Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Martin88 skrev:Det svarer til at gå ud og advare unge om at kysse, fordi man kan få AIDS af at kysse..... Det kan man på ingen måde, men kys kan lede til sex, og sex kan lede til AIDS lad os endeligt oplyse på utilstrækkeligt og mest idiotisk vis.

+Faktor skrev:Martin88 skrev:Det svarer til at gå ud og advare unge om at kysse, fordi man kan få AIDS af at kysse..... Det kan man på ingen måde, men kys kan lede til sex, og sex kan lede til AIDS lad os endeligt oplyse på utilstrækkeligt og mest idiotisk vis.
Jeg vil give dig ret i meget af det, du skriver, men dette er altså en virkelig dum sammenligning. Man kan jo netop få HIV(det bliver først AIDS, når det er i udbrud) af at kysse; det kræver bare en lille rift eller lignende i munden på en af parterne.
Som allerede nævnt i tråden, så burde Ditlev også fortælle om sit forbrug(misbrug) af narkotika, i stedet for at fremstå som både utroværdig og stupid.
-the gun- skrev:HAHAHAH alt for grinern tråd !! ;D jeg har ikke rigtigt nogle holdninger til det, men de negative kommentarer om Ditlev er sgu mega grin !!

Dingo skrev:Hvad er der grin ved det?
Manden skjuler store dele af sandheden og siger endda ting der er direkte løgn.
"De muskler man får på steroider, det er vand... det er bare vand". Epic misforståelse af basis fysiologi.
Jeg forsvarer ikke steroider på nogen måde, men når man oplyser om det så må man altså være faktuel og konkret i sine udtalelser.
Ditlev har været frontfigur for mange ADD kampagner og det er det. Der er mange andre der gør langt større arbejde og fortjener meget mere anderkendelse. Sandy er inde på en af dem
SandyFrink skrev:Imponerende fysik efter 450 000 kr forbrug af doping.
Solide bollehåndtag, gedigen omgang rygfedt på en pandekageflad bagside, imponerende 42 cm arme, solid kontormus-hals. Nåja, og så karseklipningen i forsøg på at se større ud.
Ditlev, hvad er din hemmelighed? Udover mangelfuld og doven træning kombineret med obskønt indtag af lortekost?

+Faktor skrev:Martin88 skrev:Det svarer til at gå ud og advare unge om at kysse, fordi man kan få AIDS af at kysse..... Det kan man på ingen måde, men kys kan lede til sex, og sex kan lede til AIDS lad os endeligt oplyse på utilstrækkeligt og mest idiotisk vis.
Jeg vil give dig ret i meget af det, du skriver, men dette er altså en virkelig dum sammenligning. Man kan jo netop få HIV(det bliver først AIDS, når det er i udbrud) af at kysse; det kræver bare en lille rift eller lignende i munden på en af parterne.
Som allerede nævnt i tråden, så burde Ditlev også fortælle om sit forbrug(misbrug) af narkotika, i stedet for at fremstå som både utroværdig og stupid.

Spiderman skrev:Patetisk!
Glædeligt med en masse positive kommentarer til en person som har gjort en god sags tjeneste i modsætning til visse andre!
Dette er sgu ikke nobels litteraturpris! men en pris til en person som har gjort at godt stykke arbejde i idrættens tjeneste!
En række personer har vurderet at han har gjort et godt stykke arbejde og det skal være for mig usagt om han fortjener dette rygklap mere end andre, me faktum er at han har gjort en forskel!
Han er måske ikke en lærd foredragsholder, men han har et budskab og jeg er ikke i tvivl om at det har fanget nogle potentielle misbrugerer!!!
Man bevæger sig ned på et ekstremt lavt niveau når man begynder at nedgøre manden fordi han på alle måder har grebet genopbygningen af en BB krop helt forkert an!
Ditlevs største fejltagelse var første gang han indtog doping! Han har følt konsekvenserne på sin krop, hvad det gjorde ved ham og nu holder han foredrag for unge mennesker som er meget letpåvirkelige!!!
Dette bør i ligeledes i et vel besøgt og åbent forum respektere!
Lige en tanke hvormange unge mennesker tror i egentligt at der følger med i jeres korrespondance herinde samt respekterer og ser op til jer?
Med de udtalelser og neglisering af doping problematikken planter i automatisk positivitisme i disse unge gutters bevidsthed overfor doping som kan/vil medføre en farlig leg på et tidspunkt! Hvis der er nogen som ikke skal have denne pris bliver det helt klart ikke jer

xhanZii skrev:[Jeg kunne ikke være mere enig.
godt nok har han været et fjols angående doping, men han prøver da trods alt at gøre et stykke arbejde der skal forhindre andre i at begynde det misbrug han selv havde gang i.

Martin88 skrev:+Faktor skrev:Martin88 skrev:Det svarer til at gå ud og advare unge om at kysse, fordi man kan få AIDS af at kysse..... Det kan man på ingen måde, men kys kan lede til sex, og sex kan lede til AIDS lad os endeligt oplyse på utilstrækkeligt og mest idiotisk vis.
Mig bekendt kræver det et blødende sår på læberne hos begge parter. Det er tilmed heller ikke 100% sikkert at få AIDS ved sex, hvorfor billedet måske passer ret godt på, hvorfor stupid en skræmmekampagne ADD har gang i.

Forbruget finansierede han ved at arbejde på fabrik om dagen og som stripper eller dørmand om natten. I dag fortæller han, hvordan han solede sig i pigernes opmærksomhed, men det kan også have været steroidmisbrugerens enorme selvglæde, som blændede ham.
– Når jeg gik forbi et vindue, spændte jeg altid lige overarmen for at se, hvor stor jeg egentlig var. Jeg var stor, stærk, på toppen og så aggressiv og selvoptaget, at familien og de gamle venner langsomt sagde farvel. Men jeg lukkede øjnene for det og de andre bivirkninger som søvnløshed, aggressivitet og tårnhøjt blodtryk.
Kilde: http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/arti ... z18DOqJXfY
. Alle mine tanker handlede om at få større muskler. Det var omvendt anoreksi - jeg vejede mig hele tiden, og nålen skulle gerne gå opad, fortæller han.
- Udadtil har jeg nok virket som en blærerøv, men indeni var der tomt og dårligt selvværd, siger han.

poul hansen skrev:Jeg har meget lidt empati over for Ditlev og jeg har store problemer med at respektere hans livsførelse og motiver for sin foredragstourne.
Manden har systemtatisk ødelagt sit helbred med steroider, alkohol, dårlig livsstil og narko. Alle advarselslamper blev ignoreret og han har formået at påføre sig selv ikke en men 2 hjerneblødninger.
Manden har ikke en dag valgt at stoppe sit misbrug og derefter gået ud og bredt sit budskab. Nej han har valgt at krudte sig i smadder og tage alle fordelene og ulemperne der er forbundet med det. Da han så bliver så ødelagt af sit misbrug hans liv er ændret for altid, fortryder han pludsligt sine valg og vil nu advare imod doping.
Sandheden er at Ditlev ville have krudtet, mandestrippet og have høstet beundring og respekt som mandestripper og dørmand til sine dages ende, hvis han havde kunnet slippe godt fra det. Eneste årsag til han ændrede sin livsstil var at hans helbred sagde stop!Forbruget finansierede han ved at arbejde på fabrik om dagen og som stripper eller dørmand om natten. I dag fortæller han, hvordan han solede sig i pigernes opmærksomhed, men det kan også have været steroidmisbrugerens enorme selvglæde, som blændede ham.
– Når jeg gik forbi et vindue, spændte jeg altid lige overarmen for at se, hvor stor jeg egentlig var. Jeg var stor, stærk, på toppen og så aggressiv og selvoptaget, at familien og de gamle venner langsomt sagde farvel. Men jeg lukkede øjnene for det og de andre bivirkninger som søvnløshed, aggressivitet og tårnhøjt blodtryk.
Kilde: http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/arti ... z18DOqJXfY
Han tager ikke engang fuldt ansvar for sin livsstil. Ord som megarexi, afhængighed og dårligt selvværd.. Alle mine tanker handlede om at få større muskler. Det var omvendt anoreksi - jeg vejede mig hele tiden, og nålen skulle gerne gå opad, fortæller han.
- Udadtil har jeg nok virket som en blærerøv, men indeni var der tomt og dårligt selvværd, siger han.
At han nu rejser rundt og fortæller en halv sandhed om sit liv og de valg, der førte til hans smadrede helbred er jeg ikke synderligt imponeret over. Havde han taget valget inden det gik galt, ville det være noget andet.
At han oveni ikke er synderligt kvik og er med til at sprede myter om træning og doping og ikke fik vanvittigt impnerende resultater ud af de 250.000kr han brugte på krudt, højner ikke just min respekt for ham.
Sandy har argumenteret for hvorfor andre skulle have modtaget prisen. Jeg må erklære mig enig i hans argumenter omkring valget af modtager.

Ioxer skrev:max:
Det bringer vores pis i kog, at han vinder prisen for det.

Max skrev:Ioxer skrev:max:
Som jeg har forstået det har han ikke vundet noget endnu?Som jeg også tidligere har skrevet håber jeg at det han gør er frivillig arbejde og i en god sags tjenste og er enig i at det ikke er noget som han behøver at vinde priser for, men gør han det er jeg igen ligeglad og må være op til andre og vurdere

Max skrev:Ioxer skrev:max:
Som jeg har forstået det har han ikke vundet noget endnu?Som jeg også tidligere har skrevet håber jeg at det han gør er frivillig arbejde og i en god sags tjenste og er enig i at det ikke er noget som han behøver at vinde priser for, men gør han det er jeg igen ligeglad og må være op til andre og vurdere

Ioxer skrev:Max skrev:Ioxer skrev:max:
han har netop vundet kulturministerens idrætspris, og det er det, som tråden handler omse indlæg 1

Max skrev:Må indrømme at det ikke ødelægger min dag og er jo ikke nogen skade sket

Max skrev:Kan godt følge (dig)jer men hvis han kan afholde nogle fra at tage doping kan jeg ikke se problemmet og kan slet ikke forstå at det hos nogle kan få deres pis i kog.Er jo netop pga at han har taget skade af et eller andet at han fremstår som skræk og advarsel og hjælper jo ikke noget at sende en ud der har den perfekte krop,løber med alle damerne og ellers har det skide godt for det afskækker jo ikke nogen.Min fornemmelse er at dem der ser rødt er folk der er (mis)bruger og hvor det ikke passer ind i deres verden at doping skulle være skadeligt for som alle andre misbrugere er fornægtelse en del af det.Ellers kan jeg ikke se at det han gør skulle være så slemt og er personligt totalt ligeglad så længe han ikke skader nogen

Mekster skrev:Må godt nok melde mig enig i at jeg ikke syntes han fortjener prisen. Syntes den burde går til et "idræts" menneske som rent faktisk har opnået noget.
Men jeg mener heller ikke at ASS forbrug kan forsvares på nogen måder, alle der tager det har en risiko for at ødelægge deres helbred.

Mekster skrev:AAS, godt så.![]()
Jeg vil prøve at komme med den korrekte forkortelse fremover, så folk ikke bliver forvirrede om hvorvidt ASS kan være farligt.

Napoleon2 skrev:http://www.youtube.com/watch?v=_A7o7yhQBr8
07:15 min. En lille hentydning til "os" lol !

Martin88 skrev:Napoleon2 skrev:http://www.youtube.com/watch?v=_A7o7yhQBr8
HAhaha, han er jo helt på vildspor, han kalder jo næsten alle hans kritikere herinde for dopingbrugerePoul Hansen har i hvert fald ikke været på doping, det ved jeg!!!!!!!! Så gå hjem Ditlev

Padi skrev:Martin88 skrev:Napoleon2 skrev:http://www.youtube.com/watch?v=_A7o7yhQBr8
HAhaha, han er jo helt på vildspor, han kalder jo næsten alle hans kritikere herinde for dopingbrugerePoul Hansen har i hvert fald ikke været på doping, det ved jeg!!!!!!!! Så gå hjem Ditlev
Du skal huske på, at det er et foredrag for snart 1½ md. siden, så han kan jo ikke hentyde til denne tråd, og så vidt jeg ved, har der ikke været nogen tråd om ham inden for det seneste ½ år eller mere.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster