas.. fra min side :wink: så skal du ownes! :superman:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 731
Tilmeldt: 29. okt 2009, 21:28
Geografisk sted: KBH SV
 
Træner her: Fitness World
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dennislaarsen skrev:Imorgen skal der gis gas.. fra min side :wink: så skal du ownes! :superman:


Den plade mindes jeg at have hørt før :wink: Vi skrives lige ved i morgen.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1800
Tilmeldt: 18. jul 2008, 23:06
Geografisk sted: Faaborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fik dig da i vores sidste rygtræning :hihi:

Jep, det gør vi.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 731
Tilmeldt: 29. okt 2009, 21:28
Geografisk sted: KBH SV
 
Træner her: Fitness World
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Træning d.19.4.2011

Igen en sen træning med Dennis drengen. Vi startede med udendørs løb og jeg tror vi fik lavet 4-5 sæt pull ups undervejs.
Ellers var træningen rimelig stille og rolig.

Rack pulls
10*60 kg
10*90 kg
4 *120 kg

Seated cable rows
10*50
10*50
10*50
10*50
10*50

SS

Leg extension
10*35
10*35
10*35
10*35
10*35

Wg front pulldown
12*45
Drop set
10*60
6*45
7*25 Luls :lol:

Facepulls
12*40
12*45
12*45
12*50

Db curls
13*12 kg
10*14 kg
10*16 kg

+ lidt mave
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1800
Tilmeldt: 18. jul 2008, 23:06
Geografisk sted: Faaborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvordan ser det ud med træningen? :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 617
Tilmeldt: 27. jul 2008, 20:20
Geografisk sted: Viborg
 
Træner her: Motion og Trivsel Viborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nå, tid til en update :)

Jeg har stort set ikke fået trænet i påsken. Det er helt typisk for mig, at jeg ikke får passet min træning når jeg har ferie...
Jeg har til gengæld fået fisket en del, mest uv jagt, men også et par ture med stang. De 2 ture med stang gav intet, men stadig dog nogle hyggelige ture.
Undervandsjagtturene har heller ikke givet det voldsomme, bortset fra i forgårs og der kommer her en beretning :)

MIn makker hentede mig kl. 21 og par vej afsted i bilen, besluttede vi os for at jage på vores yndlingsspot. Vi var lidt spændte, for vi havde endnu ikke prøvet stedet om natten.
Det var ikke helt mørkt da vi ankom, så vi gik ned og tjekkede vandet (ca. 5 min gang). Vandet så ganske klart ud, så tilbage til bilen og i det sidste udstyr. :)
Grejet kom på, harpunen blev ladt i 2 hak og det var nu jagttid. Jeg havde besluttet for mig for, kun at gå efter hvarre, havørred eller torsk. Det skal lige siges at jeg endnu ikke har skudt eller set hvarre.
Normalt foregår natjagt på ganske lavt vand, da det er her havørrederne går (30-100 cm). Jeg startede dog med at svømme ud på ca. 4 meter for at søge efter torsk og hvarre. Bundforholdene er bare så fede på dette spot. Kæmpe sten på størrelse med små biler, masser af forskelligt tang og gemmesteder og så krydret med gode strømforhold. Jeg så hurtigt en del rødspætter og skrubber. Normalt ligger de stille på bunden, men jeg så flere som svømmede rundt og jagede. Derudover var der masser af ulke, ålekvabber samt andet liv. Men hvor pokker er de hvarre... Er de ikke kommet endnu, eller er jeg ikke god nok til at se dem.. Nå, jeg besluttede mig for at svømme ind på lavere vand og kigge efter havørreder. Jeg briefede lige med min makker og han havde heller ikke set noget der skulle på stringeren. Vi aftale at afsøge vandet på et stræk og ellers køre til et andet sted .
Der gik ikke lang tid før jeg så noget blankt i vandet. Jeps en havørrede, den var dog ikke specielt stor og så var den selv på jagt og hurtigt væk. Jeg lå nu på ca. 70 cm vand. Hvad fanden er det for et bæst der ligger og kigger der. Fuck den er stor som en toiletbrædt. Det er sku da ikke en skrubbe det der. Nix det er en stor pighvarre. :shock: Fisken lå dog, så jeg ikke kunne skyde den, så jeg hamrede bare min harpun igennem den. Jeg rystede overalt og skreg pighvarre da jeg fik hovedet over vandet. Fuck den er tung, jeg kunne sku næsten ikke stikke kniven igennem dyret. Aflivet blev den dog og adrenalinen pumpede i kroppen - Min første pighvarre, et af målene for 2011 var nu nået. Efterfølgene missede min makker en kæmpe stor havørrede og han var efterfølgende i mega dårligt humør resten af turen.. Jeg svømmede videre på samme dybde og så endnu 3 hvarre. Dem tog jeg med hænderne, men vurderede dog, at alle var for små og lod dem svømme. Jeg havde jo fået hvad jeg kom efter :) Derudover havde jeg en kortvarrig date med en havørred. Den kiggede dog så sødt på mig, at den fik lov at beholde sin frihed :)
Fisken blev vejet og jeg fik taget lidt billeder. Da jeg kommer hjem kommer jeg i tanke om, at det ikke er en pighvarre, men en slethvarre jeg har skudt. Hvorfor det lige har forvirret mig, aner jeg ikke, for jeg kan normalt godt kende forskel.
Nu er hisorien en helt anden. Det er en meget stor fisk jeg har skudt og er faktisk en rekordfisk. Efter lidt snak med Dansk Sportsdykkerforbund og lidt ekstra billeder/dokumentation, er fisken nu til vurdering til ny officiel DK rekord :? Det skal lige nævnes at der er ret strenge krav til dokumentation og jeg er spændt på pm mine billeder bliver godkendt. Der er mig bekendt skudt 3 slethvarre som er større end min, men der har ikke været dokumentation på disse.
I skal ikke snydes for lidt billeder af min, forhåbentligt, nye officielle DK rekord

Billede

Billede

I morgen skulle jeg gerne ramme centret igen med lidt fb træning.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1800
Tilmeldt: 18. jul 2008, 23:06
Geografisk sted: Faaborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fizzkarl :gay:
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 203
Tilmeldt: 21. mar 2011, 20:17
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvad så stenfeldt, går det godt ?`:) så er jeg begyndt nede i centeret igen, vi må lige nappe en træning sammen på et tidspunkt :)
The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 138
Tilmeldt: 13. jan 2010, 23:32
Geografisk sted: Korinth
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 88.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Man skulle tro Morten er stoppet med træningen..
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 731
Tilmeldt: 29. okt 2009, 21:28
Geografisk sted: KBH SV
 
Træner her: Fitness World
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



marcophilip skrev:Hvad så stenfeldt, går det godt ?`:) så er jeg begyndt nede i centeret igen, vi må lige nappe en træning sammen på et tidspunkt :)

Jeps det må lige finde ud af. Godt du er kommet igang igen Marco.

Dennislaarsen skrev:Man skulle tro Morten er stoppet med træningen..

Tja det er ikke blevet til meget træning de sidste par uger desværre..
Går det planmæssigt med cuttet?

Lithium skrev:Det er sgu et fint lokumsbrædt du fik hevet op der :8

Hvorfor bruger du ikke harpun med trykluft ? Det har jeg altid været glad ved når vi snorklede efter skrubber i smålandsfarvandet i gamle dage

Ja, det var satme en fin fisk. :) Der er nogle få der bruger trykluft harpuner, langt størstedelen bruger dog elastik harpuner. Trykluftmodellerne er generelt noget mere sårbare og så skyder de ikke voldsomt kraftigt. Så de egner sig ikke specielt godt til havørred og multe jagt. De kan dog fint skyde igennem mindre torsk samt flade. Generelt er prisen også lidt højere på trykluftmodellerne.

Træning d.2.5.2011

Nå tid til en update..
Mit liv er stadig ganske hektisk. Har mange projekter i huset som jeg arbejder i og så skal arbejdet passes. Derudover er der sket nogle rigtig kedelige ting i familien, hvilket desværre har resulteret i en begravelse i morgen. Jeg satser dog stadig på en træning i morgen eftermiddag, hvis alt går efter planen.
Mht til min pragteksemplar af en slethvarre, så blev den godkendt af forbundet som ny rekordfisk :dance: Der er dog et lille MEN. To af mine klubkammerater var på tur 3 dage efter jeg skød min. Den ene skyder så en slethvarre på 2.5 kg.. og den anden en på 3.9 kg :? Så der røg den rekord, men sålænge det er til en fra klubben er det ok. I sidste uge fik jeg trænet 1 gang med lidt FSQ, pull ups, db press og lidt rows.
I dag trænede jeg BST og var slap og tynd. Føler næsten jeg starter forfra, men skal lige igang med lidt mere mad. Håber det vil rette lidt op på styrken.

db pres
10*22 kg
10*26 kg
7*26 kg
8*24 kg

Db inc. pres
10*22 kg
10*22 kg

Seated chestpres
10*50
10*50
10*50

Seated plateloaded shoulder pres
12*40
8*50
8*50

db lateral raise
10*10 kg
10*10 kg
10*10 kg

Overhead db extension
12*22 kg
8*26 kg
8*26 kg

Lidt mave + 2 sæt pushdown... :roll:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1800
Tilmeldt: 18. jul 2008, 23:06
Geografisk sted: Faaborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tjo det synes jeg, kosten spiller og taber ca 800 gram - 1 kg om ugen så det er super.

Dog er jeg ikke så stærk i centret for tiden, tror det er pga personlige problemer o.s.v og kan ikke rigtig ligge det fra mig når jeg er i centret desværre.

Er ked af at høre med begravelsen :(
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 731
Tilmeldt: 29. okt 2009, 21:28
Geografisk sted: KBH SV
 
Træner her: Fitness World
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dennislaarsen skrev:Tjo det synes jeg, kosten spiller og taber ca 800 gram - 1 kg om ugen så det er super.

Dog er jeg ikke så stærk i centret for tiden, tror det er pga personlige problemer o.s.v og kan ikke rigtig ligge det fra mig når jeg er i centret desværre.

Er ked af at høre med begravelsen :(


Jamen vi er da et godt makkerpar for tiden :) Kommer du til sædvanlig tid i dag? Måske ses vi.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1800
Tilmeldt: 18. jul 2008, 23:06
Geografisk sted: Faaborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Stenfeldt skrev:
Dennislaarsen skrev:Tjo det synes jeg, kosten spiller og taber ca 800 gram - 1 kg om ugen så det er super.

Dog er jeg ikke så stærk i centret for tiden, tror det er pga personlige problemer o.s.v og kan ikke rigtig ligge det fra mig når jeg er i centret desværre.

Er ked af at høre med begravelsen :(


Jamen vi er da et godt makkerpar for tiden :) Kommer du til sædvanlig tid i dag? Måske ses vi.


Ja det må man sige :) .. det var jeg, men du var der ikke :cry:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 731
Tilmeldt: 29. okt 2009, 21:28
Geografisk sted: KBH SV
 
Træner her: Fitness World
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Træning d.4.5.2011

Havde håber på træning i går, men nåede det ikke. I dag stod den på arbejde i centret, men pga. afbud, hvade jeg lige 45 min til lidt træning. Stille og rolig omgang, sådan lidt deloadish vel..

Squat
8*50 kg
5*60 kg
5*60 kg
5*70 kg

SS

WG pull ups
8*BW
8*BW
8*BW

Seated cable rows
12*40
12*50
10*55
8*60

SS

Hypers
10*BW
10*BW + 10 kg
10*BW + 10 kg
10*BW + 10 kg

3 sæt db curls og 3 sæt mave.. Desværre stadig umotiveret, men det skal nok vende..
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1800
Tilmeldt: 18. jul 2008, 23:06
Geografisk sted: Faaborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Træning d.5.5.2011

Fin omgang i dag. Rimelig energi og gejst. Lidt knas med hø skulder som påvirkede øvelsesvalget. Dog stadig den bedste træning i et par uger.

Db press
10*22 kg
8*26 kg
8*28 kg
6*28 kg

Valgte at stoppe da skulderen drillede lidt. Kørte derefter en del cable flyers, med ultra korte pauser. Gav ikke problemer

Standing cable flyers
12*30
12*30
10*30
10*30
10*30
8*30
8*30
8*30
18*20
15*20

Læg i benpressen
15*150
12*190
12*190
10*210
10*210

SS

Military
8*30 kg
8*30 kg
8*30 kg
5*40 kg
5*40 kg

Db lateral raise
10*10 kg
10*10 kg
10*10 kg
10*10 kg
10*10 kg

SS

4 sæt mave

Overhead db extension
12*22 kg
10*24 kg
7*28 kg
7*28 kg
6*30 kg
7*30 kg

One hand pushdown
8*15
13*10
13*10
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1800
Tilmeldt: 18. jul 2008, 23:06
Geografisk sted: Faaborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Træning d.9.5.2011

Fin omgang i dag. Ikke de tungeste vægte, men god kontakt til musklerne. Godt humør og fin energi igennem træningen.

BB BOR
15*50 kg
15*50 kg
10*60 kg
10*60 kg
10*60 kg
10*60 kg

SS

Calf pres
20*150
15*170
15*200
12*220

WG pull ups
5*BW
5*BW
5*BW
5*BW
5*BW

SS

Hypers
15*BW
12*BW + 15 kg
10*BW + 15 kg
10*BW + 15 kg

Seated low cable row
12*45
12*45
12*45

SS

Mave
3 sæt

CG pulldown
8*45
8*50
8*50

BB curls
8*20 kg + stang
8*20 kg + stang
8*20 kg + stang
8*20 kg + stang

One arm cable curls
15*10
8*15
8*15

SS

Facepulls
10*45
10*45
8*45
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1800
Tilmeldt: 18. jul 2008, 23:06
Geografisk sted: Faaborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fin omgang Morten :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 731
Tilmeldt: 29. okt 2009, 21:28
Geografisk sted: KBH SV
 
Træner her: Fitness World
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



tip til morgenmad:

½kg jay cutler
½kg coleman

+

200 g peanutbutter fra netto/rema

1 l appelsinjuice

==== extreeeeme swoleness + leee

god dag, unge mand
blog.styrkeogstabilitet.dk
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 195
Tilmeldt: 17. apr 2009, 16:02
Geografisk sted: fynsland
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



tobias76 skrev:tip til morgenmad:

½kg jay cutler
½kg coleman

+

200 g peanutbutter fra netto/rema

1 l appelsinjuice

==== extreeeeme swoleness + leee

god dag, unge mand


Tobias din forbandede stalker :D Såfremt jeg begynder at spise som dig, skal jeg jo invistere i ny våddragt i næste uge :mrgreen: Vi ses mester
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1800
Tilmeldt: 18. jul 2008, 23:06
Geografisk sted: Faaborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Træning d.10.5.2011

Fin omgang, men jeg føler mig stadig slap.

BB inc. pres
12*40 kg
10*50 kg
10*50 kg
10*50 kg

Db pres
5*26 kg
5*28 kg
5*28 kg
5*30 kg
5*30 kg

Db shoulder pres
8*20 kg
8*20 kg
8*20 kg
8*20 kg
8*20 kg

SS

Db lateral raise
10*10 kg
10*10 kg
10*10 kg
10*10 kg
10*10 kg

Standing cable flyes
10*30
10*30
10*30
8*30 flad.. luls

V-grip pushdown
20*45
10*55
10*55
10*55

SS

One arm cable lat. raise
10*10
10*10
10*10
10*10

Robe pushdown
15*30
12*30 ti hi..

Ben i morgen og nok også lidt løb
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1800
Tilmeldt: 18. jul 2008, 23:06
Geografisk sted: Faaborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster