Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69537 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MC skrev:Styrkeløfterne træner også deroppe om fredagen, derfor kan jeg ikke sløbe særlig mange med derop dér. Men lørdag kan vi nok godt fixe noget, men kan desværre ikke have halvdelen af bb.dk med, selvom det ellers ville være hyggeligt

li-zette skrev:heej:)...
fantalastisk træning, =D>
mc får gevet fuld anna...
godt med noget dragon flaks. det er så onde:P..
noget af det bedste mave træning der fides synes jeg

Sniper skrev:MC skrev:Styrkeløfterne træner også deroppe om fredagen, derfor kan jeg ikke sløbe særlig mange med derop dér. Men lørdag kan vi nok godt fixe noget, men kan desværre ikke have halvdelen af bb.dk med, selvom det ellers ville være hyggeligt
Røvhul...

Hammerome skrev:Tillykke med din 105. har deloadet og holdt lidt 1 uges pause da. jeg gerne vil have min skulder og nakke helt fitTil at gå amok her i det nye år.

charlie t skrev:Rolig nu MC, trøst dig med at du stadig er federe og slappere end mig.![]()
![]()

li-zette skrev:PYT SKIDT MED vægten:)..
der skal kg til at lave ordenligt muskler:)..
bare ind med proteinerne, og på hesten igen mc::)....

Matt skrev:Lækre PR's! =D>
-ikke den vilde workload, men det var vel også mest for hyggens skyld. Glæder mig til at se billeder og video!

MC skrev:Matt skrev:Lækre PR's! =D>
-ikke den vilde workload, men det var vel også mest for hyggens skyld. Glæder mig til at se billeder og video!
Jo tak Matt!
Planen idag var kun at køre de 3 store - imorgen får den fuld gas med pressedagen

Matt skrev:MC skrev:Matt skrev:Lækre PR's! =D>
Jo tak Matt!
Planen idag var kun at køre de 3 store - imorgen får den fuld gas med pressedagen
Helt sikkert![]()
-Jeg carber op!

Tovehest skrev:Hjælper i ikke hinanden i bænkpres?

charlie t skrev:Tovehest skrev:Hjælper i ikke hinanden i bænkpres?
Det skriver han jo også længere oppe.Hvis du gad læse

Tovehest skrev:charlie t skrev:Tovehest skrev:Hjælper i ikke hinanden i bænkpres?
Det gad jeg ikke. Er det godt nok nødvendigt at læse loggen igennem for at undgå at spørge til noget som allerede er besvaret?![]()
Synes det er lidt åndsvagt.

charlie t skrev:Tovehest skrev:charlie t skrev:Tovehest skrev:Hjælper i ikke hinanden i bænkpres?
Det gad jeg ikke. Er det godt nok nødvendigt at læse loggen igennem for at undgå at spørge til noget som allerede er besvaret?![]()
Synes det er lidt åndsvagt.
Det står endda på samme side Tovehest: http://bodybuilding.dk/viewtopic.php?p=236169#236169

charlie t skrev:Lidt vid
the-QB skrev:Det er sgu heller ikke seriøst nok at grine lige inden et max .. der skal ikke være glade fornemmelser i kroppen, bare fuld aggresion mod stangen!!![]()
Men gode PRs ..![]()
Tovehest skrev:Hjælper i ikke hinanden i bænkpres?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster