Jeg er blevet opfordret til at oprette en blog, så det vil jeg så gøre
Først og fremmest lidt oplysninger:
Jeg hedder Jacob. 20 år. Jeg er fra Odense og træner i OBBC (FTW). Jeg har trænet on-off i 5 år, men her de sidste 2 år har jeg givet den fuld skrald.
Stats:
173 cm
75 kg
Bænk: 125-130 kg
Squat: 125
Dødløft: 180.
Gennem det seneste år har jeg gennemgået en større udvikling. Jeg har altid været en smule overvægtig, og efter endt gymnasie måtte der simpelthen ske noget. Jeg lå på omkring 100 kg, hvoraf det hele desværre ikke var muskler.
Jeg var til session i april 2010, hvor jeg blevet vejet til 94 kg. Jeg blevet skrevet op til flyvevåbnet (1. aug 11), og det gav mig blod på tanden til et seriøst cut. Idag efter 19 kg er jeg i mit livs form. Har næsten kunne leve op til mine gamle stats som fed mht. styrke, så jeg har tilsyneladende formået at beholde en del muskelmasse.
Mit ældste billede:
sidste sommer:
Mine nyeste billeder:
Jeg kan fortælle at jeg følger et solidt 4-splitprogram. Fordeler det bare lidt ud over ugen så det passer mig bedst.
Mandag: Ben
Tirsdag: Bryst/triceps
Onsdag: Ryg/Biceps
Torsdag: Skulder
Fredag: Ben
Lørdag: Opsamling. Hvad jeg ikke har fået trænet ordenligt i ugens løb for her en kærlig hånd.
Søndag: Hyggetræning for det meste. Jeg tager derind og ser hvad dagen byder på. Måske står der en maskine der ser lidt træt ud og har brug for at blive brugt. Lidt chinups kan man heller ikke få for mange af.
Derudover Cardio hver 2. dag ca. Sammenlagt 2 timers træning hver dag.
For tiden er jeg 100 % motiveret og ganske tilfreds med fremskridtene indtil nu
Det er min første rigtige log, så hvis I har nogle forslag til hvad jeg kunne skrive om, så kommenter da endelig
- og btw, hvis nogen skulle være i tvivl: