Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jeg har altid haft den holdning at kvinder/piger må komme i sidste række, og er ikke særlig højt prioriteret i min hverdag som efterskoleelev. Den største årsag til den holdning er på grund af træningen, jeg kan simpelthen ikke holde noget som helst fokus på træningen hvis der også er piger oveni, fordi der altid et eller andet problem eller altid et eller andet der skal ordnes og så bliver der sjældent tid til pigen hvis man har 2 timer til rådighed i en almindelig hverdag, og træningen samtidig skal ordnes, for så føler pigen nok ikke at man gør 'nok' for hende og så er man vel en dårlig kæreste. Så jeg har altid holdt mig tilbage når det gælder piger for at komme i gang med træningen.

TheCzech skrev:Det gør pisse ondt, når man mister den pige, man tror, man skal være sammen med. Sådan er det, men man kommer over det, hvis man ikke lader det overtage ens liv. Kom ud og vær sammen med dine venner, pas din træning og brug tid på ting du kan lide.Jeg har altid haft den holdning at kvinder/piger må komme i sidste række, og er ikke særlig højt prioriteret i min hverdag som efterskoleelev. Den største årsag til den holdning er på grund af træningen, jeg kan simpelthen ikke holde noget som helst fokus på træningen hvis der også er piger oveni, fordi der altid et eller andet problem eller altid et eller andet der skal ordnes og så bliver der sjældent tid til pigen hvis man har 2 timer til rådighed i en almindelig hverdag, og træningen samtidig skal ordnes, for så føler pigen nok ikke at man gør 'nok' for hende og så er man vel en dårlig kæreste. Så jeg har altid holdt mig tilbage når det gælder piger for at komme i gang med træningen.
Medmindre du har planer om at leve af bodybuilding, så pas på med at udelukke dig selv fra glæder, fordi du vil passe din træning. Der er nu engang vigtigere ting i livet end træning. Der er dumt at lukke sig selv inde socialt pga træning, og det er helt sikkert noget, du vil fortryde senere, hvis du fortsætter på den måde. Jeg siger ikke, du skal droppe træning, jeg siger bare, at livet har mange glæder at byde på, og man kan sagtens kombinere dem, man behøver ikke nøjes med ét element. Gode kvindebekendtskaber og gode venner har langt større værdi end træning.

"Applying Cat String Theory to Attraction:
When someone makes themselves overly available to a person they are attracted to, especially in the beginning stages of attraction, this over availability can cause the opposite desired reaction to occur. Someone overly available has lower value than someone not in such abundance. The goal here is to create her persuit of you."

hjarsoe skrev:Stefanm og theczech er vise mænd. Lyt til dem.![]()
Og desuden, 2 timer til fritidsaktiviteter. Hvad skal i bruge al den resterende tid til?!

michaelphelps skrev:hjarsoe skrev:Stefanm og theczech er vise mænd. Lyt til dem.![]()
Og desuden, 2 timer til fritidsaktiviteter. Hvad skal i bruge al den resterende tid til?!
Skole fra 8-18, aftensmad klokken 18, samling 18:45, lektietime fra 19:00 til 20:00 og så har vi frihed til at gøre hvad vi vil fra 20:00-22:00 hvorefter vi så skal være på vores værelse klokken 22:00 og sove 22:30.

Dingo skrev:Som TheCzech siger, så overvej om det virkelig er det værd at droppe de glæder, for at få trænet. Og om du virkelig ikke godt kan have et liv ved siden af træningen. Mange prof BB'er har jo også et familieliv ved siden af. De bruger jo ikke ligeså meget tid med familien som almindelige folk, det er der jo ingen sportsstjerner der har tid til, men de lever jo ikke alene i en grotte med deres pulver og kyllingefileter.
Din situation lyder lidt som det der skete mellem mig og min nuværende kæreste da vi begyndte at snakke sammen, dog er jeg lidt ældre end dig tror jeg (bliver 23 om et par uger).
Vi var sammen til en fest og snakkede så lidt sammen efterfølgende og jeg var virkelig ramt... virkelig! Jeg var 1½ år forinden kommet ud af et næsten 3 år langt forhold og havde ,efter det, lavet en aftale med mig selv om at jeg ikke ville have en kæreste før det virkelig bare sagde "knald", som det nu gør på film.. og det gjorde det her. Jeg blev virkelig overrasket over mig selv, over hvordan jeg kunne føle over for en person jeg ikke kendte særlig godt.
Anyhow, hun var i hvert fald ligesom du skriver der. Hun viste interesse hist og her, men var rigtig dårlig til at svare på beskeder osv osv. Jeg kunne sgu ik helt finde ud af det og hvis man skulle se helt reelt på det så burde jeg jo egentlig have mandet mig op i en tidlig fase og bare sagt "fuck det hun er ik det værd" og så bare afsluttet det men det kunne jeg ik få mig selv til.
Der gik så faktisk rigtig lang tid hvor vi var lidt sammen men alligevel ikke rigtig så meget fast. Vi var ikke sammen med nogle andre osv, så vi var jo egentlig ret semi kærester men så alligevel ik. Det var nogle ret rodede måneder med mange blandede tanker. Og igen, man kunne sagtens argumentere for at jeg bare skulle have sagt "Hallo, vil du eller vil du ik?!?!" og så handlet ud fra det.
For et par måneder siden kaldte vi det så for alvor et forhold og det er mere stabilt nu end noget andet...når jeg står i den situation jeg gør nu, så er jeg rigtig glad for at jeg holdt ud og vi har også snakket om hele den "kiksede" periode og hun har også undskyldt for at hun var lidt af en kælling i starten men det betyder egentlig ikke noget for mig nu..
Vi havde bare en underlig start men jeg har nu et forhold med en tøs der ærlig talt stort set kun har plusser i bogen og som passer sammen med mig som fod i hose på rigtig mange punkter.
Hun er ikke selv det vilde træningsmenneske, hun har nogle perioder hvor hun træner rigtig meget spinning, boksning, og der kan hun sagtens presse sig selv og hun vil også gerne have mig til at instruere hende i noget squat og DL for det har hun lavet engang med gode resultater før, men det er længe siden. Dvs. træningen er ikke et af vores fælles fixpunkter men hun kommer aldrig "i vejen" for træningen men jeg tilpasser det da så sandelig også efter hende nogle gange.
Hvis jeg har planlagt at træne kl 19 en aften, og hun pludselig skriver og spørger om hun ik skal komme ud så vi kan spise sammen, så rykker jeg enten rundt så jeg træner tidligere eller også tager jeg en sen træning. At sige "Nej det kan du ikke, jeg skal træne", det er i min verden, når man ikke er i nærheden af noget der minder om professionel sport, ikke dedikation; det er bare dumt.
Nå men hele den lange tekst var egentlig blot for at give et eksempel på at det altså godt kan betale sig ikke bare at give op . Det er fristende bare at sige "Fuck hende, hun er ik det værd når hun er sådan", og jeg havde RÅBT det samme ind i hovedet på mine kammerater hvis det havde været dem der havde været i min situation.

Bundesball skrev:
Jeg husker selv mine første hjertesorger, og det gør alle.

StefanM skrev:Bundesball skrev:
Sandt.
Hold da kæft hvor var jeg en idiot dengang.
Det er jeg for den sags skyld stadigvæk, men hold da op, hvor jeg griner af mig selv, dengang.

StefanM skrev:Bundesball skrev:
Sandt.
Det er jeg for den sags skyld stadigvæk, men hold da op, hvor jeg griner af mig selv, dengang.

MC skrev:StefanM skrev:Bundesball skrev:
Sandt.
Det gør vi andre også, idag.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster