Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kuglen skrev:Søren1986 skrev:
DEt er bare generelt fedt at danse.
nej det er det ikke.. der er noget du har misforstået min ven..

ja... så blev konen sq med rogn så til april kommer der en kuglen junior Smil Smil Smil

kuglen skrev:ja... så blev konen sq med rogn så til april kommer der en kuglen junior![]()
![]()

Sniper skrev:Tillykke du gamle..
Først en lænke om armen til et kvindemenneske som sikkert kan formøble din formue på sko, og så en til en gut/gutinde som nok skal tude ørene fulde af skrål.. Du er jo ikke helt rask..![]()
Hehe.. Men vi alle kan jo ik gå rundt og være lige kloge..siger jeg indtil jeg selv en dag får skyklapper på og aber efter dig.. :lol:

-Romeren- skrev:Stort tillykke! =D>
Min egen knægt bliver snart 1 år, og det har sgu været det bedste år i mit liv!

kuglen skrev:Sniper skrev:Tillykke du gamle..
Først en lænke om armen til et kvindemenneske som sikkert kan formøble din formue på sko, og så en til en gut/gutinde som nok skal tude ørene fulde af skrål.. Du er jo ikke helt rask..![]()
Hehe.. Men vi alle kan jo ik gå rundt og være lige kloge..siger jeg indtil jeg selv en dag får skyklapper på og aber efter dig.. :lol:
du har nu din egen måde at formulere dig på min ven.. det må skyldes den fine uddannelse du har![]()
men nej konen bruger ikke penge på sko.. heldigvis!

10x10 crunches+ 20 min cardio.

tror bare det bliver virkelig hårdt med den ekstra fullbody dag sidst på ugen!

kuglen skrev:jeg har ikke helt besluttet mig for hvor længe jeg vil kører det endnu... normalt køres GT jo i 6 uger.. men jeg tror jeg kører i 8-10 uger hvis kroppen tillader dettror bare det bliver virkelig hårdt med den ekstra fullbody dag sidst på ugen!

kuglen skrev:progre- hvad for en sion??![]()
i GT starter man jo med en given vægt og falder i kg efter hvert eller hvert andet sæt... jeg mener at programmet bygger på princippet med overloading, hvilket gør det næsten umuligt at stige i vægt under selve programmet.. men jeg plejer at smide ganske få kg på efter 2-3 uger.. men det er bare så pisse svært! så det vil tiden vise.
Men det bliver da spændende at se om det er værd at prøve senere hen..

kuglen skrev:jeg har kørt det 2 gange før.. det er et kanon fedt program og man er virkelig brugt bagefter![]()
det kan anbefales.

kuglen skrev:det er super til masse! det er det det er udviklet til faktisk.
første gang jeg kørte de gik jeg 5kg op i bænk og 10kg i dødløft på 6½uge.
gainede 1cm om armene og 2 om brystet.. det er lige det jeg kan huske.. 2. gang målte jeg ikke, men min styrke gik nogenlunde det samme frem som første gang.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster