Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69538 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

moestrup193 skrev:Hej jeg diskuterede med nogle kammerater om hva der var dårligst for formen. Hash eller øl?

mlh skrev:Øl er værst. Efter en bytur, fest eller hvad det nu er, har de fleste heller ikke den store lyst til at spise som man skal. Jeg selv kan få kvalme af det. Det er selvfølgelig også værre pga. de stygge kalorier de dejlige øl indeholder.
Rygeren derimod bør du nok begrænse til weekenden, da musklerne er svækket, endda optil flere dage efter. Hvis du ryger meget, også i hverdagen, så sørg for at gøre det helst efter dit træningspas, da der så er længere tid musklerne kan nå at blive kampklar i

R0mme1 skrev:Hash vil atid være værre end alkohol... Det lyder som om man prøver at retfærdiggøre et hash forbrug hehe![]()
Og igen, man skal jo ikke begynde at ryge hash, i stedet for at drikke sprut. Bare fordi det skader træningen mindst...

The Little Kid skrev:R0mme1 skrev:Hash vil atid være værre end alkohol... Det lyder som om man prøver at retfærdiggøre et hash forbrug hehe![]()
Og igen, man skal jo ikke begynde at ryge hash, i stedet for at drikke sprut. Bare fordi det skader træningen mindst...
Noget du har nogen dybere forklaring på? Min fysiklærer har altid fortalt os at alkohol er værre.

hjarsoe skrev:The Little Kid skrev:R0mme1 skrev:Hash vil atid være værre end alkohol... Det lyder som om man prøver at retfærdiggøre et hash forbrug hehe![]()
Noget du har nogen dybere forklaring på? Min fysiklærer har altid fortalt os at alkohol er værre.
Hedder din fysiklære marley til efternavn eller sådan noget? Det er sgu den første lære jeg nogensinde har hørt om, der har sagt positive ting om tryllebønnerne

Moody skrev:først og fremmest er det en noget, hmm irrelevant diskussion, eftersom at der uden en så afgørende faktor som dosis og frekvens, er afgørende for overhovedet at foretage en sammenligning.
Alkohol har måske en mere umiddelbar effekt på ens træning, især på ens kostvaner, hvilket især er synderen ang. alkohol ifht bodybuilding, men generelt er alkohol også hårdt ved kroppen.
Når det så er sagt, har incoqnito skrevet i en lignende tråd engang, at der bliver rapporteret nogen flere problemer ved et moderat forbrug af hash kontra alkohol, det er især psykoser der er synderen her.

hjarsoe skrev:Moody skrev:først og fremmest er det en noget, hmm irrelevant diskussion, eftersom at der uden en så afgørende faktor som dosis og frekvens, er afgørende for overhovedet at foretage en sammenligning.
Alkohol har måske en mere umiddelbar effekt på ens træning, især på ens kostvaner, hvilket især er synderen ang. alkohol ifht bodybuilding, men generelt er alkohol også hårdt ved kroppen.
Når det så er sagt, har incoqnito skrevet i en lignende tråd engang, at der bliver rapporteret nogen flere problemer ved et moderat forbrug af hash kontra alkohol, det er især psykoser der er synderen her.
Selvfølgelig kan hash skade personer meget. Folk der indtager det hver dag gennem nogle år ender jo med at være på bølgelængde med børnehave børn! Når det er sagt så syntes jeg også at man skal give sig selv plads til begge dele bare en gang imellem!

hjarsoe skrev:Moody skrev:først og fremmest er det en noget, hmm irrelevant diskussion, eftersom at der uden en så afgørende faktor som dosis og frekvens, er afgørende for overhovedet at foretage en sammenligning.
Selvfølgelig kan hash skade personer meget. Folk der indtager det hver dag gennem nogle år ender jo med at være på bølgelængde med børnehave børn! Når det er sagt så syntes jeg også at man skal give sig selv plads til begge dele bare en gang imellem!

Jaspar skrev:Alle jer pseudovidenskabsfolk, venligst lad være med at poste med mindre I har kilder på det, I fylder boardet med selvopfundet pladder. Kthxbye.

R0mme1 skrev:Hash vil atid være værre end alkohol... Det lyder som om man prøver at retfærdiggøre et hash forbrug hehe![]()

Musklerne er sku da ikke svækket flere dage efter man har røget hash.

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

mlh skrev:Musklerne er sku da ikke svækket flere dage efter man har røget hash.
Svækket er måske ikke det rigtige ord at bruge, men du har bestemt ikke samme energi niveau dagen efter en god ryger, som du ville have haft hvis du ikke havde røget.

Hash kan så desværre føre til forhøjet prolactin niveau eller en psykose.
En psykose kanman aldrig vide sig sikker fra.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster