Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lyngbeck skrev:Kilde?

pullupman skrev:Lyngbeck skrev:Kilde?
okay er sikker på man ikke får 6 velbalanceret måltider derinde? :S
Og så skal man løbe 10km :O mister jo alt?

pullupman skrev:Lyngbeck skrev:Kilde?

C. Riis skrev:pullupman skrev:Lyngbeck skrev:Kilde?
Igen, kilde?
Der er ikke noget som postulater grebet ud af den fri luft. Hvem siger man skal løbe 10km? Er det nøjagtig 10km? Må man gå? Er det på en uge, på en dag eller med en sko?
At du har brug for 6 velafbalancerede måltider om dagen for ikke at miste muskelmasse er en sjov tanke, men langt de fleste herinde har andre ting de burde rette deres fokus mod.
Du behøver ikke nødvendigvis at tabe muskelmasse af at tage i mili, og hvis du gør kommer det sgu nok hurtigt igen.

pullupman skrev:C. Riis skrev:pullupman skrev:Lyngbeck skrev:Kilde?
Igen, kilde?
Der er ikke noget som postulater grebet ud af den fri luft. Hvem siger man skal løbe 10km? Er det nøjagtig 10km? Må man gå? Er det på en uge, på en dag eller med en sko?
At du har brug for 6 velafbalancerede måltider om dagen for ikke at miste muskelmasse er en sjov tanke, men langt de fleste herinde har andre ting de burde rette deres fokus mod.
Du behøver ikke nødvendigvis at tabe muskelmasse af at tage i mili, og hvis du gør kommer det sgu nok hurtigt igen.
Det er sku alligevel surt at tabe det hele. Det er også skuffet over at de danske soldater skal "trænes op til krig" og så får sådan noget hundeæde :S

A.L.P.H.A skrev:I mili plejer det at være sådan, at i skal købe jeres mad. Du skal betale pr 100gram -de steder jeg kender. Da du får 5000,- til mad skal du nok klare dig, og iøvrigt ville det være rart, hvis du skrev så man kunne forstå dig.

C. Riis skrev:pullupman skrev:Lyngbeck skrev:Kilde?

Nders skrev:Gør som mig, hav altid dine lommer fyldt med nødder, protein barer og lign, så skal du nok beholde din muskelmasse derinde.

A.L.P.H.A skrev:I mili plejer det at være sådan, at i skal købe jeres mad. Du skal betale pr 100gram -de steder jeg kender. Da du får 5000,- til mad skal du nok klare dig, og iøvrigt ville det være rart, hvis du skrev så man kunne forstå dig.

pullupman skrev:Hej,
Skal snart i militæret 4 måneder. Så vil jeg jo miste alt min muskel masse, for man får jo ingen mad derinde? ARGGG :S
Blackmoore skrev:Du får dyrket en masse sport, prøvet nogen fede ting, flyttet nogen grænser..og det er fedt!

Blackmoore skrev:så er det ikke noget at tage på vej over.. jeg var inde i 12

Kæmperen skrev:Blackmoore skrev:så er det ikke noget at tage på vej over.. jeg var inde i 12
15 her

leff skrev:Kæmperen skrev:Blackmoore skrev:så er det ikke noget at tage på vej over.. jeg var inde i 12
15 her
Kan man tydelig se på dig, du har jo ingen muskler

SandyFrink skrev:SandyFrink Tip #267

Lyngbeck skrev:SandyFrink skrev:SandyFrink Tip #267
Det lyder lidt som en personlig oplevelse?

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

madein89 skrev:Du vil nok ikke opleve det vilde muskelmæssige fremskridt, de fleste der har opbygget en solid muskelmasse taber en del af det og bliver en smule mere cut. Jeg tror dog ikke på at det skyldes at der er for lidt mad derinde; tror snarere det er fordi du bliver tvunget til at lave udholdenhedsøvelser såsom en masse push-ups, squats, ryg og mavebøjninger sammen med en masse cardio hvor du løber rundt ude i skoven med de lort, hvilket dels gør at de ikke har samme overskud til muskeltræning og at de forbrænder mere. Så maden er ikke dit største problem. Personligt tog jeg selv på af at være derinde. Jeg spiste alt hvad jeg kunne morgen, middag og aften og gjorde jeg slet ikke hjemme, hvorfor jeg fik nogen flere kalorie indenbords.
Og den der kliche med "forsvaret er så spædende og byder på lidt af hvert" er bare jordens største løgn. Det er et tungt lortesystem bestående af en lang række inkompetente pikhoveder, der ikke kan få en skid til at passe sammen og hele tiden kludre i den. I min deling brugte vi størstedelen af tiden på at beklage os over, at der var så meget rod i systemet.

Lyngbeck skrev:Kilde?

Moody skrev:
alt efter hvor du er henne skal du som nok få mad, livgarden er dog notorisk infamøs for at sulte deres rekrutter på rex turene

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster